Goedemorgen, ik heb zojuist een spin doodgetrapt met mijn blote voet. Perongeluk dus. Mijn dag kan toch alleen maar beter worden vanaf nu?
Ik kan het forum niet zo goed bijhouden omdat ik overdag niet kan lezen en dat vind ik jammer want ik heb het idee dat ik niet optimaal kan reageren op iedereen
Dus iedereen die het nodig heeft
Sterkte ️
Succes ️
Gefeliciteerd
Lief!
Het is koel in de trein, ik zit op een eenpersoonszitplaats en ik kan via het raam genieten van de zon. Beter dan dat wordt een treinreis niet
Ik zit altijd super aso in mn eentje in een vierzits en als er dan mensen bij komen word ik chagrijnig
Das lief Linus!
Haha ik hou echt van eenpersoonszitplaatsen, zouden er meer van moeten zijn.
Voor de meiden die op kamers wonen: na de hospi, wisten jullie toen meteen dat het een goed huis zou zijn? Ik ben uitgekozen om in een huis te komen wonen, maar het is mijn eerste hospi (ooit) en ik heb er nog meer op de planning te staan, maar de meiden van het huis zeiden wel dat ze liever niet willen wachten totdat ik bij die andere hospi’s ben geweest (gisteren zeiden ze dat, vanavond heb ik nog twee andere hospi’s)
Ik weet gewoon niet goed wat ik nu moet doen, huis 1 heeft zeker leuke dingen (goedkoop, redelijk gezellig, centrale ligging, doorschuifmogelijkheden) en betekent dus ook dat ik gewoon nu al een kamer heb en niet meer verder hoef te zoeken (en per keer 3 uur moet reizen), maar ook gewoon minder leuke dingen(kleine kamer, kleine keuken, geen gemeenschappelijke woonkamer, een deel van de meiden gaat weg).
Ik weet ook alleen niet goed wat je kan verwachten van een studentenhuis. Dit is echt een onsamenhangend verhaal maar ik ben echt onzeker erover en misschien hebben meiden hier nog tips
Thanks! Ik ga toch maar even op zoek, hoop dat ze ze hier ook hebben!
Dat heb ik gezegd idd maar dat willen ze niet. Heb dus nu maar gezegd dat ik de kamer wel wil hebben maar ik denk misschien dat het inderdaad slim is om alsnog naar die andere 2 kamers te gaan, is misschien ook wel een beetje asociaal om zo kort dag af te zeggen. Is wel balen want het is wel echt een eind reizen maar misschien geeft het wat meer rust…
Ja het is echt een bloedirritant geluid. Als ik beneden of in de tuin zit hoor ik het ook continu. Hoop echt dat ze snel uitvliegen… In een nieuwbouwhuis is dat inderdaad wel gek, straks maken ze de hele boel stuk . Zou echt even iemand bellen hoor!
Ik ben gestopt met kruidvat wimperserum. Werd iedereen keer wakker met een rood lijntje op mijn oog, alsof ik ziek was en heel moe was. Wimpers werden er wel iets langer van maar niet donkerder of dikker. Revitalash deed dit wel altijd dus heb diep in de buidel getast en die weer gekocht.
Ja, eerste kamer in Nederland. Heb wel op kamers gewoond in Zweden maar dat was heel anders, veel grotere kamer ook. Ik ben niet per se bang dat die andere leuker zijn, maar heb wel het idee dat ik misschien wat misloop als ik niet bij die anderen ga kijken, maar waarschijnlijk blijft het altijd.
Misschien moet ik het voor nu ook maar gewoon accepteren en mocht het écht niks zijn na 2 maanden kan ik altijd nog op zoek naar iets anders…
Betekent dus wel dat je mag helpen dd volgende huisgenoten uit te kiezen!
Ja inderdaad, dat denk ik ook! Maar ik vroeg daar naar en toen deden ze er een beetje vaag over en dat ze nog niet echt wilden zeggen of die andere meiden weggaan en hoe dat dan gaat, dus dat was ook een beetje gek. Maar ik ga er wel van uit dat dat dan kan.
Misschien moet ik het maar gewoon doen
Grrrr, net online vanalles in de sale uitgezocht, maar heb geen creditcard bij me en heb geen paypal. Als ik vanavond thuis ben zal alles wel uitverkocht zijn
Lastig!
Persoonlijk zou ik zeker naar je hospi’s vanavond gaan, het is niet dat je de andere meiden weken laat wachten op duidelijkheid oid.
Het ligt er natuurlijk ook aan hoe ‘dringend’ je een kamer nodig hebt (geen idee hoe je woont)
Ik heb echt zo geen zin in 30 graden vandaag… ik ben vrij en wil wel een stukje gaan wandelen maar niet in de bloedhitte
Ik woon nu thuis in mijn huidige studentenstad (gewoon mijn woonplaats) en ga voor mijn master naar groningen toe. Ben wel bezig met afstuderen en tentamens op dit moment dus het is wel chill als ik het nu al geregeld zou hebben, aangezien het reizen telkens 3 uur enkele reis is. Dus ja heel dringend is het nog niet, maar je weet natuurlijk niet hoe makkelijk je bij die anderen ook binnenkomt
Toen ik aan het hospiteren was en, na 6x ofzo, een kamer aangeboden kreeg dacht ik ook ‘hmm wil ik dit? Past dit huis wel bij mij?’. Ik denk dat je dat altijd wel zult hebben, aangezien je op zo’n avond ergens maar max 2 uur bent. Ik denk dat ik dat gevoel bij elk ander huis ook gehad had. Uiteindelijk heb ik het echt wel leuk gehad in dat huis. Dus tenzij je er echt een slecht gevoel bij hebt, zou ik het wel doen! Zeker als het niet voor een al te lange tijd is.