Ik voel me al dagen een stuk gelukkiger/blijer (ok lees 3 dagen) en mn vriend zegt dat ik veel blijer overkom. Is dit het leven als je gewoon genoeg energie binnenkrijgt??? Wow dit is me de crippling buikpijn en het vol zitten wel waard
Ah ik vind dit zo lief!
@Jauregui Twee maanden is ook nog niet zo lang, dus ook niet zo gek dat je je nog niet helemaal veilig voelt om alles te vertellen. Bij mij duurde het wel een half jaar voor ik me een beetje op mijn plek voelde. Je hoeft ook niet meteen alles op tafel te gooien, ik denk dat de suggestie van @Moskou heel goed. Wel proberen steeds iets verder te gaan maar je ook wel veilig genoeg voelen. Groepstherapie is heel lastig, maar het is juist dat openzetten van wat je altijd verborgen houdt wat je uiteindelijk helpt.
Overigens kun je ook gewoon benoemen dat je het spannend vindt, dat kan de druk ook een beetje wegnemen.
Je beschrijft precies hoe ik al een paar jaar over Nederland denk. Sowieso ontbreekt het in de Nederlandse politiek aan een langertermijn visie en daadkracht. Zogenaamd hebben we nu het groenste kabinet ooit maar weet men niet van aanpakken en in doorpakken zijn we slecht in. Het volkslied zingen op school en het zwartepieten debat :’) Maar het Oostvaardersplassen-probleem oplossen door het natuurgebied te verbinden met andere gebieden ho maar. Vuurwerk niet aanpakken. Tekort aan woonruimte niet aanpakken en een regelgeving die nieuwe initatieven zoals tiny houses vaak tegenwerkt. Uitblijven van bepaalde aanpassingen voor niet-tradionele gezinsvormen etc.
Mijn dag:
Tanken
Ziekenhuis infuusje (stond in de planning, niks spannends (voor mij), prikken ging weer mis tuurlijk)
School
Fysio
Verjaardag van papa vieren
En nu lig ik al in bed terwijl het bezoek nog buiten zit, maar ben moe. Maakt niet uit.
Morgen eindelijk een keer de hele dag naar school En GEEN ziekenhuis
Hahaha ik moest hardop lachen
Ik vergat nog dat ik vanmorgen heb ontbeten met taart
Zo ik heb pas een eiersnijder gekocht. Ik miste het al maar nu ik er een heb besef ik pas hoe erg
Vraag net iemand of ie ergens spijt van heeft, hij reageerde nog net vantevoren en nu ineens worden de laatste berichten niet eens meer afgeleverd…
Misschien even zonder data of een kleine storing. Tenzij je zijn status en profielfoto ook niet meer kunt zien.
Inmiddels is het bericht aangekomen, haha. Werd er ff onzeker van
Ik dacht nu ik 30 ben, wordt het wel eens tijd om m’n rijbewijs te halen. Het rijden gaat tot nu toe best prima, maar die theorie… zo ontzettend saai. Ik snap nu ook waarom er zoveel mensen voor zakken.
Wel fijn dat ze het begrip dag en nacht even uitleggen
Ik ga een avondje koken voor mijn vriendinnen en er komt een vriendin die ik al een tijdje niet heb gezien maar zij eet dus geen groenten. En nu weet ik niet wat ik moet maken als avondeten, i mean alles is met groenten? Of ik moet iets maken en dan groenten apart doen? Maar ergens vind ik het zo’n onzin want hoe kun je nou geen groenten lusten Maar goed haha, dat terzijde, even goed bedenken wat dan handig is
Werd net gebeld met een voorzichtig aanbod van een baan super dichtbij huis maar ja mijn huidige baan is ook leuk maar ja
Kut man, het volwassen leven. En eerst maar eens afwachten maar mijn hersenen houden zich niet stil
Zie je trouwens alleen iemands profielfoto als diegene ook jou nummer heeft eigenlijk?
Hahah ik krijg een mail van zon figuranten castig gebeuren. Het is voor een Thriller die te maken heeft met politiek. Ik zie mezelf al mee doen en dat dan de microfoon niet aan gaat…
Ik krijg hier een melding van dus denk dat je mij bedoelt?
Hij was niet zo lang, had lang donker krullend haar, licht getint, praatte Engels maar dat was niet zn moedertaal. Beetje alternatief gekleed. Was in de trein van Utrecht naar zwolle, hij stapte uit in nijkerk.
Ik heb een vraag.
Misschien een curry waarbij je de groenten apart serveert?
Mijn auto is kapot en ik heb hem de komende paar dagen Heel Hard nodig… ik vind dit zo stom