Voor de meiden die op kamers wonen: na de hospi, wisten jullie toen meteen dat het een goed huis zou zijn? Ik ben uitgekozen om in een huis te komen wonen, maar het is mijn eerste hospi (ooit) en ik heb er nog meer op de planning te staan, maar de meiden van het huis zeiden wel dat ze liever niet willen wachten totdat ik bij die andere hospi’s ben geweest (gisteren zeiden ze dat, vanavond heb ik nog twee andere hospi’s)
Ik weet gewoon niet goed wat ik nu moet doen, huis 1 heeft zeker leuke dingen (goedkoop, redelijk gezellig, centrale ligging, doorschuifmogelijkheden) en betekent dus ook dat ik gewoon nu al een kamer heb en niet meer verder hoef te zoeken (en per keer 3 uur moet reizen), maar ook gewoon minder leuke dingen(kleine kamer, kleine keuken, geen gemeenschappelijke woonkamer, een deel van de meiden gaat weg).
Ik weet ook alleen niet goed wat je kan verwachten van een studentenhuis. Dit is echt een onsamenhangend verhaal maar ik ben echt onzeker erover en misschien hebben meiden hier nog tips 
. Zou echt even iemand bellen hoor!