Wjekw-archief 2

Het is 23.06 en ik zit gewoon in een tshirtje (zonder broek, lekker luchtig :smirk:) buiten op mn balkon een boek te lezen. Echt genieten dit. Kan het de rest van de zomer zo blijven?

7 likes

Ik wil dat wimper serum van kruidvat testen maar ben een beetje afgeschrikt door de horror verhalen. Wie heeft er zelf ervaring mee?

Oh vreselijk he! Ik heb hem vorige week gehaald na 1x zakken. Tip: maak heel veel oefenexamens. Met alleen het boek lezen wordt het echt lastig (en supersaai)

1 like

Yes! Geen horrorverhalen, het deed gewoon niet zoveel bij mij. Kreeg wel beetje jeuk aan mn oog (op de waterlijn zeg maar) die ik niet heel chill vond, maar weet niet 100% zeker of dat echt van het serum kwam.
Revitalash is een tikkie duurder maar daarbij zag ik vrij snel resultaat (en geen jeuk oid)

Ik word echt schijtziek van een vogel die besloten heeft zijn nest te bouwen in de dakgoot bij MIJN SLAAPKAMERRAAM. Hoe lang duurt het voor die beesten zelf uitvliegen? Het is een Kauw, de kleintjes zijn 1,5 week oud of zo (denk ik). Maar wordt gillend gek van dat geluid dat ze produceren :confused:

@Jessa mijn ervaring is dat ze dat vaak doen! Net als met de 1e colleges van vakken. Heel vervelend, maar laat je niet gek maken hoor! Ik ga er even van uit dat je aan de toelatingseisen voldoet dus dan ben je gewoon startklaar :smiley: gaat vast goed komen

1 like

zielige liedjes luisteren? verdrietige youtube filmpjes kijken?

Zielige/ontroerende filmpjes kijken? Die met honden die hun baasjes (militairen geloof ik) na lange tijd weer terugzien doen het altijd goed bij mij!

Ik moet morgenvroeg gewoon werken maar lig bier te drinken en 3 jaar oude vlogs te kijken in bed :call_me_hand:

3 likes

ik heb wel een tip, maar schaam mij een beetje haha. maar mij is een huilbui wel eens “overkomen” door te denken aan wat als er zo’n crisis zou gebeuren

alleen ik ken die behoefte om te huilen niet zo, dus zou willen zeggen dat dit geen aanrader is. Was er echt oprecht helemaa van de kaart door haha

Ik zou de taal kiezen waar je ook nog wat aan hebt. In dit geval Arabisch dus

1 like

Ik heb ook een nest naast mn slaapkamerraam. Geen idee welk ‘merk’ vogels. Ik vind het gezang nog wel gezellig, maar ze hebben op een of andere manier ruimte achter planken en die stomme beesten zijn aan het rondvliegen. Het klinkt alsof ze overal tegen aan vliegen. Zo irritant!

2 likes

Ik ben bang dat ik ga zakken voor m’n rij examen en dat het dan een eeuw gaat duren voordat ik weer op kan (en het dan verleerd ben) DRAMA

Ik wil zo graag het raam open houden met slapen maar in de vijver voor het huis doen kikkers een kwaakwedstrijd :weary:

Heeft iemand DE tip voor zonne-allergie? Ik weet dat uit de zon de oplossing is, maar dat is nu bijna geen optie… De eerste week ben ik echt gaan wennen aan de zon, maar nu zit ik toch weer helemaal onder de vlekken. Ik heb anti-allergie pillen, helpt weinig. Al slaap ik wel lekker :cool:

Pff moet slapen maar het is zo warm nog. En ventilator kan ook niet aan , krijg ik weer last van mn ogen.

Ik heb oprecht nog nooit zulke slechte verslagen ingeleverd als deze periode lol. Ik schaam me diep maar niet diep genoeg want ga ze écht niet verbeteren.

Wanneer moet je afrijden? Hoop natuurlijk dat je niet zakt. Maar je zou als het lang duurt voor je weer mag afrijden. In een andere stad kunnen aanvragen. Soms hebben die sneller plaats. Succes in ieder geval

Mss gewoon een simpele pasta (iets van ravioli) met alleen saus en kaas en dan een losse salade?

1 like

Ik kreeg last van vlekken in m’n zicht, ben er dus maar direct mee gestopt.