Wjekw-archief 2

Ja inderdaad, dat denk ik ook! Maar ik vroeg daar naar en toen deden ze er een beetje vaag over en dat ze nog niet echt wilden zeggen of die andere meiden weggaan en hoe dat dan gaat, dus dat was ook een beetje gek. Maar ik ga er wel van uit dat dat dan kan.

Misschien moet ik het maar gewoon doen :thinking:

Grrrr, net online vanalles in de sale uitgezocht, maar heb geen creditcard bij me en heb geen paypal. Als ik vanavond thuis ben zal alles wel uitverkocht zijn :unamused:

Lastig!
Persoonlijk zou ik zeker naar je hospi’s vanavond gaan, het is niet dat je de andere meiden weken laat wachten op duidelijkheid oid.
Het ligt er natuurlijk ook aan hoe ‘dringend’ je een kamer nodig hebt (geen idee hoe je woont)

Ik heb echt zo geen zin in 30 graden vandaag… ik ben vrij en wil wel een stukje gaan wandelen maar niet in de bloedhitte :tired_face:

1 like

Ik woon nu thuis in mijn huidige studentenstad (gewoon mijn woonplaats) en ga voor mijn master naar groningen toe. Ben wel bezig met afstuderen en tentamens op dit moment dus het is wel chill als ik het nu al geregeld zou hebben, aangezien het reizen telkens 3 uur enkele reis is. Dus ja heel dringend is het nog niet, maar je weet natuurlijk niet hoe makkelijk je bij die anderen ook binnenkomt :sweat_smile:

Toen ik aan het hospiteren was en, na 6x ofzo, een kamer aangeboden kreeg dacht ik ook ‘hmm wil ik dit? Past dit huis wel bij mij?’. Ik denk dat je dat altijd wel zult hebben, aangezien je op zo’n avond ergens maar max 2 uur bent. Ik denk dat ik dat gevoel bij elk ander huis ook gehad had. Uiteindelijk heb ik het echt wel leuk gehad in dat huis. Dus tenzij je er echt een slecht gevoel bij hebt, zou ik het wel doen! Zeker als het niet voor een al te lange tijd is.

1 like

geen idee of het DE tip is, maar Kruidvat had vorig jaar een speciale crème voor zonneallergie, stond bij de aftersun enzo. Er staat op “Zonneblaasjesgel, helpt bij de verzorging van zonneblaasjes en zonneallergie. Kan voor, tijdens of na blootstelling aan de zon gebruikt worden.” er zit geen parfum in en de verpakking kan volledig gerecycleerd worden :slight_smile:

1 like

Succes!! You can do it :muscle:

1 like

Ik weet niet waar je woont maar ik ben nu onderweg naar Zandvoort, dus als je zin hebt mag je joinen. :blush:

2 likes

Succes!!!

1 like

Hmm ik zit ergens mee. Ik feliciteerde gisteravond mijn ex-schoonzusje via Facebook (dom, dat weet ik) en toen kreeg ik opeens uit het niets een like van de nieuwe vriendin van mijn ex. Super vaag dus ik appte een vriendinnetje met een screenshot en ik vroeg hoe de verjaardag was van mijn ex-schoonzusje, want zij was er heen. Vervolgens een verhaal over wie er waren en toen zei ze: ja ook tante … met haar nieuwe vriend was er. Nu ben ik toch weer een beetje in de war. Die tante heeft 1,5 jaar geleden haar man verloren en nu sinds een half jaar een nieuwe vriend (beiden zijn ruim 70).

Ik denk dan: hoe kan het dat iedereen gewoon doorgaat en nieuwe relaties krijgt terwijl ik pas sinds een paar maanden weer mezelf gevonden heb en nog steeds issues heb.
Kan me er meteen weer hartstikke rot over voelen en dat ik mijn eigen gevoel ook niet begrijp. Waarom ben ik zo?

Sommigen kennen mijn verhaal trouwens nog, dus sorry dat ik hier nog steeds over post.

1 like

@Kerselaar Thanks! Ik ga gelijk kijken als ik terug ben in Nederland, dan zal het nog wel niet over zijn!

@Lululemon heel veel succes!

2 likes

@Lululemon heel veel succes vanmiddag!

Ik moet vandaag vrij veel doen maar heb nu nog nergens zin in.

• opruimen
  • was opvouwen en nieuwe was wassen
  • afwassen
  • hoorcolleges uittypen
  • informatie opzoeken voor cursus
  • douchen
  • ijs halen
1 like

Ik denk dat de vraag hier niet “Waarom ben ik zo” zou moeten zijn maar “Waarom zijn zij zo”

8 likes

Mijn irrationele treinangst speelt weer op: open ramen.

Ik ga dit weekend weg met vriendinnen en 2 vriendinnen hebben het georganiseerd en voor de rest is het dus nog een verrassing en ik BEN ZO BENIEUWD!!

3 likes

Echt een luxeprobleem maar ik ben zoveel dagen vrij geweest de afgelopen 2 weken dat ik vandaag echt zit van pff wat ga ik nu weer doen. Ik ben niks waard met dit weer, denk dat ik ergens een schaduwplekje ga opzoeken met hond en boek.

Ik heb voor theorie zo’n cursus gedaan! Daarbij had ik een dagdeel les en aansluitend het theorie examen. Ging echt perfect, was in één keer geslaagd! (En met mij een groot deel van de groep)

1 like

Ik heb geen advies voor je situatie maar wil toch even zeggen dat ik het helemaal niet raar vind om je ex-schoonzusje te feliciteren (via Facebook of welke manier dan ook)!

1 like

Ik voel mij opeens zo intens verdrietig, kan nu ook alleen maar janken