THT = tenminste houdbaar tot. Dus de kwaliteit is tot die datum gegarandeerd en kan daarna langzaam afnemen. Lekker allemaal opeten dus.
Even mijn frustratie eruit gooien door snoeihard dit te draaien:

Jenniefromtheblog heeft deze ook gebruikt en schreef er volgens mij iets over op haar blog en zag ik dit niet ook bij @tuula op haar insta story voorbij komen?
Ik verveel me echt kapot. Weet niet wat ik met mezelf aan moet… Ik wilde gaan zonnen maar dat heeft weinig nut aangezien het hier bewolkt is en de zon amper er door komt. Heb al gepoetst em gekookt. Wat een ellende dit
Jep that’s me. Ik zeg ook niet dat het super slechte kwaliteit zou zijn? Ik snap alleen de vraag niet helemaal omdat je volgens mij ook niet echt design kwaliteit kunt verwachten
Iemand ervaring met bestellen bij Victoria Secret? Zie dat ze nu echt mega sale hebben en ben eigenlijk wel benieuwd. Vanaf 100€ gratis verzendkosten, maar dan zit je wel met invoerrechten natuurlijk…
Ik vond het persoonlijk eigenlijk totaal niet waard. Kan beter en leuker krijgen voor minder en zonder invoerrechten en wachttijden. Maar persoonlijk heb ik ook een hekel aan Victoria’s Secret dus ja ik weet niet hoe nuttig ik ben als bron
Dankjewel! Het viel gelukkig best mee
Haha oke duidelijk! Dan laat ik mij niet verleiden door de korting en ga ik gewoon lekker in Nederland op zoek
Onze hond had de kiprollade van het aanrecht gepikt
Wat stom, zo ontmoedigend ook weer
Haha een van mijn collega’s vraagt net uit het niets: hé Fukaeri wie is * naam van mijn date *??! Ik schrok me dood dude wtf, dus ik vroeg huh hoezo? Zegt ie ja die staat in mijn vriendschapsvoorstellen op FB en er staat bij dat jij vrienden met hem bent. Haha kut, zou dit komen doordat ik mijn date vaak stalk op FB
Haha schrikken. Maar dat is helemaal niet gek als jullie vrienden zijn op Facebook hoor.
HEEEY IK HEB TICKETS GEWONNEN VOOR GROOTS MET EEN ZACHTE G MORGEN !
Ah wat leuk zeg! Ben je er weleens eerder geweest? Heel veel plezier alvast!
Nee! Ben echt benieuwd. Niet 100% mijn ding maar lijkt me gewoon mega gezellig. En ben wel vaker bij psv geweest
Jij wel eens geweest? Is het leuk? Gratis is het sowieso leuk haha. En ik vind Guus wel mega sympathiek.
Nee, ik ben zelf nog nooit geweest, maar die sfeer daar lijkt me zo tof: iedereen lekker meebrullen met de liedjes (tenminste, zo stel ik het me dan voor). Ben benieuwd hoe je het gaat vinden!
Eten bij de vegan junk food bar.
M’n auto is total loss, hele motor moet vervangen worden en dat is het niet meer waard…
Nu maar hopen dat de taxatie van het huis meevalt en we een beetje geld overhouden voor een nieuwe auto
Wat ontzettend balen! Heb het idee dat het ook heel erg aan de examinator ligt of je slaagt of niet. Hopelijk haal je het de volgende keer!