Ja hallo. Vertel dan ook even wat het best verkochte product is
Is er iets gebeurd?
poeh, mijn twee collega’s die allebei net kindjes hebben, kunnen maar niet ophouden over hun oogappeltjes. En dat terwijl ze er vorig jaar nog zelf een hekel aan hadden als mensen alleen nog maar over hun kinderen konden praten :’).
de hoeveelheid mental breakdowns die ik heb met deze studie is niet normaal
Ik vind je exschoonzusje feliciteren niet raar en hartstikke lief juist. Maar die like van de nieuwe vriendin vind ik wel een beetje gek… Maargoed, komt mss ook uit een goed hart.
Jij bent natuurlijk net zo goed doorgegaan met je leven, alleen dat betekende wellicht bij jou even eerst wat self-healing ipv een nieuwe relatie. Dat is niet de enige vorm van ‘verdergaan’ met je leven
Rot voelen is ook compleet acceptabel, dat kan zelfs over dingen van 10 jaar terug. Niet gek over voelen.
Heel veel succes, zal voor je duimen!!
Bij mij voelde het meteen goed, maar ik denk dat je het in je achterhoofd wel al weet toch
Haha snap ik. Dat neem ik je niet kwalijk
Ah lief!
Als het een stad is waarin kamertekorten zijn zou ik het sowieso aannemen en dan kun je altijd na een tijd verder kijken als het tegenvalt.
Nee niks gek genoeg, ik werd vanochtend opeens wakker met dit gevoel. Ik denk een combinatie van stress en oververmoeid zijn?
Ja dat zou kunnen natuurlijk, stress kan veel met je emoties doen. Ik zou even lief zijn voor jezelf en iets leuks/ontspannend gaan doen! Knuffel.
Dit gaat klinken als #spon maar het is de beste tien euro die ik ooit heb uitgegeven. Ik denk dat ik na een maand ongeveer resultaat zag en mijn wimpers zijn serieus 2x zolang geworden! Krijg ook regelmatig de vraag of ik nepwimpers opheb of wat ik met mijn wimpers heb gedaan. Had ik vooraf totaal NIET verwacht maar bij mij werkt het dus super goed. Ook nog geen bijwerkingen gemerkt.
Dankjewel, lief van je !
@suus Ik zou het ook aannemen (tenzij de kamer echt heel erg klein is). Als er andere meiden uit dat huis weg gaan kan je dus snel doorstromen naar een grotere kamer. En als het toch niet bevalt kan je altijd rustig verder zoeken naar iets anders, maar dan zit je tot die tijd in ieder geval niet met die reistijd.
@Evi-lena Ik vind het ook niet raar of dom dat je je ex-schoonzusje hebt gefeliciteerd. Dat die nieuwe vriendin van je ex dat gaat liken vind ik wel raar, maargoed. Probeer het niet op jezelf te betrekken, mensen gaan er op verschillende manieren mee om. Die tante wil/kan misschien niet goed alleen zijn. Omdat zij er zo mee omgaan betekent dat niet dat jouw manier van verwerken raar of verkeerd is. Ik denk ook dat het alleen maar verstandig is dat je niet direct weer vol in iets duikt maar je eerst op jezelf richt.
@solee Ik heb ook geen last van bijwerkingen, het werkt wel maar niet zo goed (bij mij) als een andere die ik eerst gebruikte. Die is helaas niet meer verkrijgbaar.
Ik ben in mijn eentje onderweg naar het ziekenhuis maar wil niet want normaal gaat er iemand mee en nu kan niemand En ze gaan iets in m’n voet spuiten en ik weet niet meer of het nou pijnlijk zou zijn volgens de arts
Elke keer als ik mijn huisgenootje zie (elke dag 5 keer ofzo) begint ze over haar ‘buikgriep’ die ze vorige week had. Maar echt ELKE keer en dan over hoe ze niet kan geloven dat ze zo ziek was en zich nu toch beter voelt.
Ja maar dan wel de hele week lopen schransen (McDonalds, thai takeaway, pizza, pasta, familiezak chips) en roken/drinken??? Word er helemaal gek van want is ze vergeten dat ik hier ook gewoon woon en kan zien wat ze allemaal naar binnenschuift?? EN dan echt ook zo van ‘m’n eetlust is toch nog altijd niet terug na die griep’ /confused
Bedankt allemaal, ik heb de kamer aangenomen. Ga ook niet meer op zoek naar een andere en laat het voor nu gewoon zo. Ik heb dus een kamer!!