Ja!
Ik duim voor je! Heel veel succes!
Ja!
Ik duim voor je! Heel veel succes!
Heel veel succes!
Straks ben je er gewoon vanaf en heb je je rijbewijs op zak!
Ook een leuke
Ik ging net iets terugbrengen bij een winkel. Ik moest €99,93 euro terugkrijgen. Dus ik vroeg of ze er 10 cent bij wilde want dat had ik toevallig. Maar dat hoefde ze niet.
Toen kreeg ik:
1x €50
1x €20
2x €10
1x €5
1x €2
2x €1
1x €0,50
2x €0,20
1x €0,05
Ze was jong (tussen de 20 en 25 schat ik) maar als je kassa staat, is het wel handig te begrijpen hoe ‘wil je er … bij?’ werkt. Zowel voor de klant als voor de kassainhoud…
(Ze was wel heel lief, dus ik vergeef het haar)
Het is Ikea, wat voor kwaliteit verwacht je?
Mijn vriend heeft ze ook en zien er tot op heden (een jaar) nog prima uit!
En ben het er niet mee eens dat ikea per se slechte kwaliteit spullen zou zijn @Evi-lena
Nee het eindbedrag klopt wel, maar als ze die 10 cent had aangenomen had ze 1 briefje van 100/2 briefjes van 50 (en 5 cent) kunnen teruggeven ipv de halve kassa…
Maar dat maakt toch niet uit? Het gaat er toch om dat ze het juiste bedrag teruggeeft, wat ze ook doet als ze 10 cent aanneemt. Dan kan ze het alleen makkelijker teruggeven.
O kak. Ik heb per ongeluk mijn map met foto’s verwijderd. En niet naar de prullenbak verplaatst, maar echt verwijderd. Dus ik ben gaan googelen maar ik ben nu al weer verdwaald in alle linuxcodes. Ik heb al een programma geïnstalleerd dat bestanden terug kan halen, maar daar lukt het ook niet mee.
Ga ik me hier bij neerleggen (het zijn maar foto’s) of ga ik me er even goed in verdiepen?
Ik had me deze middag toch anders voorgesteld eigenlijk.
Ah oké. Erg snel was ze niet haha en ik denk dat ze gewoon niet wist hoe 10 cent erbij dan werkte. Maar dat is mijn aanname in dit geval
THT = tenminste houdbaar tot. Dus de kwaliteit is tot die datum gegarandeerd en kan daarna langzaam afnemen. Lekker allemaal opeten dus.
Even mijn frustratie eruit gooien door snoeihard dit te draaien:
Jenniefromtheblog heeft deze ook gebruikt en schreef er volgens mij iets over op haar blog en zag ik dit niet ook bij @tuula op haar insta story voorbij komen?
Ik verveel me echt kapot. Weet niet wat ik met mezelf aan moet… Ik wilde gaan zonnen maar dat heeft weinig nut aangezien het hier bewolkt is en de zon amper er door komt. Heb al gepoetst em gekookt. Wat een ellende dit
Jep that’s me. Ik zeg ook niet dat het super slechte kwaliteit zou zijn? Ik snap alleen de vraag niet helemaal omdat je volgens mij ook niet echt design kwaliteit kunt verwachten
Iemand ervaring met bestellen bij Victoria Secret? Zie dat ze nu echt mega sale hebben en ben eigenlijk wel benieuwd. Vanaf 100€ gratis verzendkosten, maar dan zit je wel met invoerrechten natuurlijk…
Ik vond het persoonlijk eigenlijk totaal niet waard. Kan beter en leuker krijgen voor minder en zonder invoerrechten en wachttijden. Maar persoonlijk heb ik ook een hekel aan Victoria’s Secret dus ja ik weet niet hoe nuttig ik ben als bron
Dankjewel! Het viel gelukkig best mee
Haha oke duidelijk! Dan laat ik mij niet verleiden door de korting en ga ik gewoon lekker in Nederland op zoek