Wjekw-archief 2

Huh ik snap niet zo goed waarom ze dat vraagt? Als ze iets onderzoekt, dan wil je toch accurate antwoorden? Wat heb je er dan aan als iemand dingen 10x/anders invult dan ze zijn, dan krijg je toch een onrealistisch beeld van de werkelijkheid?

Anyway, ik heb hem ook ingevuld!

Haha ja, heb je helemaal gelijk in. Het is een klein onderzoek waar ze veel respondenten voor nodig heeft. Maar ze heeft nu ook tentamens en (grotere) projecten lopen, vandaar dat ze het nu maar zo doet om wel aan het aantal respondenten te voldoen.
En thanks!

1 like

Hmm ja ik snap het wel, alleen een beetje jammer/zonde! Wat studeert ze trouwens?

Mee eens! Helemaal ook omdat dit onderzoek gebaseerd is op het bedrijf waar ze voor werkt, dus als ze het goed zou doen zou ze ook daadwerkelijk er mee aan de slag kunnen. Commerciële economie studeert ze!

1 like

Binnenkort even een fiets ophalen en dan fiets vlogs maken hahaha

4 likes

Sjonge ik heb net de finale van the great australian bake off gekeken (@Unquestionable goeie tip) en ik zit weer te janken als een gek omdat ik het zo schattig vind allemaal.

Heb echt een kutweek dus wel even lekker ook.

2 likes

Ik heb op Ali zo’n ledlampje gekocht voor gelnagels en dat werkt best prima! Goed hard geworden, ik heb 1 nagel gedaan en kijk even hoe het een douche overleeft.

2 likes

Ik doe dat altijd wel gewoon hoor. Maar misschien ben ik te goedgelovig. Daarbij, als je schriftelijk toestemming geeft en er gebeurt iets heb je altijd bewijs.

1 like

De pakketbezorger komt 9 van de 10 keer op het verkeerde moment een pakketje brengen. Zoals wanneer je onder de douche staat ofzo. :joy:

1 like

Ik heb vanmiddag heerlijk met een schattige baby geknuffeld en nu ben ik helemaal blij :smile: De rammelende eierstokken negeer ik voor nu even lekker.

2 likes

haha ik had dit ook gelezen en aangezien ik elke dag met de bus reis ging ik hier over nadenken. maar ik ga zelf dus altijd wèl naast knappe mensen zitten dusja, ik vind dat het onderzoek niet klopt

3 likes

Ik ga altijd naast de persoon zitten die me de ‘nee je kan hier niet zitten’ blik geeft. Of ze nou lelijk zijn of knap.

5 likes

Wat lief dat je zo uitgebreid antwoord! Het is zo lastig omdat niet duidelijk is wie, wat, wanneer heeft gezegd tegen wie (en waarom). Ik ga dit aan hem voorleggen en kijken of we er iets mee kunnen doen. Dankjewel, ook namens mijn vriend! :heart:

Hahaha

Ik ben zo moe door dit weer, maar slapen ho maar he!:neutral_face:

Is een jaartal, zoals bijvoorbeeld ‘2018’ een zelfstandig naamwoord? Zo niet wat is het dan wel? :face_with_monocle:

Ik weet niet of mijn vraag hier helemaal past, maar ik wil dus een klein fotoalbum (of iets anders, input is welkom) voor mijn vriend maken met polaroidfoto’s. Nu kan ik alleen maar mega grote albums of albums voor die instaxfoto’s vinden. Wil het ook nog leuk ‘aankleden’ maar nog niet echt wat gevonden. Iemand die tips heeft? :redface:

Is dit misschien iets?
En dit in een boekje plakken.

1 like

Ja!! Zou zo graag mijn thesis in de winter willen schrijven, dan heb ik zo veel minder afleiding :confused:

Die vind ik leuk! Volgende keer als ik bij de Hema ben neem ik die sowieso mee

1 like