Wjekw-archief 2

Onze hond had de kiprollade van het aanrecht gepikt :fearful:

3 likes

Wat stom, zo ontmoedigend ook weer :disappointed:

1 like

Haha een van mijn collega’s vraagt net uit het niets: hé Fukaeri wie is * naam van mijn date *??! Ik schrok me dood dude wtf, dus ik vroeg huh hoezo? Zegt ie ja die staat in mijn vriendschapsvoorstellen op FB en er staat bij dat jij vrienden met hem bent. Haha kut, zou dit komen doordat ik mijn date vaak stalk op FB :confused:

2 likes

Haha schrikken. Maar dat is helemaal niet gek als jullie vrienden zijn op Facebook hoor.

HEEEY IK HEB TICKETS GEWONNEN VOOR GROOTS MET EEN ZACHTE G MORGEN :grinning::grinning::grinning:!

25 likes

Ah wat leuk zeg! Ben je er weleens eerder geweest? Heel veel plezier alvast!

Nee! Ben echt benieuwd. Niet 100% mijn ding maar lijkt me gewoon mega gezellig. En ben wel vaker bij psv geweest :sunglasses:
Jij wel eens geweest? Is het leuk? Gratis is het sowieso leuk haha. En ik vind Guus wel mega sympathiek.

1 like

Nee, ik ben zelf nog nooit geweest, maar die sfeer daar lijkt me zo tof: iedereen lekker meebrullen met de liedjes (tenminste, zo stel ik het me dan voor). Ben benieuwd hoe je het gaat vinden!

1 like

Ik moet nu even 2,5 uur overbruggen in Adam en ik heb zo geen zin. Geen idee wat ik moet doen. Of ja, ik weet wel wat ik kan doen maar zo saai alleen :sob:

Eten bij de vegan junk food bar.

3 likes

M’n auto is total loss, hele motor moet vervangen worden en dat is het niet meer waard… :disappointed_relieved:
Nu maar hopen dat de taxatie van het huis meevalt en we een beetje geld overhouden voor een nieuwe auto :sweat_smile:

Wat ontzettend balen! Heb het idee dat het ook heel erg aan de examinator ligt of je slaagt of niet. Hopelijk haal je het de volgende keer!

1 like

waarom is de standaard planning voor dingen als een thesis ook in godsnaam wanneer het altijd mooi weer is?

@Solee ik heb dezelfde ervaring als @Rox

M’n wimpers zijn 3x zo lang en ook wat voller, krijg ook regelmatig de vraag of ik nepwimpers op heb, en heb nooit iets van bijwerkingen gehad. Ik ben fan!

2 likes

Ai, dat is wel erg slecht nieuws. Krijg je nog wat geld van de verzekering?

Ik kan je verder niet echt helpen, maar neem vooral geen Telfort! Zolang het loopt, gaat het goed (in 010) maar zodra er iets niet helemaal klopt is het een rampenplan. Nooit meer Telfort voor mij.

1 like

M’n fiets is weggehaald bij het station. Had hem netjes in een vakje gezet, maar blijkbaar is dat alleen voor brommers en bakfietsen (ik heb een fiets met een mandje). Verder was er nergens plek :frowning:

Ik hoop wel dat hij is weggehaald en niet is gestolen

Net tot 17 op stage gezeten en nu van 18 tot 22 werken bij mn bijbaan dus snel eten maken en door blehh. soms denk ik waarom plan je je leven altijd vol maarja meer werken = meer geld = meer kleren en vakanties

Hoeraaaaaa, je hebt nu weekend! Heb je nog leuke plannen?

Ik heb Tele 2, en ik ben er erg tevreden over. Ik heb ook KPN en Ziggo gehad, altijd gezeik met internet. Heb nu een jaar Tele 2, en mijn internet is nog geen 1 keer uitgevallen.