Oh sorry haha! Nou hopen dat het bij mij goed blijft gaan
Het enige waar ik me een beetje druk om zou maken is de combinatie van en geen gemeenschappelijke ruimte en een kleine kamer. Wat in mijn ziens betekent dat je voornamelijk op je bed kan hangen. Maar dat is vooral een eigen keuze of je dat belangrijk vindt of niet.
Ik sta te zweten hier in mijn jurkje, zit er iemand gewoon met haar jas aan in de volle zon??¿Que?
Ik ging net Telfort juist wel aanraden haha! Bij ons werkt alles altijd mega goed en ook toen we laatst opeens geen tv meer hadden, kwamen ze het super snel en goed oplossen. Nu ook met verhuizen waren ze echt snel met alles overzetten en een nieuw kastje plaatsen in het nieuwe huis. (Wel omgeving Eindhoven/Helmond dus geen 010)
Een vriend van mij heeft ca. 1 jaar geleden gesolliciteerd bij een bekend bedrijf in een vrij kleine sector. Hij werd daar niet aangenomen en inmiddels werkt hij bij een andere werkgever in dezelfde sector. De sector is klein, dus zijn huidige werkgever en het bedrijf waar hij gesolliciteerd heeft, werken wel eens samen. Nu heeft het bedrijf waar hij gesolliciteerd heeft negatieve dingen uitgelekt over het sollicitatiegesprek naar zijn huidige werkgever (als in: hij was zeer ongeschikt voor de functie, weinig kennis etc.). Al zijn leidinggevenden weten de ins en outs van het gesprek, maar het is niet duidelijk hoe en waarom de vertrouwelijke info doorgespeeld is. Valt hier iets aan te doen? Ik kan heel weinig vinden over welke rechten je hebt als sollicitant en hoe er behoort omgegaan te worden met vertrouwelijke info. Veel verder dan een klacht indienen bij de NVP Sollicitatiecode, kom ik niet. Heeft iemand hier toevallig een idee?
Mmmm een wit kaiserbroodje met gezouten roomboter is ZO lekker
Ik heb eindelijk een nieuwe fiets!!! m’n vorige was al lang zoooooo kut en gisteren had ik nog een platte band dus m’n fietsenmannetje asap laten komen “omdat ik echt naar naar nog een afspraak moest vandaag!!” --> met mijn radler en m’n bed dus haha
hij fiets zo lekker en snel en het is een Batavus
ben echt heel content
m’n oude fiets zonder slot naast 't park laten staan, die mag iemand anders meenemen
Zoo het is echt ineens flink afgekoeld! Loop ik hier in mijn zomerjurkje en slippers haha
Dit is mij 3 keer gebeurd met een iPhone 5s, echt een wonder dat 'ie nooit stuk is gegaan. En ook gewoon kopje onder in die pot.
Huh ik snap niet zo goed waarom ze dat vraagt? Als ze iets onderzoekt, dan wil je toch accurate antwoorden? Wat heb je er dan aan als iemand dingen 10x/anders invult dan ze zijn, dan krijg je toch een onrealistisch beeld van de werkelijkheid?
Anyway, ik heb hem ook ingevuld!
Haha ja, heb je helemaal gelijk in. Het is een klein onderzoek waar ze veel respondenten voor nodig heeft. Maar ze heeft nu ook tentamens en (grotere) projecten lopen, vandaar dat ze het nu maar zo doet om wel aan het aantal respondenten te voldoen.
En thanks!
Hmm ja ik snap het wel, alleen een beetje jammer/zonde! Wat studeert ze trouwens?
Mee eens! Helemaal ook omdat dit onderzoek gebaseerd is op het bedrijf waar ze voor werkt, dus als ze het goed zou doen zou ze ook daadwerkelijk er mee aan de slag kunnen. Commerciële economie studeert ze!
Binnenkort even een fiets ophalen en dan fiets vlogs maken hahaha
Sjonge ik heb net de finale van the great australian bake off gekeken (@Unquestionable goeie tip) en ik zit weer te janken als een gek omdat ik het zo schattig vind allemaal.
Heb echt een kutweek dus wel even lekker ook.
Ik heb op Ali zo’n ledlampje gekocht voor gelnagels en dat werkt best prima! Goed hard geworden, ik heb 1 nagel gedaan en kijk even hoe het een douche overleeft.
Ik doe dat altijd wel gewoon hoor. Maar misschien ben ik te goedgelovig. Daarbij, als je schriftelijk toestemming geeft en er gebeurt iets heb je altijd bewijs.
De pakketbezorger komt 9 van de 10 keer op het verkeerde moment een pakketje brengen. Zoals wanneer je onder de douche staat ofzo.
Ik heb vanmiddag heerlijk met een schattige baby geknuffeld en nu ben ik helemaal blij De rammelende eierstokken negeer ik voor nu even lekker.
haha ik had dit ook gelezen en aangezien ik elke dag met de bus reis ging ik hier over nadenken. maar ik ga zelf dus altijd wèl naast knappe mensen zitten dusja, ik vind dat het onderzoek niet klopt