Hahaha pareltje wel.
Hier na de eerste keer samen geslapen te hebben te horen gekregen dat ik toch echt mooier was met make-up, en zich niet bewust van de fout die hij maakte want ‘je draagt het toch met een reden?’. Thanks man.
Hahaha pareltje wel.
Hier na de eerste keer samen geslapen te hebben te horen gekregen dat ik toch echt mooier was met make-up, en zich niet bewust van de fout die hij maakte want ‘je draagt het toch met een reden?’. Thanks man.
Hahaha jeetje dat is wel next level. Hier is m’n make-up nog nooit van dichtbij geinspecteerd .
Ik kijk het! Ook de Australische variant, maar die vind ik denk ik toch niet zo leuk.
Ik ben begonnen met die serie waar Michael c hall een Brits accent nadoet, en in het begin dacht ik wtf is dit man, maar ik vind het nu toch een goede serie eigenlijk haha
Hij is leuk he! Ik dacht zelfs huh is hij Brits? Mijn vriend vond hem te csi, maar ik vond het echt een leuke serie. Veel plezier!
Haha ja hij doet het niet slecht! Eerlijk is eerlijk haha. Ik vind het echt entertaining, Ben ook benieuwd hoe het afloopt haha
ok. bye.
zou ik zeggen
Ondanks de warmte wel lekker kunnen trainen. Nieuwe elementen kunnen oefenen dus ik ben tevreden. Dat we ijsjes kregen maakte het ook wat verdragelijker.
Ik ging net op de weegschaal staan en bleek dat ik 3kg ben afgevallen Zo chill, want ik heb er niet eens wat voor hoeven doen. Komt door al die stress de afgelopen tijd.
Albufeira!!! Maar weet niet of het daar leuk is in november
Griekenland? Ik kom daar net vandaan en zoooo’n lekker eten daar. Ik krijg ook direct weer zin in tzatziki en gyros nu ik dit typ.
Morgen is mijn boekpresentatie. Stiekem een beetje nerveus. Zoveel werelden die dan ineens bij elkaar komen: (oude) vrienden, familie, collega’s, kennissen, mensen uit het vak, bloggers…
ik ben benieuwd naar het jurkje! kun je een foto posten of anders sturen via whatsapp?
sprintjes trekken op de loopband met een zak snoep in de flessenhouder… Lekker nuttig
Ik ben wakker?
Heb ik zo lang geslapen dan?
hahahaa! mijn telefoon is nu ook aan het opladen -,-
Ik ben sinds vorige week weer fulltime aan het werk na een maand vakantie. Heb toen zo veel meegekeken hier dat ik het nu heel jammer vind dat ik niet meer alles mee krijg. Ben niet zo’n actieve poster maar vind het zo gezellig om jullie verhalen te lezen.
Ga een keer spontaan als je met een vriendin in de stad loopt en zij misschien ook een gaatje wilt. Ik durfde ook niet alleen dus mijn 2de en 3de gaatjes zijn geprikt toen ik toevallig met een vriendin langs een piercingwinkel liep die er fijn uitzag.
Mislopen? Maar als zij jou niet kiezen??
Haha ik ga eigenlijk ook altijd alleen, behalve 1 keer per jaar met deze vriendin op vakantie in Nederland. Misschien dat je in het piercingtopic iemand kan vragen die een chille shop weet in jouw stad?
Omg ik zie net dat Liza kosy en David dobrik het uitgemaakt hebben en dit vind ik echt erg ? Ik vond hun echt zo’n leuk koppel haha en dat terwijl ik vloggers normaal best wel haat eigenlijk haha. Zij waren echt een uitzondering ofzo