Ik ga altijd naast de persoon zitten die me de ‘nee je kan hier niet zitten’ blik geeft. Of ze nou lelijk zijn of knap.
Wat lief dat je zo uitgebreid antwoord! Het is zo lastig omdat niet duidelijk is wie, wat, wanneer heeft gezegd tegen wie (en waarom). Ik ga dit aan hem voorleggen en kijken of we er iets mee kunnen doen. Dankjewel, ook namens mijn vriend!
Hahaha
Ik ben zo moe door dit weer, maar slapen ho maar he!
Is een jaartal, zoals bijvoorbeeld ‘2018’ een zelfstandig naamwoord? Zo niet wat is het dan wel?
Ik weet niet of mijn vraag hier helemaal past, maar ik wil dus een klein fotoalbum (of iets anders, input is welkom) voor mijn vriend maken met polaroidfoto’s. Nu kan ik alleen maar mega grote albums of albums voor die instaxfoto’s vinden. Wil het ook nog leuk ‘aankleden’ maar nog niet echt wat gevonden. Iemand die tips heeft?
Is dit misschien iets?
En dit in een boekje plakken.
Ja!! Zou zo graag mijn thesis in de winter willen schrijven, dan heb ik zo veel minder afleiding
Die vind ik leuk! Volgende keer als ik bij de Hema ben neem ik die sowieso mee
Wil je nog laten weten hoe het is over een paar dagen en de link delen?
Albelli heeft een vierkant album van 10x10cm (en ook liggende en staande boeken in formaat s). Vierkante begint bij €6.95.
Precies wat je zegt denk ik. ‘Zou betrouwbaar moeten zijn’ maar of dat in de praktijk altijd zo is… Ik zou het zelf niet doen, zou dat toch niet fijn vinden voelen. En stel dat je 3 weken later iets kwijt bent, weet je ook niet of je dat zelf kwijtgeraakt bent of dat het toch door de huismeester meegenomen is (wat in theorie zou kunnen). Ik heb normaal vrij veel vertrouwen in mensen maar ik ben ook erg verstandig opgevoed haha.
Jaaa deze heb ik laten afdrukken! Maar wil er nog wat mee doen en weet niet wat. @Kamerbreed dit boekje is leuk, hier ga ik morgen even naar kijken!
Eerder deze week had ik een jas gevonden. (Daar zag ik jongens mee gooien en dat vond ik al vreemd) dus ik nam hem maar mee naar huis en op de plaatselijke Facebook groep gezet.
en Uiteindelijk contact en kwam de vader hem blij halen. (Al eerder die week verloren en nooit gevonden)
Staat vanavond dat knulletje voor mijn deur met een reep chocolade . Bedankt dat u mijn jas hebt gevonden ️:heart:️:heart:️:heart:️
Ja he, daar twijfelde ik tussen. Bedankt!
Zal eraan proberen te denken! Hierbij in ieder geval alvast de link. Het was wel even lastig doen want hij is wel klein, je kan er niet met 5 vingers tegelijk onder.
omg waar kijk je dit LAF british bake off
Ingevuld!
Het is een tijdsbepalend bijwoord. Een zelfstandig naamwoord zijn woorden waar je de, het, of een voor kunt zetten. Sorry <3 grammatica
Ah wat cute, die dankbaarheid kan voelt dan zo fijn he?