Wjekw-archief 2

Ik had vannacht gedroomd dat mijn collega’s een gorilla moesten vervoeren, en het was echt droog omdat ze altijd zeiken over de planning etc. Etc. En toen zaten ze in mijn droom echt precies zo te zeiken als op werk, zo van:’ jaaa dit wordt toch helemaal niet gecommuniceerd, hoe moet ik nou weten dat ik een gorilla moet vervoeren vandaag, er is nogeneens een werkbon van gemaakt joh’.

1. Lijstitem
14 likes

Ja ik ook!! Ik kijk het illegaal haha, ik heb “watch the great australian bake off online free” gegoogled. Eerste resultaat en dan eerst 4763 pop ups wegklikken en gaannn.

Ik heb echt geen concentratie om te studeren, dus ben ik maar videoclips aan het kijken van cover artiesten op youtube. Effectieve avond.

1 like

Ik heb het ingevuld :slight_smile:

1 like

Haha ja dat wist ik wel :slight_smile:

Ik word zo verdrietig van die pegida BBQ in Rotterdam bij een moskee. Ze gaan daar dus vooral varkensvlees bbqen. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je zo’n hekel hebt aan een groep mensen dat je zoiets doet. Zo respectloos ook.

6 likes

Ja echt blij verrast!

1 like

Ook ingevuld!

1 like

Mijn operatie gaat misschien niet door omdat de apparatuur kapot is… En het is fucking irritant want ik heb al helemaal alles geregeld met m’n uni weer en straks is het voor niets en mag het eind dit jaar nog een keer, wat dus betekent nog meer vertraging. (Ik heb de afgelopen 5 jaar al 5 operaties gehad dus al genoeg vertraging dacht ik zo)

Zijn er meer mensen die The Great British Bake off kijken en is er behoefte aan een apart topic daarvoor?

1 like

Hahaha pareltje wel.

Hier na de eerste keer samen geslapen te hebben te horen gekregen dat ik toch echt mooier was met make-up, en zich niet bewust van de fout die hij maakte want ‘je draagt het toch met een reden?’. Thanks man.

15 likes

Hahaha jeetje dat is wel next level. Hier is m’n make-up nog nooit van dichtbij geinspecteerd :sunglasses:.

Ik kijk het! Ook de Australische variant, maar die vind ik denk ik toch niet zo leuk.

Ik ben begonnen met die serie waar Michael c hall een Brits accent nadoet, en in het begin dacht ik wtf is dit man, maar ik vind het nu toch een goede serie eigenlijk haha

1 like

Hij is leuk he! Ik dacht zelfs huh is hij Brits? Mijn vriend vond hem te csi, maar ik vond het echt een leuke serie. Veel plezier!

Haha ja hij doet het niet slecht! Eerlijk is eerlijk haha. Ik vind het echt entertaining, Ben ook benieuwd hoe het afloopt haha

ok. bye.
zou ik zeggen

1 like

Ondanks de warmte wel lekker kunnen trainen. Nieuwe elementen kunnen oefenen dus ik ben tevreden. Dat we ijsjes kregen maakte het ook wat verdragelijker.

Ik ging net op de weegschaal staan en bleek dat ik 3kg ben afgevallen :open_mouth: Zo chill, want ik heb er niet eens wat voor hoeven doen. Komt door al die stress de afgelopen tijd.

Albufeira!!! Maar weet niet of het daar leuk is in november