Wjekw-archief 2

jongens kan iemand mij uitleggen hoe je een gifje plaatst?

MAX zendt ook The Great Australian Bake Off uit. Via NPO website terug te zien.

3 likes

Gewoon kopieeren en plakken, werkt voor mij eigenlijk altijd. Anders de link tussen [ img ] en [ / img ] zetten, zonder spatie!

1 like

Ik zei vandaag serieus en toen ging siri aan

2 likes

Thanks voor je antwoord! Ja, kopieren en plakken werkte dus niet bij mij.
ok test:
image

1 like

Waar ben je??

het werkt allemaal niet @Honey :frowning:

Ik word soms echt een beetje moe van (vreemde) mensen die dan vragen: waarom ben je vegetariër? Ik weet nooit goed wat ik moet antwoorden. Natuurlijk weet ik het zelf wel, maar wat moet een wildvreemde met die informatie?
Ergens vind ik de redenen privé en heb ik helemaal geen zin om daar steeds antwoord op te geven. Het is geen geloof waarvan ik anderen wil overtuigen ofzo en het voelt alsof ik me dan voor iemand anders moet verantwoorden.

1 like

Gewoon de de bal terugkaatsen : Waarom eet jij vlees / Waarom draag jij een blauwe trui? etc

1 like

Oh wat gek! Dan weet ik het ook zo snel niet. Misschien te groot bestandje?

imagehttps://78.media.tumblr.com/c274512ead4cd3040633a0aafdd47f07/tumblr_o6krg8mVPs1qlvwnco1_500.gif

Test

1 like

Ik ben vanmorgen op de weegschaal gaan staan en zag dat ik 3 kilo ben afgevallen. Nu heb k al 4 koekjes op en voel ik mij zo slecht. Ik baal enorm. Hoop echt dat ik morgenochtend nog evenveel weeg als vanmorgen.

1 like

Ik heb zojuist mn examen afgerond🎉 nu wachten tot 20 juni voor mn eindgesprek😫

5 likes

Moet je daar ook van eten?

Wat leuk! Succes morgen, komt vast goed!

1 like

Als je heel zuinig doet zou dat moeten lukken. Heb je nog veel ‘voorraad’? Pasta/rijst enzo?

Ben vanavond naar de show van Jochem Myjer geweest en ik heb volgens mij nog nooit zo hard gelachen. Ook op de foto geweest woohoo fangirl

10 likes

Zijn het 4 kaartjes in 1 pdf bestand?

heujj ik ben ook 3 kg afgevallen
maar door die 4 koekjes weeg je echt niet ineens zwaarder hoor

3 likes

Oh dat wist ik niet! MAX heeft ook alles wat leuk is! Ik woon alleen niet in Nederland dus moet altijd erg klooien met vpn’s voor NPO. Maar thanks voor de tip!

1 like

Ohh dat is een uitdaging! Succes💪🏽

1 like