Wjekw-archief 2

Griekenland? Ik kom daar net vandaan en zoooo’n lekker eten daar. Ik krijg ook direct weer zin in tzatziki en gyros nu ik dit typ.

Morgen is mijn boekpresentatie. Stiekem een beetje nerveus. Zoveel werelden die dan ineens bij elkaar komen: (oude) vrienden, familie, collega’s, kennissen, mensen uit het vak, bloggers…

6 likes

ik ben benieuwd naar het jurkje! kun je een foto posten of anders sturen via whatsapp?

sprintjes trekken op de loopband met een zak snoep in de flessenhouder… Lekker nuttig :neutral_face:

2 likes

Ik ben wakker?
Heb ik zo lang geslapen dan?

1 like

hahahaa! mijn telefoon is nu ook aan het opladen -,-

Ik ben sinds vorige week weer fulltime aan het werk na een maand vakantie. Heb toen zo veel meegekeken hier dat ik het nu heel jammer vind dat ik niet meer alles mee krijg. Ben niet zo’n actieve poster maar vind het zo gezellig om jullie verhalen te lezen.

2 likes

Ga een keer spontaan als je met een vriendin in de stad loopt en zij misschien ook een gaatje wilt. Ik durfde ook niet alleen dus mijn 2de en 3de gaatjes zijn geprikt toen ik toevallig met een vriendin langs een piercingwinkel liep die er fijn uitzag.

Mislopen? Maar als zij jou niet kiezen??

Haha ik ga eigenlijk ook altijd alleen, behalve 1 keer per jaar met deze vriendin op vakantie in Nederland. Misschien dat je in het piercingtopic iemand kan vragen die een chille shop weet in jouw stad?

1 like

Omg ik zie net dat Liza kosy en David dobrik het uitgemaakt hebben en dit vind ik echt erg ? Ik vond hun echt zo’n leuk koppel haha en dat terwijl ik vloggers normaal best wel haat eigenlijk haha. Zij waren echt een uitzondering ofzo

jongens kan iemand mij uitleggen hoe je een gifje plaatst?

MAX zendt ook The Great Australian Bake Off uit. Via NPO website terug te zien.

3 likes

Gewoon kopieeren en plakken, werkt voor mij eigenlijk altijd. Anders de link tussen [ img ] en [ / img ] zetten, zonder spatie!

1 like

Ik zei vandaag serieus en toen ging siri aan

2 likes

Thanks voor je antwoord! Ja, kopieren en plakken werkte dus niet bij mij.
ok test:
image

1 like

Waar ben je??

het werkt allemaal niet @Honey :frowning:

Ik word soms echt een beetje moe van (vreemde) mensen die dan vragen: waarom ben je vegetariër? Ik weet nooit goed wat ik moet antwoorden. Natuurlijk weet ik het zelf wel, maar wat moet een wildvreemde met die informatie?
Ergens vind ik de redenen privé en heb ik helemaal geen zin om daar steeds antwoord op te geven. Het is geen geloof waarvan ik anderen wil overtuigen ofzo en het voelt alsof ik me dan voor iemand anders moet verantwoorden.

1 like

Gewoon de de bal terugkaatsen : Waarom eet jij vlees / Waarom draag jij een blauwe trui? etc

1 like

Oh wat gek! Dan weet ik het ook zo snel niet. Misschien te groot bestandje?

imagehttps://78.media.tumblr.com/c274512ead4cd3040633a0aafdd47f07/tumblr_o6krg8mVPs1qlvwnco1_500.gif

Test

1 like