Ik ben vanmorgen op de weegschaal gaan staan en zag dat ik 3 kilo ben afgevallen. Nu heb k al 4 koekjes op en voel ik mij zo slecht. Ik baal enorm. Hoop echt dat ik morgenochtend nog evenveel weeg als vanmorgen.
Ik heb zojuist mn examen afgerond🎉 nu wachten tot 20 juni voor mn eindgesprek😫
Moet je daar ook van eten?
Hangt er vanaf welk concert, sommige concerten eisen dat de naam van de persoon ook op het kaartje staat of dat de groep in zijn geheel samen met de persoon die op het kaartje staat naar binnen gaat. Meestal staat dit wel aangegeven bij de info van het concert zelf.
Wat leuk! Succes morgen, komt vast goed!
Als je heel zuinig doet zou dat moeten lukken. Heb je nog veel ‘voorraad’? Pasta/rijst enzo?
Ben vanavond naar de show van Jochem Myjer geweest en ik heb volgens mij nog nooit zo hard gelachen. Ook op de foto geweest woohoo fangirl
Zijn het 4 kaartjes in 1 pdf bestand?
heujj ik ben ook 3 kg afgevallen
maar door die 4 koekjes weeg je echt niet ineens zwaarder hoor
Oh dat wist ik niet! MAX heeft ook alles wat leuk is! Ik woon alleen niet in Nederland dus moet altijd erg klooien met vpn’s voor NPO. Maar thanks voor de tip!
Ooh dan zou het volgens mij gewoon moeten kunnen! Ik weet dat de concerten van volgens mij Ed Sheeran en nog een aantal singer/songwriters enkel de kaarten verkopen op naam.
Ohh dat is een uitdaging! Succes💪🏽
Nog 1 dag werken en dan … WEEKEND.
Wil eigenlijk alleen maar slapen terwijl ik veel leuke dingen heb gepland. Maarja eerst morgen overleven en dan zien we wel weer.
Ah dat is jammer (ookal is een bevalling veel belangrijker haha).
Jawel kan gewoon!
Jep! En natuurlijk ook The Great British Bake Off
En oh ja, stom dat ik er vanuit ga dat iedereen op de NPO site kan kijken…
Kijkt iemand ‘de leugen detective’ op rtl5? Ik vind sommige dingen echt best heftig!
Ja dat blijft mn lievelings! Ook in de nieuwe bezetting. En niet zo gek toch, op dit forum. Ik binge altijd omroep max als ik bij mn ouders ben voor een weekend oid. Love it.
Gelukkig heb ik m t voordeel van de twijfel gegeven en compenseert hij op alle vlakken voor die ene lompe opmerking haha, maar dacht wel echt wtf toen.
Deze of een andere van haar. Twist me pretty heeft ook leuke video’s vind ik! Veel plezier!
Oh ik heb stroeve schuifspeldjes en die kun je gewoon random in je haar steken haha en blijven de hele dag zitten! (Kappersgroothandel)