Wjekw-archief 2

ahhh ik voel me al rot en nou voel ik me nog slechter. Het nieuwe hondje van de buren hoor ik echt super zielig janken. Is echt nog een puppy dus dat klinkt zo sneu! Ik weet dat ze dat ook moeten leren enzo dat ze s’nachts niet moeten blaffen voor aandacht, maar ik wil m een knuffel gaan geven.

Waar lees je dat? Ik heb er zelf nog nooit van gehoord eigenlijk, er zijn ook zoveel middelen dat het me onwaarschijnlijk lijkt dat ze allemaal dat effect zouden hebben.

Edit: Ik lees het nu zelf ook in de foldertjes, maar zonder duidelijke uitleg waar dat dan precies door komt. Als je het zeker wil weten kun je de pre-operatieve poli van je ziekenhuis bellen, die zouden hier in principe antwoord op moeten kunnen geven (zij weten ook welke middelen je mogelijk allemaal krijgt). Ik kan me bijna niet voorstellen dat het ook invloed heeft op de dagen voor de operatie, ik heb iemand in ieder geval nog nooit bij een spoedoperatie verteld dat ze zwanger zouden kunnen raken, maar wie weet hoeveel kinderen ik inmiddels op m’n geweten heb… :face_with_hand_over_mouth:

6 likes

Een of andere flippo ging hiee in de buurt om 6.45 zijn kozijn/deur/whatever staan schuren. Dan ben je niet helemaal lekker in je bovenkamer

2 likes

Kan ik eindelijk een beetje uitslapen, word ik wakker van dat gekraai van de vogels naast mijn raam :rage: uuuugh

Beste nieuws van de dag

1 like

Oeps, tuindeur de hele nacht open laten staan…

Ja, nog vaker soms :stuck_out_tongue:

1 like

Ik ben echt verpest door dit forum. Gisteren haalde m’n stagebegeleidster wijn die ik had aangeraden en wilde ik al sturen goedzo meid. Maar ik dacht die denkt dat ik een of andere idioot ben. Nu houdt mijn moeder een rant over hoe goed ze is geworden in sparen en ik had al getypt goedzo meid maar gaat echt te ver. :joy:

7 likes

Bij mij niet hoor, ik heb volgens mijn horloge gemiddeld 1x per nacht 3-10 minuten ‘awake time’, daar merk ik zelf het grootste deel van de tijd niks van.

Waarvan word je wakker? Of wat houdt je wakker als je wakker wordt?

Ik denk dat dit vrij normaal is, tenzij je echt elke keer helemaal wakker bent voor langere tijd?
De slaapcyclus van volwassenen is ongeveer 90 minuten, dan ga je weer naar ontwaken of lichte slaap denk ik. Dus meerdere pieken en dalen elke nacht is normaal

2 likes

Who is cutting the onions??? Kinderen zijn zo oprecht, heel lief

1 like

Ik voel me echt slecht, hoe hard ik ook mijn best doe, ik slaap gewoon niet voor 00:00. En elke ochtend ben ik kapot… kut

Ik ben aan het zoeken naar een vakantie. Maar eigenlijk moet ik het geld in het huis stoppen. Al is even weg en genieten ook belangrijk.

Echt wakker zijn (bewust) is natuurlijk wel super vervelend! Kan ook te maken hebben met stress

Mijn moeder had aarbeien voor me gesneden maar ik ben ze vergeten en heel mijn dag is nu gewoon verpest, ben er zo chagrijnig om

Heb ik ook bijna altijd bij, wil echter niet zeggen dat dat nou per de normaal is

1 like

Zit vandaag alleen op kantoor en heb weinig te doen pfff verveel me nu al :worried: Kan ik niet gewoon stiekem naar huis haha. Iemand nog tips?

weet jij toevallig of het nadelige gevolgen heeft?
Ik begreep omdat het een hormoon is het niet zo goed is om dat te nemen

Het forum!

Ik ben zo blij dat de medicijnen werken :tada: de uitslag is al veeeel minder. Moet ook wel want zondag zie ik mijn date weer en dan moet het wel weg zijn hehe

6 likes