Wjekw-archief 2

Mijn klasgenoten hadden me net afgezet 10 minuten lopen van mijn huis (zodat ze niet van de route af waren, mijn idee), maar ze vonden het niet veilig dat ik daar alleen liep. Toen stopten ze naast me en mocht ik instappen en brachten ze me alsnog weg. Zo lief!

22 likes

Ik heb waarschijnlijk een appartement gevonden voor mezelf! Super fijn, want is best lastig. Tis best groot en helemaal niet duur. Dus hoop dat alles snel geregeld is.

Kijk er ook wel beetje tegenop. Ik kan mezelf soms echt bang maken. En daarnaast ben ik echt benieuwd hoe het is om alleen te wonen…

17 likes

@Melodine Ik denk dat je het héérlijk gaat vinden! Het is zo chill om alles voor jezelf te hebben, en ik denk dat je dat pas beseft als je het ervaart. Echt, ik snap niet hoe ik zelf zo lang op een kamer heb kunnen wonen. Ik prijs mezelf elke dag gelukkig met mijn eigen badkamer en keuken.

1 like

Oh, fijn om te horen. Ik vind t wel echt een stap. Heb jij ook veel over jezelf geleerd juist door alleen te wonen? Ben zo benieuwd hoe t me af gaat… heb er wel zin in. Wss einde vd de maand, maar moet nog alles kopen :scream:

La Cubanita heeft een nieuwe menukaart en nu is de biefstuk met brood weg :frown::frown:

Ik gooi het hier ook nog even in de groep. Misschien artsen? Ik lees dat na een narcose de pil niet betrouwbaar is gedurende de huidige cyclus, maar weet iemamd of dat dan geldt vanaf je operatie of kan het ook effect hebben op de dagen voor je narcose als je dan geen condoom hebt gebruikt.

Neeeeeeeee! :scream: Een van m’n favorieten daar!

3 likes

Maar de chorizokroketjes zijn wel terug :grin::grin::grin:

7 likes

Schrale troost… :yum:

1 like

Shit nou moeten we er wel heen, zag lekkere nieuwe vega dingen!!!

1 like

Het is zo warm in mijn slaapkamer dat ik gewoon niet kan slapen. Ben nu opgestaan om een ijsje te eten. Weet niet of dat helpt maar is wel lekker. Laat dit geen gewoonte wordennnnn

Als het echt voor problemen zorgt kun je misschien iets van melatonine innemen. Of in het uiterste geval slaap tabletten.

Iemand in m’n flatgebouw is keihard op de muur aan het hameren… het is twee uur ‘s nachts doe even normaal

ahhh ik voel me al rot en nou voel ik me nog slechter. Het nieuwe hondje van de buren hoor ik echt super zielig janken. Is echt nog een puppy dus dat klinkt zo sneu! Ik weet dat ze dat ook moeten leren enzo dat ze s’nachts niet moeten blaffen voor aandacht, maar ik wil m een knuffel gaan geven.

Waar lees je dat? Ik heb er zelf nog nooit van gehoord eigenlijk, er zijn ook zoveel middelen dat het me onwaarschijnlijk lijkt dat ze allemaal dat effect zouden hebben.

Edit: Ik lees het nu zelf ook in de foldertjes, maar zonder duidelijke uitleg waar dat dan precies door komt. Als je het zeker wil weten kun je de pre-operatieve poli van je ziekenhuis bellen, die zouden hier in principe antwoord op moeten kunnen geven (zij weten ook welke middelen je mogelijk allemaal krijgt). Ik kan me bijna niet voorstellen dat het ook invloed heeft op de dagen voor de operatie, ik heb iemand in ieder geval nog nooit bij een spoedoperatie verteld dat ze zwanger zouden kunnen raken, maar wie weet hoeveel kinderen ik inmiddels op m’n geweten heb… :face_with_hand_over_mouth:

6 likes

Een of andere flippo ging hiee in de buurt om 6.45 zijn kozijn/deur/whatever staan schuren. Dan ben je niet helemaal lekker in je bovenkamer

2 likes

Kan ik eindelijk een beetje uitslapen, word ik wakker van dat gekraai van de vogels naast mijn raam :rage: uuuugh

Beste nieuws van de dag

1 like

Oeps, tuindeur de hele nacht open laten staan…

Ja, nog vaker soms :stuck_out_tongue:

1 like