Wjekw-archief 2

Ik vind het echt vreselijk dat ik 3x per jaar een cadeau moet kopen voor m’n ouders (kerstmis, verjaardag en moeder/vader dag).
Nu zondag is het weer vaderdag en 2 maand geleden was hij jarig en heb ik al met moeite een cadeau gevonden. Laat staan nu…
Hij heeft ook 2 hele dure hobby’s waar ik niks van kan kopen (ook omdat ik er geen kennis van heb) en voor de rest doet hij niks. Hij sport niet, leest geen boeken, is niet creatief, … zucht.

Ik ben er serieus een beetje pissed om want ik heb nu examens en heb me wel op betere dingen te concentreren dan weeral een cadeau vinden.
M’n ouders zijn dan ook zo passief agressief want ik hoorde ze eergisteren zeggen (terwijl ik 1 ruimte verder zat en ze wisten dat ik het kon horen) dat “de kinderen het vast al zouden vergeten zijn en hij niks gaat krijgen” :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:
Jezus. Ik hou echt van hen he maar ik heb echt de inspiratie niet om constant vernieuwende cadeaus te geven hoor en ik ga echt niet iets kopen waar hij niks mee is. Als ik dan aankaart dat ik echt niet weet wat gekocht, komt hij af met “maar je hoeft niks te kopen hoor” maar ik weet dat dat niet waar is en dat hij sowieso teleurgesteld is als ik met niks afkom. Zo veel frustratie nu :roll_eyes:

Met deze warmte verandert mijn kamer in een oven. Ik heb een hoogslaper dus dat is helemaal bloedheet. Maar vanavond hield ik het gewoon niet uit, zo benauwd. Dus ben maar op m’n bank gaan slapen maar dat ligt niet echt lekker dus heb ik echt heel vaag geslapen. Werd echt om de haverklap wakker. Wel lekker dat het nu regent, koelt het hier binnen af.

Waarom voelt het tegenwoordig altijd alsof ik aan het sterven ben de ochtend nadat ik heb gedronken. Ik mis de tijden waarin ik nooit ergens last van had :cry: Nu heb ik al een kater na 1 slok wijn lijkt het wel :roll_eyes:

3 likes

Rot is dat! Ik ga voor mijn vader zijn favoriete taart bakken (hij blij en het kost mij relatief weinig moeite). Misschien is zoiets een idee?

1 like

Ik luister nu diverse nummers van het nieuwe album van Lykke Li maar ik ben teleurgesteld, vind de muzikale richting die ze nu opgaat niets en dat vind ik echt jammer want ik luisterde veel naar haar voorgaande albums.

Jaa vind ik ook! Ik bedoel Banks bestaat al… Ik vind het echt jammer, met liv had ze toen een paar hele toffe nummers gemaakt. Ik had meer daarop gehoopt! Of daar een album van.

Een cadeaubon van een winkel waar hij komt? Heb je toch iets maar kan hij zelf iets uitzoeken.

Kut. Ik word wakker met een telefoon die zichzelf niet heeft hersteld toen ie 's nachts uit stond en het enige wat nog werkt is het toetsenbord, de terugknop en het midden van het scherm. Vooral irritant want ik kan geen apps meer afsluiten en die balk van boven niet meer naar beneden schuiven :frowning:

Haha hij haat echt alle soort zoetigheid dus ik kan hem niet gelukkig maken met eten. Maar ik heb het ondertussen al gepost in de groepsapp en hij zegt al dat hij blij is met specifieke naam drumstok haha dus dat ga ik kopen dan.

1 like

Vaderdag is in Nederland toch 17 juni? Ik begin aan mezelf te twijfelen omdat iedereen over zondag begint.

7 likes

Was even in de war want in NL is vaderdag 17 juni! Maar Belgie is het dus een week eerder?

Heb ik nog een week om mijn broers te pushen dat zij dit keer wat mogen regelen!

Oh woops moet ik natuurlijk nog wel wat tips geven! Wij gaan denk ik een waterfles geven, hij moet meer water drinken en hij drinkt nu vooral uit plastic flesjes!

1 like

Het forum is zo chill als je geen zin hebt om te sporten. Ik lees alles zelf topics die ik geen bal aan vind.

10 likes

Ja ik woon in BE dus kan best zijn dat het verschilt met NL! En oh leuk idee van jullie!
Ik heb nu dus de gevraagde drumstokken + een drinking cup om aan zijn drum te bevestigen besteld. Dat laatste is dus wel nog een verrassing, dat er toch een beetje een element van surprise in zit :stuck_out_tongue: jammer genoeg zal hij t wel niet voor zondag hebben maar achja

Zijn er hier mensen die inductie koken? Welke pannen zijn goed én niet te duur? Online bestellen zou al helemaal top zijn☺️

Hij klinkt echt als een klein kind door deze opmerking.

1 like

Wil je kookpannen of koekenpannen? Ik heb deze kookpannen: https://www.wehkamp.nl/Winkelen/KenmerkAdviseurArtikel.aspx?CC=C28&SC=7GD&KAC=G95&artikelNummer=218036&MaatCode=0000&BC=GOA&BAC=ALG&cm_mmc_o=7BBTkwCjC-kTwFwwECVyBpAgfkblfbETzplCjCVzEEwElwfCjCoxnvoiNx&scid=scplp862180360000&sc_intid=862180360000&cm_mmca1=12913-AGI-57217889744-ASI-646778923432-862180360000&gclid=EAIaIQobChMIid2dmdnD2wIVrZPtCh3ApwNgEAQYBSABEgIFWvD_BwE&gclsrc=aw.ds&dclid=CKPGi57Zw9sCFRUo4Aod_GIG_w

en deze koekenpannen: https://www.coolblue.nl/product/699917/tefal-expertise-koekenpan-28-cm.html

Alsnog flink prijzig, maar ik merkte dat goedkopere pannen die wel geschikt zijn voor inductie toch snel krom trekken en het dan niet meer doen

2 likes

Sameee. Moet echt sporten maar nu regent het weer… (ja ik ben van suiker)

Anders gooi ik even mn telefoon in de wc

ik heb vorige week een ongeluk gehad en ben nu al 5 dagen de deur niet uitgeweest en ik verveel me nog niet? lezen, netflix, gewoon een beetje in het niks voor me uitstaren, dingen in huis veranderen, forummen, koken, bedenken hoe ik mn nieuwe appartementje ga inrichten :heart:

8 likes

ik doe IF, ga om 12 uur eten en nu zit er een chick tegenover me een chocolade muffin te eten.

1 like