Ik vind het echt vreselijk dat ik 3x per jaar een cadeau moet kopen voor m’n ouders (kerstmis, verjaardag en moeder/vader dag).
Nu zondag is het weer vaderdag en 2 maand geleden was hij jarig en heb ik al met moeite een cadeau gevonden. Laat staan nu…
Hij heeft ook 2 hele dure hobby’s waar ik niks van kan kopen (ook omdat ik er geen kennis van heb) en voor de rest doet hij niks. Hij sport niet, leest geen boeken, is niet creatief, … zucht.
Ik ben er serieus een beetje pissed om want ik heb nu examens en heb me wel op betere dingen te concentreren dan weeral een cadeau vinden.
M’n ouders zijn dan ook zo passief agressief want ik hoorde ze eergisteren zeggen (terwijl ik 1 ruimte verder zat en ze wisten dat ik het kon horen) dat “de kinderen het vast al zouden vergeten zijn en hij niks gaat krijgen”
Jezus. Ik hou echt van hen he maar ik heb echt de inspiratie niet om constant vernieuwende cadeaus te geven hoor en ik ga echt niet iets kopen waar hij niks mee is. Als ik dan aankaart dat ik echt niet weet wat gekocht, komt hij af met “maar je hoeft niks te kopen hoor” maar ik weet dat dat niet waar is en dat hij sowieso teleurgesteld is als ik met niks afkom. Zo veel frustratie nu