Lily Allen’s nieuwe album on repeat!
Hahaha nja ik sport binnen dus die smoes werkt niet voor mij. Ik wou wel wandelen maarja dat gaat nu eeecht niet hoor.
Haha ja dat is hij ook echt vaak
Ik had gister een sollicitatiegesprek voor een afstudeerstage in het buitenland (Suriname, Paramaribo) en ben aangenomen. Zo zo zo leuk, maar nog steeds een beetje onwerkelijk
Wat leuk! Gefeliciteerd
Gefeliciteerd!
Pff de moeder van een vriendin is overleden. Van diagnose naar overlijden zes weken. Zo heftig… ik ken haar verder niet goed, maar zit toch te huilen. Wat een ellende en zo oneerlijk snel. Ze was ook nog geen 50
Waarom moet ik altijd zolang nadenken over bepaald commentaar of een vraag?
mn moeder wordt gek van nagellak op doen, ze heeft er geen geduld voor en volgens haar blijft de nagellak max 5 dagen mooi zitten. nu wil ze ook niet naar een schoonheidssalon, dus heb ik haar gellak aangeraden. maar heeft iemand ervaring met gellak + lamp voor thuis? heb er vroeger eentje van essence gehad maar die was slecht dus die heb ik weer verkocht.
wat zijn fijne uv (of led?) lampen om thuis je nagels te doen? (of andere hele goede nagellakken zijn ook goed)
Ik heb een lamp van sensationails. Redelijk betaalbaar en lakjes kun je tegenwoordig voor heel weinig geld ook via wish of alie bestellen. Afhankelijk van welk werk je doet blijft het ook wel 10-14 dagen zitten. (Als je veel je handen moet wassen, in sopjes zit, of veel precies werk doet waarbij je je nagels gebruikt minder). Je kunt ook 1 nagel die sneller lelijk wordt (wijsvinger vaak) eerder bijwerken. Verwijderen is wel een dingetje vind ik zelf.
Edit; het aanbrengen duurt aan de ene kant langer, maar de nagels zijn daarna wel meteen droog en hard dus je kunt je handen wel meteen weer 100% gebruiken en het droogt dus altijd mooi op.
Waarom is dat verwijderen een dingetje?
Omdat je je nagellak dan eigenlijk eerst moet opvijlen en dan laten weken in speciale remover (en dan nog gaat het er bij mij vaak niet goed af). Meestal ga ik een tijdje onder de douche staan en dan ‘schraap’ ik de lak eraf vanaf het uiteinde richting de nagelriem. Als je het de andere kant op doet of als je gewoon aan een los stukje lak trekt worden je nagels heel lelijk.
Ik wilde eigenlijk gaan wandelen vanmiddag, naar het blijft de komende uren regenen.
Gewoon gaan armadillo <3
Ik denk altijd dat mijn huid niet kan verbranden, maar alsnog smeer ik mezelf altijd goed in. Maar gisteren ben ik een stuk op mijn arm vergeten (net onder het randje van mijn tshirt mouw) en nu heb ik echt zo’n rode band op mijn arm. It hurtss
Ik moet alle pannen nog aanschaffen! Bedankt, ga het vanavond even bekijken
huh is monkeyslut, armadillo? wist ik niet
bij mij blijft alive feminax mn beste vriendin
Dat is gewoon naproxen in een fancy jasje he
Ik heb sinds gisteren mijn eerste set tarot kaarten en ik ben er zo blij mee!