Wjekw-archief 2

Ik wil je via pb wel adviseren als je wilt

Aah wat leuk, welke heb je??

Oh zou best kunnen, heb serieus geen idee. Het enige dat ik weet is dat het werkt hahaha. Verder ben ik daar heel simpel in

1 like

Ik weet niet of het zo verstandig is om iemand die geen geduld heeft voor gewone nagellak gellak te geven.

3 likes

Is echt waar, dus nooit meer kopen. Gewone naproxen is veel goedkoper!

2 likes

Thnxx! Ga ik de volgende keer doen, want zo’n pakje is tering duur

1 like

Ik heb de Radiant Rider-Waite in blik. Wanneer ik het symbolisme iets meer onder de knie heb wil ik ook graag de Crystal Visions set. Welke gebruik jij?

Pff ik ben zo erg ongesteld. Alles doet pijn en ik heb al twee huilbuien gehad waarin ik bedacht heb dat ik: mijn relatie uitmaak, ga stoppen met school en ontslag ga nemen want alles is kut. Ik wil alleen maar slapen en milkyway crispy rolls eten :frowning:

Ik wil mn haar afknippen en wil dan zoiets

Maar ben bang dat ik superveel spijt krijg😫

4 likes

Ik heb zelden een idee zo erg gesupport als het kopen van die kinderstoel voor je kat. Dat is echt de droom

3 likes

Waarom sta ik om 13 uur stil in de file…? Hoop dat het geen ongeluk is want dan voel ik me schuldig over hoe chagrijnig ik hiervan kan worden.

Ik heb mijn vierweekse vakantie naar Azië geboekt!!!

10 likes

Ik weet niet hoe je haar er nu uit ziet, maar vind dit supermooi! Daar KAN je bijna geen spijt van krijgen

2 likes

Ja! Is echt mijn favoriete stoel. Hij zit wel diep, dus daar moet je van houden. Maar ik vind hem echt perfect.

1 like

Omg ik zei net aan de telefoon op werk tegen iemand die zwanger was ‘fijne bevalling alvast’. Ik schaam me :sweat_smile:

6 likes

Dit is mn haar nu

2 likes

Mooi hoor!!! Ik zou voor het nieuwe kapsel gaan, het groeit altijd weer aan! Vind beide mooi

Dat is dus mn dilemma, ik hoor onwijs veel dat als mensen hun lange haar hebben afgeknipt dat het niet meer groeit.
Mja nu kan ik niks met mn haar, het moet altijd vast en zit vol met klitten

Toch is t volgens mij niet slecht een stuk eraf te halen, wordt het ook weer gezonder van en wie weet minder klitten!

Ik vind persoonlijk dat heel lang haar mensen vaak wat sloom doen lijken. Maar goed, smaken verschillen natuurlijk. Dat kapsel wat je post vereist natuurlijk wel werk. Want als je er niks aan doet, is het gewoon je huidige kapsel maar dan korter. Desondanks zou ik er lekker een stuk afknippen.

10 likes