Worst-kaas scenario's (/Hollandse snacks)

Ik zie helemaal voor me hoe ze dollartekens in haar ogen krijgt als iemand de leverworst bestelt en ze weer van 90 cent 9 euro maakt door er plakjes van te snijden.

Maargoed, wel handig voor mensen die geen zin hebben om hapjes te maken. Tis maar net wat de gek dr voor geeft he!

5 likes

Check het gastenboek ook even :joy:

2 likes

Ik hoop niet dat ze naar aanleiding van de bezoekersaantallen van vandaag leverworsten gaat inkopen bij de Appie.

14 likes

Haar/zijn analytics stijgen de pan uit vandaag.
Dat je jezelf helemaal binnen ziet lopen tot je erachter komt dat het allemaal zure kantoortrutten zijn die op je business afgeven

19 likes

Lol, wedden dat het ook gewoon asperges uit pot zijn :joy:

Edit: ik zie ook iets staan van paté met jam?? Ew?? Hoe dan.

1 like

AH maakt het de mens gemakkelijk.

27 likes

Wildpate met ajuinconfituur of cranberry jam kan heerlijk zijn!

6 likes

:face_vomiting: Mijn oma had dit altijd op t menu met kerst, nog steeds een trauma.
Het woord alleen al “Wildpaté”…tot puree vermalen ronddartelende dieren, no thanks :joy:

7 likes

“Jij regelt de borrel en ik de hapjes. Lekker en gemakkelijk, dan hoef je zelf geen uren in de keuken te staan.
Ik ga me een aantal dagen per week volledig richten op het maken van lekkere hapjes; dus hou mijn website goed in de gaten!“

Jeetje. Uren in de keuken voor een schaal gesneden leverworst?

12 likes

Hahahaha. Maar blijkbaar is hier dus markt voor. Die moet zich rotlachen tot als er weer een bestelling binnenkomt :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ja is streektaal volgens mij! Bij ons heette het ook zo (en ik snapte dan nooit waarom er bessola op de verpakking stond). Vind het zo vies!

Hahah wauw, een like van @anon11408962 :joy:

5 likes

Ik vind het al met al een aandoenlijk geheel.

Ik ga even terug in de tijd en dit weer eens maken. Hoop dat het net zo fout lekker is met vega knakworsten

31 likes

Welke zijn hier lekker voor? Ik vind die van unox niet lekker en ken geen andere Vega knaks. Ik heb nooit “gewone” knaks gegeten, dus misschien lust het gewoon niet :sweat_smile:

Van Albert Heijn die vegan hotdogs die bij het broodbeleg liggen zijn lekker!
Op een broodje hotdog dan. Nog nooit gegeten in een croissantje haha

1 like

De unox vega knakworsten hebben een verbeterde receptuur sinds kort. Ze zijn veel beter geworden en minder een compacte worst. Op een broodje is het nu echt lekker en de vorige versie niet echt.

4 likes

Wow echt. Misschien nog een kans geven dan, vond ze toen ik ze probeerde echt niet lekker

Dan ga ik ze nog een kans geven! Wist ik helemaal niet.

Die knakworsten met een touwtje ken ik niet, maar ik moet nu wel denken aan de magnetronhotdogs die wij vroeger thuis hadden. Verbrandde m’n mond altijd aan de kaas, en als je ze iets te lang in de magnetron liet werd het broodje helemaal hard en taai

7 likes

Ooooh op de manege hadden ze zulke broodjes maar dan met ham en kaas, die waren zo lekker.