Worst-kaas scenario's (/Hollandse snacks)

Toen mijn broer en ik nog op de basisschool zaten, deed mijn moeder iedere woensdag boodschappen en haalde dan ook lekkere broodjes en pistoletjes enz. Als we dan tussen de middag thuis kwamen voor lunch hadden we altijd broodjes met gehaktballetjes in saté van Mora. Echt hemels lekker vond ik dat altijd en echt een leuke herinnering aan m’n kindertijd :heart_eyes:

12 likes

Je hebt die ook met ketjap saus en die vind ik zo lekker

551283529 Middagje zwemmen? Tuc mee.

Nooit begrepen waarom mensen dit lekker vinden.

12 likes

Oh god ja dit was altijd het lekkerste als mijn moeder geen zin had om te koken. Dan gooide ze dit bij zo’n vieze bak magnetronbami.

10 likes

Tuc vind ik lekker! En mijn kind eet het ook nu hehe. Wij namen nooit wat mee naar het zwembad vroeger maar mochten altijd erna uit de automaat wat nemen, meestal een zakje chips.

1 like

Oh en de broodjes knakworst! Op een kinderverjaardag. Of op een zondag met familie, even een snelle maaltijd. Soms met soep altijd met veel saus

28 likes

Ohh dit vind ik dus nog steeds echt een traktatie🤩

5 likes

Vergeet cake versieren niet :partying_face:

41 likes

Dit is echt mijn guilty pleasure. Eens per jaar zwicht ik.

1 like

Zo lekker, dit hadden mijn man en ik op onze trouwdag haha.

14 likes

Dat is echt geniaal :joy:

1 like

Ik eet eigenlijk vega :joy: maar dit kan ik soms echt niet laten en ik wil dan niet zo’n halfbakken vega alternatief

Dit heb ik laatst gegeten, ik had het helemaal opgehypet (echt al jaren niet gegeten en in mijn herinnering was het zooo lekker), het stelde teleur :sob:

2 likes

Kwam op instagram dit account ineens tegen, dit is gewoon dingen van de aldi op een schaal pleuren en dan de hoofdprijs er voor vragen hahaha

6 likes

Hahaha omg hoe kan je dat vragen joh?

3,70 voor een paar plakjes leverworst ook

1 like

Ideaal als je zelf te lui bent om te snijden

Ugh die vlees rolletjes. Er zit vast ook nog een zilveruitje in.

2 likes

10 likes

De fuck.

1.60 voor 1 rolletje. Ze heeft wel lef in ieder geval.

14 likes

Dit is toch zeker wel incl. de prikkert

4 likes