Ik vertelde mijn vader over dit topic. Hij moest hard lachen en zei ‘hahah dat noemden we vroeger op werk worst case scenario’s’
En toen pas viel het kwartje
Anyhow; ik ga nu lekker veel screenshotten zodat hij kan meegenieten van deze worst case worst kaas scenario’s
Wel chill dat er geen vieze tante of oom aan je kaasblokjes zit
Zag dit net op tv voorbij komen, kerst kaarsjes moest gelijk aan dit topic denken
Haha ik moet hier echt zo hard om lachen. Ik heb dus een redelijk.populaire ‘mama’ instagram en ik maak altijd zulk soort dingen. Is super populair hoor
Jaa of dat je niet de hele tijd zo zit van " ik wil er nog een maar ik heb er 2 sec geleden al een op… even wachten nog…"
En die pure ellende als er nog maar 1 ligt.
Huh nou zo bedoelde ik het helemaal niet!
Ik heb m’n instgram ook niet eens genoemd en het was ook helemaal niet de bedoeling dat jullie er dan moesten kijken.
Ik vind het gewoon grappig dat iedereen het hier zo ‘belachelijk’ haha vond maar dat het bij veel moeders met kinderen wel populair is.
Maar sorry…
Bij een openbaar insta ligt het risico wel op de loer dat men je kan opzoeken nadat je met
je eigen naam voluit registreert en benoemt dat je een “redelijk populaire mama instagram” hebt
Wat nog erger is: als je ergens bent waar ze dan elk half uur die schaal ff de kring langs laten gaan en daarna het weer in de koelkast zetten. Lol, hoezo? Zet die schaal gewoon op tafel Gerda, kom hier voor de blokjes kaas ja!! En dat zijn ook diezelfde mensen die dan vragen of iemand een toastje met brie wil en dan zelf een stukje brie gaan snijden voor je en je dan zo’n toastje aangeven. Ik ga echt niet dat stuk brie van 99 cent van je afpakken om het alleen op te eten hoor, rustig.
Oh, haha sorry dan dat ik er ook meteen zo op reageerde! Ik had er ook helemaal niet bij stil gestaan dat je me zou kunnen opzoeken haha
Maar bedankt voor het compliment dan
Omg nu móet ik augurk en een blokje kaas.
Enige waar ik echt van gruwel is koude knakworsten l🥵
Die knoflook/basilicumolijf is iets te exotisch voor n echte tataspies, maar verder goeie uitvoering
8/10
Die augurk was altijd helemaal uitgedroogd op het moment dat het uitgedeeld werd. Wie zou de eerste zijn die die spiesjes heeft bedacht.
Ik ben tweeling en mijn broer en ik waren op de basisschool altijd samen jarig met een ander klasgenootje. Wij trakteerden dus altijd samen met hem. Zo hebben mijn en zijn moeder een keer pannenkoeken gebakken voor de hele klas en hadden we een keer patat als traktatie
Ik herinner me mijn traktaties niet meer behalve van groep 8, dat was een heel kleine klas met een stuk of 10 kinderen en toen heb ik deze getrakteerd
Dit vond ik zo lekker!
Doet me denken aan het jaar waarin ik in mijn “gift bags” - jaja dat deed ik als 7-jarige Scorpio - van die glazen speentjes oa meegaf na mijn feestje
Oooh die spaarde ik! Had een hele ketting vol
Ik had vroeger ook giftbags op mijn verjaardagen! Doen kinderen dat nu niet meer?
Ik had ook stickers, potloden, snoep erin.
Dit was echt een rare trend eigenlijk? Gelukkig was mijn buurman markt-koopman (met haarspullen, shampoo etc). Hij gaf me af en toe een zak mee. Ook met grote diadeems etc. Voelde me echt de koningin maar nu terugkijkend was het prul dat niemand kocht haha
Ahh jaaa dat was mijn favo moment, feestje afgelopen en dan nog een goodiebag met snoep en speeltjes.