Haha wat?? Wil ik dit opzoeken of niet😅
Ik ging als kind wel eens een weekendje kamperen met een vriendinnetje en haar ouders. Steevast op het menu;
Gebakken smac blokjes met macaroni en ketchup.
Net zo ranzig als lekker.
Leverworst met stroop?
Ik ga over mijn nek
Ja echt hoor, super lekker. Vriendin geloofde me ook nooit en toen probeerde ze het eens, is haar nieuwe favoriet nu
Ik heb ooit wel een keer cervelaat met nutella geproefd en dat was ook onverwacht lekker haha. Niet dat ik daarna ooit nog dacht “mmm, laat ik even cervelaat met chocopasta eten” maar het was geen rare smaakcombi.
Zal t is n keer proberen als ik de moed ervoor heb.
Hier komt geen bloed uit hoor, niks vloeibaars aan ook.
Hier niet uit idd. Maar ik gruwel alleen al van de naam.
En zoiets als steak tartaar vind ik dus ook helemaal niets
Ik smeerde vroeger ook weleens chocopasta op een plakje kaas als snack. Zoet en zout is gewoon een combi. Net als chips en m&m’s eten in de bioscoop.
Cervelaat met hagelslag is ook lekker
Wat bedoel je met dat cola elders anders proeft?0
Ik kwam er laatst achter dat er zelfs verschillende coca cola smaken bestaan in de regular/plain coca cola lijn. Blijkbaar bevatten glazen flesjes echt suiker en plastic varianten corn syrup in Amerika bijvoorbeeld, en dat schijnt een invloed te hebben op de smaak.
Ik heb al in eeuwen geen regular cola gedronken dus ik weet t zelf niet maar coca cola is dus niet standaard 1 formule.
Klopt idd! Vergelijkbaar met dat fanta ook verschillend is in verschillende landen (van felgeel tot oranje, bedoel niet die speciale varianten).
Ik heb door dit topic gisteren een Russisch ei slaatje gekocht, had ik echt zin in
Heb je m gekocht en opgegeten of tegen de muur gegooid of in de koelkast laten staan of?
Drie maanden later… Ik realiseer me nu pas dat dit een letterlijk worst kaas scenario is.
Oh ja gatver dit heb ik echt nooit begrepen.
We hebben een elseviers culinair handboek van ergens ns begin jaren 80 en sommige plaatjes zijn gewoon eng, verwacht dit soort shit echt op een themafeest in een oud landhuis waar uiteindelijk iedereen afgeslacht wordt…
Die plakjes banaan

Dat ei in gelei vind ik echt brr. Zo glibberig en zo ieks. Wel leuk om zo’n soort feestje te geven. Thema voor een FF party na corona?