Worst-kaas scenario's (/Hollandse snacks)

Ik ga ook echt niet meer buiten staan roken ofzo hoor als de schaal met frituurhapjes op tafel staat. :drooling_face: Snap dat wel hahaha.

8 likes

Oh lord, wat moest je er mee doen? Haha

Het zelf maken voor een groep mensen dacht ik. Het is alweer een eeuw geleden dat dit gebeurde/

1 like

Hahah loff deze topic :joy:

Ik ga zelf echt slecht op koude kant-en-klare gehaktballetjes op verjaardagen :nauseated_face:

2 likes

Omg dit klinkt als de hemel. Waar koop je het?

1 like

Haha dat zijn rolmopsen toch ofzoiets?

Deze snack is trouwens ook een grote hit bij mijn Vlaamse schoonfamilie:

Dit topic doet me trouwens elke x denken aan dit plaatje van Niet nu Laura

7 likes

Dit lijkt me oprecht heel lekker haha, liefste nog met speciaal saus!

2 likes

Ik heb genoten van dit topic onder het genot van een boterham met rundvleessalade sorry not sorry

8 likes

Ik wil dit. Lijkt me moeilijk lekker tijdens een vreetkick.

1 like

Mijn eerste gedachte was ā€œgatverā€, maar toen besefte ik me dat het praktisch dezelfde ingrediĆ«nten zijn als een frikandellenbroodje en die heb ik me toch veel gegeten toen ik nog vlees at. Is er al ergens een goede vega variant?

Sowieso door dit topic wel het besef hoe niet-vega (en al helemaal niet vegan!) al deze Hollandse snacks zijn. Slaatje in zoā€™n (Johma?) bakje was echt lange tijd mijn guilty pleasure, sorry not sorry.

3 likes

Kerstpakketclassic: het ragoutje uit blik in een voorgevormd droog bladerdeegbakkie

64 likes

Zelfgemaakte kipragout met chunky champignons omgā€¦ en dan liefste met rijst erbij

3 likes

Omg dit was echt mijn favo lunch bij de HEMA als ik vroeger ging winkelen met mijn moeder. Altijd een pasteitje met ragout!

8 likes

En op elke komkommer/tomaat/kaasblokje etc aromat, dat heb ik nooit begrepen :joy:

13 likes

Maar dit is ook lekkerrrrrr

6 likes

Wat zit hierin dan? De perzik is zoet, maar de vulling ook?

Het allerergste van de NL ā€˜feestjesā€™: diepvriestaart van Maitre Paul. Zonde van de calorieĆ«n en deprimerend haha.

Zoiets, kan geen echte foto vinden:
0-39957ds-jumbo-slagroomtaart-22cm

37 likes

Oh ja die en deze!!! (Maar deze vind linden wel weer erg lekker)

6 likes

Niet echt nederlands geloof ik maar meer een ā€œWat kun je nog meer met knakworstā€
Misschien op de volgende kringverjaardag serveren met ketchup mosterd dipsaus?

21 likes

10/10 would eat

2 likes