Dit lijkt me oprecht heel lekker haha, liefste nog met speciaal saus!
Ik heb genoten van dit topic onder het genot van een boterham met rundvleessalade sorry not sorry
Ik wil dit. Lijkt me moeilijk lekker tijdens een vreetkick.
Mijn eerste gedachte was āgatverā, maar toen besefte ik me dat het praktisch dezelfde ingrediĆ«nten zijn als een frikandellenbroodje en die heb ik me toch veel gegeten toen ik nog vlees at. Is er al ergens een goede vega variant?
Sowieso door dit topic wel het besef hoe niet-vega (en al helemaal niet vegan!) al deze Hollandse snacks zijn. Slaatje in zoān (Johma?) bakje was echt lange tijd mijn guilty pleasure, sorry not sorry.
Zelfgemaakte kipragout met chunky champignons omg⦠en dan liefste met rijst erbij
Omg dit was echt mijn favo lunch bij de HEMA als ik vroeger ging winkelen met mijn moeder. Altijd een pasteitje met ragout!
Maar dit is ook lekkerrrrrr
Wat zit hierin dan? De perzik is zoet, maar de vulling ook?
Het allerergste van de NL āfeestjesā: diepvriestaart van Maitre Paul. Zonde van de calorieĆ«n en deprimerend haha.
Zoiets, kan geen echte foto vinden:
Niet echt nederlands geloof ik maar meer een āWat kun je nog meer met knakworstā
Misschien op de volgende kringverjaardag serveren met ketchup mosterd dipsaus?
10/10 would eat
Dit vond mijn dochter geweldig als ik dit maakte.
Nog steeds denk ik.
Oh wow, is het lekker die combi? Ik ben sowieso niet echt een tonijn eter
Ik vind alles lekker in dit topic . Behalve de perzik met tonijn, dat lijkt me echt heel goor.
Deze iconische ketting kan niet ontbreken. Gegarandeerd succes bij ieder kinderfeestje of traktatie op de basisschool. Hier maakte iedereen ze alleen altijd met dropveters.
Jaaa inderdaad met dropveter
Dit was echt de shit in de kleuterklas 10/10