gatverdamme, krijg echt de rillingen van die natte olijf en tomaat (?) op dat koude vlees. Hoe kleffig dat allemaal wordt
Wat is DAT
Ik vind die gehaktbal ook zo’n raadsel
Een vleestoeter of vleesijsje
Stel je voor dat je nog op de basisschool zit en je pretentieuze ouders komen hier dan mee aan🙁
Ik had het niet willen missen haha
En dan te bedenken dat iemand hier heeeel trots op is geweest en toch wel minimaal 1 iemand dit moet hebben opgegeten. Die kaassticks lijken net diepfriesfrietjes.
Iemand is blijven hangen in die ‘jarcuterie’-trend uit het covid-tijdperk Zelfs cateringbedrijven maakten toen van die vreemde constructies die toch meteen uit elkaar vallen als je er één iets uitneemt?
Ik was afgelopen weekend in het winkeltje waar ze blijkbaar dit maken. Was gewoon een leuke Italiaanse traiteur met allemaal lekkere kazen en worst. Hoe het in godsnaam tot zo’n vleestoeter heeft geleid, is me nog steeds een raadsel. Ze hebben meer van dit soort parels (wel iets minder goor) mochten jullie interesse hebben.
Als iemand het Vlees Boeket na wil maken, Buzzfeed heeft turtolio😂
En ik vond de butter board al zo’n ranzige trend
Ik associeer dit topic echt alleen nog maar met die vleestoeter en I can’t. Die naam ook.
Not sure of ik dit grappig vind of verschrikkelijk.
Ik vind dit misschien wel erger dan mijn vleesboeket
Hahaha ik vind dit echt SUPER
Hshahahahahah kwam deze idd ook net delen:
ik vind al die eetkransen die AH ons wilt doen maken hier ook wel passen
Zalmkrans met pompoen en sinaasappeldressing
Vegan krans van geroosterde pompoen, komkommer en dille-haverspread
Ja maar echt, ik snap niet hoe ze dit zelf zien? Toen ik deze foto’s ging plukken werd het wel duidelijk dat iemand een obsessie heeft om alles op DAT houten bord te presenteren
ik denk dat je echt psycho moet zijn om daar te werken, ik moest lachen bij de red velvet cupcakekrans maar gillen bij de sushikrans, lekker de keuken in met ghb of zo
https://www.ah.be/allerhande/recept/R-R1199474/sushikrans-met-omelet-komkommer-en-avocado
Mijn familie gebruikt altijd recepten uit de Allerhande voor kerst, dus ik ben benieuwd hoeveel ‘kransen’ we voorgeschoteld krijgen dit jaar