Worst-kaas scenario's (/Hollandse snacks)

Oh my god!

2 likes

Jeej

35 likes

Biecht: ik vind dit dus heel erg leuk en mijn dag zou een instant upgrade krijgen als ik dit op de borreltafel aantref bij een van mijn verplichtingen.

17 likes

Ik vind deze ook geweldig :smiley:

5 likes

Deze doet me denken aan het recept voor de reuzenkrokodil van Roald Dahl
Dat leek me zo leuk om te maken als kind! Al was hij niet echt eetbaar, want het is een stokbrood met diepvriespinazie erop (dus het mocht niet van mijn moeder :smiling_face_with_tear:)

10 likes

IMG_2997

Foto’s van de plaatselijke snackbar.

16 likes

Dit zou mijn oma zo serveren op haar verjaardag. Vooral die bovenste.

6 likes

Die vis is leuk! Dit soort dingen kom je ook zo vaak tegen in van die oude kookboeken rond jaren 80 denk ik. Het heeft wel iets schattigs/kneuterigs al deze oubollige manieren van serveren.

6 likes

Het meest vreselijke aan dit soort dingen is dat ze altijd een soort van ‘nattig’ zijn door augurken en zilveruien die tegen andere dingen aanliggen :sob:

5 likes

Dit is echt mijn meest ranzige vies-lekkere guiltypleasure denk ik: Zo’n blokje kaas waar een zilveruitje opzit, waardoor de kaas zo’n nattig rondje heeft. Al is het misschien vooral de herinnering, want eet eigenlijk nooit kaas.

9 likes

Hoe dan?! (tenzij je natuurlijk veganist bent, dan heb ik niks gezegd)

6 likes

Ik ben flexinist (haha dat bestaat niet echt), dus ik doe mijn eigen boodschappen grotendeels veganistisch. Maar bij anderen of voor anderen maak ik wel uitzonderingen (dus ben altijd heel blij als er bij anderen een kaasplankje op tafel staat hahaha).

6 likes

Ik kwam dit pareltje tegen op TikTok. Het rode is saus.

15 likes

GATVERDAMME

2 likes

Maar is het curry

6 likes

Dit topic is wel echt genieten rond kerst altijd haha

5 likes

Ze zijn er ook met andere afbeeldingen (dartbord, velg) en er zijn navulverpakkingen :cry:
Waarom bestaat dit?

12 likes

Deze kan hier niet ontbreken:

13 likes

Zo jammer dat ik deze nu pas zie, zet ik op m’n lijstje voor volgend jaar

3 likes

Is dat nou een frikandel fontein?! :joy:

2 likes