Worst-kaas scenario's (/Hollandse snacks)

Aaaaah ja deze ellendige dingen. Krijg je mail: taart in de pantry. Nou heerlijk, tot je even verderop leest; van leverancier x. Dan weet je al genoeg: gore slagroomtaart dus dan kan je blijven zitten.

12 likes

Ik eet dit soms als avondeten, vind het echt lekker en word er ook blij van als ik dit op een verjaardag zie :’)

3 likes

Is dit gewoon een foto van Google? Ik heb vorig jaar letterlijk deze taart gekregen op kantoor namelijk :sweat_smile: of doen we hetzelfde werk?

1 like

Gelei (jelly) ook verschrikkelijk. Sommige tantes deden ook verschillende laagjes/kleuren. Blegh die substantie

4 likes

achteraf weet ik niet waarom ik dit nou zo lekker vond

t was altijd een deceptie en nu moet ik al overgeven als ik denk aan de structuur.

5 likes

Ik heb dit ooit meegenomen naar een forum meeting, waar iedereen wilde weten hoe ik die lekkere brownie had gemaakt :grimacing: durfde niet te zeggen dat het uit luiheid uit een pakje kwam haha

30 likes

Laf dit! Vooral de groene :drooling_face::rofl:

1 like

Ik eet vanavond alleen en heb echt zin om iets vies Hollands te maken. Pasteitje ragout denk ik… of heeft iemand nog een briljant idee?

Ik vind dit ook vet lekker haha. Eet vega maar hiervoor maak ik dus serieus weleens een uitzondering.

1 like

hahaha nee het is gewoon een google naar “slagroomtaart gefeliciteerd” en dan de meest corporate foto die er tussenzat

1 like

Ja dit klinkt als een ongezellige man

2 likes

Die Saroma vond ik vroeger nog wel ok, maar mijn moeder maakte ook deze kookpudding.
afbeelding

Melige drab met bitterkoekjeskots

4 likes

Over die slagroomtaarten. Ooit op een stage had ik ‘s middags trek en vond zo’n taart in een koelkast. Ik blij en pakte een stuk. Nou toen ik m’n vork erin wilde doen was hij dus keihard! Net steen. Niemand wist hoe lang dat ding daar al had gestaan. Los van dat je nu een huis kon bouwen met die stukken, zag hij er verder nog helemaal perfect uit.
Misschien een idee om daar ook zo’n webcam op te zetten zoals ze met die laatste hamburger in Ijsland hebben gedaan

4 likes

Omg ik heb mn soulmate gevonden!

1 like

Dit lijkt me echt lekker met bugles. Is ‘t makkelijk te dippen of is de kaas daar te hard voor?

1 like

Hmm over het algemeen is het wel wat steviger. Maar wellicht zijn er versies die wat zachter zijn.
Idd een goed idee met Bugles :smirk:

Kan mij nog zo goed herinneren dat ik als 12jarige bij een vriendinnetje thuis voor t eerst roti ging eten. Had hoge verwachtingen, want tijdens het habbo hotellen had ze het al over hoe verrukkelijk het avondeten zal zijn.

We aten die avond aardappel blokjes, gebakken kipfilet, komkommerschijfjes en ja ja niet te vergeten kerriesaus van Knorr. Owja saus/aardappelen/vlees allemaal apart op ons bordje :joy:

Weet niet wat erger is dit of roti bij de HEMA

Bobba bobba

25 likes

Allebei een gevangenisstraf waard

4 likes

De smaakmaker in de Nederlandse keuken:

Moet altijd als ik dit zie denken aan het gesteggel tussen mijn ouders.
Eten ligt net op bord, vader gooit er zonder te proeven meteen een hoop maggi overheen.
‘Maar je hebt het nog niet eens geproefd!’

36 likes

Ooh zo lekker!! Als ik bij mijn ouders langs ga dan vraag ik of ze oranjekoek in huis halen :yum:

1 like