Ik zou dan dit MSNnen naar dat vriendinnetje als ik weer thuis was
Hahaha precies dit is altijd de situatie bij mijn ouders thuis. Vader altijd ‘neem ook even de maggi mee vanuit de keuken’ en mijn moeder en ik dan ‘JE HEBT NIET EENS GEPROEFD!!!’
Haha hier hetzelfde. Alhoewel ik ook af en toe een bord pasta zonder saus met maggi eet
Ohh ik eet nog wel eens maggi over mijn friet, lekker jongen!!! En mayonaise met maggi mixen en dan dippen met naturel ribbel chips, ook (vies) lekker
Oh lekker dit! Al jaren niet gehad. Ik ken ze zowel met de zachte bodems als van die koekbodems.
Dit was altijd zo’n teleurstelling wanneer ik op een lekker stuk verjaardagstaart rekende.
Echt he! En dan kreeg je ook nog eens een veel te klein stukje altijd nee, 't was 't altijd net niet
Monchou taart is dan wel weer echt fantastisch! Echt een van m’n lievelings
Ik hoorde bij First Dates dat een jongen zelfs Maggi over zijn friet/patat deed of het combineerde met Vodka als shotje
Hier het fragment, ze hebben het woord Maggi wel weggepiept:
Oh dit was altijd dag 1 op de camping voedsel, lekker met kaas. Hmmmmm mn favoriet toendertijd.
Waar gaat de volgende generatie van walgen? Overal avocado op? Slechte vleesvervangers? Vlees? Zuivel? Eieren? Ben echt benieuwd.
Dit doen een aantal collega’s van mij ook Zitten we frietjes te eten gooien hun een hele lading van die maggi over hun friet en mayo.
Dit goedje moet ook over alle rijstgerechten
Hahahaha ik at dit vroeger best vaak, maar dan met curry. Noemden wij kindermacaroni.
Ik vind het echt fantastisch dat dit zo’n actief topic is. Genieton!
Sorry maar er staat letterlijk op de voorkant dat je zelf roti moet toevoegen en er zit ook een zoete aardappel in.
Ja wij hadden het nooit in huis, maar wat ís maggi nu eigenlijk? Een saus? Een kruid? Een specerij? Waar is het van gemaakt? Wat moet ik erbij voorstellen en waarom gaat het overal op/door? Vind het zo’n mysterieus goedje ik heb echt duizend vragen…
Is die Maggisaus niet gewoon MSG?
Volgens de website is het een smaakversterker. Als je het mij vraagt een smaakverpester.
Het is een smaakversterker, meest bekend in een flesje als een bruine vloeistof. Vrij geconcentreerd en ietwat zoutig. Inmiddels is de inhoud wel iets aangepast (wat minder “ongezond” gemaakt), ik ken het van vroeger bij opa en oma; mijn opa deed het altijd in de soep, maar in principe kun je het overal bijdoen zoals je ook zout erbij zou doen.
Maggi op een witbroodje en dan een laagje boter eroverheen en dat eten bij de bonensoep of snert
En maggi over de hutspot. Ook zo lekker. Er zit een vrij specifiek smaakje aan maggi.