Je zou ook eens bij een danswinkel kunnen zoeken, die hebben ook veel van die ‘jazzpants’ die iets wijder vallen
Ik vind ze op maat vallen.
Wel hebben ze amper mee gedaan met Black friday afgelopen jaren. Je checkt beter regelmatig hun what we made too mutch selectie.
Late reactie maar het ligt heel erg aan wat voor een activiteit je ermee wilt doen. Ik heb zelf meerdere wunder under en daar doe ik yoga in maar ook sporten. Blijft lang mooi. Heb goede dingen gehoord over de align voor yoga maar deze gaan een stuk sneller pillen als er frictie is.
Je kunt ook gewoon een hoofdkussen proberen? Of een deken opvouwen en daarop zitten. Werkt voor mij prima thuis!
In heel veel yogalessen gebruiken ze bolsters, speciale kussens soort van. Die zijn er in alle soorten en maten. Ik gebruik thuis gewoon een kussen van de bank. Ik zou eerst daarmee experimenteren wat je fijn vind!
Je kunt ook gewoon een dekentje opvouwen (bij mijn oude yogalessen deden we dat altijd want daar was geen materiaal aanwezig), of op een yogablok gaan zitten, mocht je dat wel hebben.
Je hoeft trouwens ook niet in kleermakerszit te zitten he, bv met je benen onder je kan ook als je dat wel prettig vindt zitten.
Ik vroeg mij af, heb je die stilteretraite bij human awakening nog gedaan en hoe zo ja hoe was dat? Aanrader?
En waar heb je toen dat stilteweekend gedaan?
@Afstandsbediening20, had jij in de tussentijd na je post al iets geboekt?
Ik ben zelf een beetje aan het oriënteren voor retraites, al is het nu misschien net even niet meer de juiste tijd daarvoor.
Ik heb niets meer geboekt.
Ik ga morgen! Voor de midweek. Zal daarna wel even laten weten hoe het was
Het weekend heb ik destijds bij bewust vrij gedaan.
Wat tof! Veel plezier, en sterkte, hopelijk wordt het een heel fijne ervaring! En ik hoor graag hoe het was ja!
Ik ben alweer een paar dagen terug. Het was echt heel fijn! Zeker aan te raden. De stilte was heerlijk, het niet hoeven praten met anderen, je eigen gang kunnen gaan. Goede afwisseling tussen meditatie, yoga en vrije tijd om te doen wat je wilt. Ik zou zo nog eens gaan . Laat maar weten of je nog specifieke vragen hebt.
Mijn yogalessen zijn weer digitaal, heel fijn dat het door kan gaan.
Mijn hond geniet ook met volle teugen (vorige lockdowns hadden we hem nog niet, of was hij nog zo klein dat hij toen sliep).
Haha ben net een live versie van Yoga with Adriene, alleen met dat verschil dat mijn hond uitgebreid tegen mij aan komt liggen als ik in een zittende of liggende houding ben.
Ik ben echt zo vaak hieraan begonnen dat ik de eerste les inmiddels uit m’n hoofd kan. Vind het wel een fijne reeks overigens, maar ben nooit verder dan 12 gekomen. Wil wel weer eens een poging wagen!
Ah gezellig hè! Ik doe alleen yin yoga en mijn hond komt dan gezellig bij me liggen. Omdat het zo rustig is slaapt hij lekker en schrikt hij niet wakker als ik van positie verander. Als ik de mat op de grond leg gaat hij er nu direct op liggen.
Ik wil een yoga/healing retraite doen, ergens in Europa voor max 1 week. Het liefst met therapie zoals inner child of shadow work, niet zo’n yoga vakantie (no shame, lijkt me heerlijk, gewoon niet waar ik nu naar op zoek ben)
Heeft iemand ooit zoiets gedaan en kun je iets aanraden?
oh is deze een beetje te doen voor beginners? Ik denk dat het voor mij ook wel goed zou zijn. Heb alleen net wel mijn yogamat uitgeleend
Vorige keer heb ik het 4 dagen volgehouden denk ik, haha. Maar wil wel weer een poging wagen!
Is dit ook van haar Move-sessie die in januari start?
Daar heb ik mij in ieder geval voor ingeschreven?
Elke dag yoga zelf vind ik zelf eigenlijk meer iets voor pro’s, maar de lessen zelf zijn wel goed te doen voor beginners. Ik skip zelf wel eens bepaalde onderdelen, maar dat past juist wel in de benadering. Zeker van die geavanceerde evenwichtsdingen, daar bak ik over het algemeen weinig van.
Er komt ook een nieuwe in januari, MOVE!
Ik daar iig aan meedoen. Misschien zijn er meer hier, dat we het samen kunnen doen? Ik haak heel vaak rond dag 10 af
Hier kun je je inschrijven: Move - A 30 Day Yoga Journey
Maar het komt gewoon op haar YouTube-kanaal.
En dit is het introductiefilmpje: