Wat fijn! Doe je het (elke dag?) thuis?
Heb je nog tips/aanraders?
Ik ben zelf na drie dagen gestopt met Adriene
Wil het eigenlijk wel nog afmaken dus ga morgen dag 4 doen.
Wat fijn! Doe je het (elke dag?) thuis?
Heb je nog tips/aanraders?
Ik ben zelf na drie dagen gestopt met Adriene
Wil het eigenlijk wel nog afmaken dus ga morgen dag 4 doen.
Ik denk omdat zij hun eigen matje willen gebruiken, maar er ligt op iedere plek dus al een matje van de studio zelf. Die mag je alleen gebruiken met een eigen handdoek
Ik doe het om de dag, denk ik. Of wanneer ik zin heb. Ik heb net het stempeltje hypermobiel gekregen dus ik moet alles een beetje aanpassen. Ik vind yoga op klompen wel fijn, de yin flows. Hij kletst niet, dat vind ik fijn, alleen soms hijgt hij in z’n filmpjes
Daar moet je tegen kunnen.
Ik dacht even dat jij het fijn vond om yoga op je klompen te doen
Thanks voor de tip, ik ga het eens proberen!
Hahaha was ik zo onduidelijk
Ik heb net de restorative yoga gedaan, ook van zijn kanaal en ik ben zó zen haha
Mn hartslag is volgens mij nog nooit zo laag geweest.
Hahaha
Omg!! Oke ik ga dit zo ook proberen. Ik wil ook zen.
Ja, heb zeker gemerkt dat er vooruitgang in zit. Side planks en boat pose blijven nog wel een uitdaging
Net gedaan ook, heel chill! Wel beetje puzzelen nog met hoeveel kussens en waar m’n hoofd moest, haha. Maar wil dit zeker vaker gaan doen. Zou voor mij een fijne afwisseling zijn van bodyscans/meditaties.
Je zou Stoic kunnen proberen! Heeft ook andere functies maar het is (of was iig) wel een fijne, rustige app.
Haha ja dat vond ik ook… ik had een yoga kussen, een sierkussentje en een dikke opgerolde deken bij me liggen
Ik heb hem net ook gedaan, vond het superfijn.
Was heel onrustig en gejaagd vandaag en wilde eigenlijk echt niet, maar het heeft me echt geholpen. Voel me een stuk rustiger nu!
Voor wie ook op z’n klompen yoga wil doen (): https://youtu.be/7b7ASy_3UeQ?si=aHqGv9nNU3-miwOj
Ik ga nu beginnen aan de 30 days yoga van januari van yoga with Adrienne. Ik post het hier in de hoop dat jullie m’n accountability partners kunnen zijn haha
Fijn hè! Vraag me alleen af waar die meneer nu heen is
Haha hoe bedoel je dat?
Z’n laatste video is geloof ik van 2 jaar geleden haha
Ohh op zo’n manier! Ja ik vraag me dat wel vaker af bij YouTubers die niet veel uploaden.
Hoe is de challenge? Ik vind adrienne leuke videos hebben. Ik doe af en toe een paar van Madeleine Abeid.
Ja goed en chill vind ik! Ik moet toegeven dat het mij niet is gelukt het echt elke dag te doen tot nu toe, maar ga vandaag dag 7 doen en dus wel braaf verder ook als ik een dagje heb overgeslagen. Het is voor mij een tijdje geleden dat ik yoga/sport gedaan heb door externe omstandigheden, dus ik vind het heel fijn dat de lesjes 20-30 minuten zijn en daarmee goed vol te houden.
Ben weer bezig met yoga elke dag en het is zo fijn. Doe een combinatie van power, yin en vinyasa yoga. Mijn favorieten zijn yoga with tim, charlie follows, yoga with kate amber, boho beautiful yoga en yoga with kassandra. Helpt zo goed met mijn anxiety/stress en gewoon zo’n geniet momentje van je dag, dat je even alleen bezig bent met jezelf. Kan ook niet wachten tot ik flexibeler en sterker ben zodat ik misschien bepaalde moeilijke yoga poses kan proberen (wat veel motivatie geeft). Anderen die ook echt positieve veranderingen hebben gemerkt aan hun lichaam of mentaal en die via youtube yoga doen?
Ik doe de 30 dagen flow van Adrienne en vandaag (dag 8) was het eindelijk een chille haha. Ik ben 2,5 maand geleden geopereerd en daar nog moe en zwak van en vind het steeds best wel zwaar. Hoop dat ik door het vol te houden weer wat sterker wordt en meer wat rust in m’n lichaam krijg.
Ik heb vorig jaar een retraite gedaan voor een weekend (die ene die hier wel eens getipt wordt). Nu zou ik in september graag weer zoiets doen voor een weekend, midweek of week. Heeft iemand tips?
Ik zoek voor iets met yoga en meditatie, mag een stilte retraite zijn maar mag ook focus op yoga en wandelen bijvoorbeeld. En fijn als het een beetje betaalbaar is, ik zie veel dingen voor 700 euro voor een weekendje, dat vind ik veelste veel