Yoga/ mindfulness topic

Deze vind ik ook heel fijn! Fijner dan m’n sokken van de studio zelf

1 like

Top! En niet duur! Zal eens een keer bij de decathlon naar binnen wandelen!

1 like

Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen:

Onze buurvrouw heeft recent een studio geopend waar ze klankbaden (klankschaal sessies) geeft. Nu heeft ze mij en een aantal andere buren uitgenodigd om een keer een sessie bij te wonen. Super leuk!

Nu wil ik, op de dag dat ik ga, een cadeautje voor haar meenemen. Omdat de studio net nieuw is. Liefst wil ik iets geven wat ze bijvoorbeeld in haar studio op kan hangen of neerzetten.

Nu ben ik verder niet bekend met dit soort ruimtes en weet ik niet zo heel goed wat een passend cadeau zou zijn. Hebben jullie wellicht ideeën?

Ik dacht bijv aan zoiets. Of sla ik de plank dan volledig mis?

3 likes

Heel leuk je edit, ik was net aan het typen en wilde een edelsteen tippen! Evt eentje met een kracht/betekenis die je mee wilt geven maar met de chakra’s zit je vast ook goed.

2 likes

Denk echt een schot in de roos die hanger!

1 like

Ik vind het een onwijs leuk cadeau, die hanger!

1 like

Thanks @sashiko @Riley @Sobremesa ik heb m besteld :grimacing::heart_eyes:

2 likes

Ik ben al een poosje bezig met mediteren op de Gateway tapes van de Monroe Institute! Zijn hier misschien mensen die dit ook kennen of doen? Ik zit ook op een subreddit hierover. Het zijn meditatie tapes die je brein beïnvloeden met hele interessante geluidstechnieken/frequenties, binaural beats ook wel. Ik vind het heel relaxed vooral.
Het hele ding van deze meditaties is dat je zou leren dat je meer bent dan je fysieke lichaam en er wordt geclaimed dat je hiermee out of body ervaringen kan bereiken, het is een hele interessante rabbithole. Wilde het hier even tippen. Steeds meer mensen om me heen gaan het ook proberen haha…

2 likes

Klinkt interessant! Volg jij via de officiële website een betaald programma?

Nee het is online gewoon gratis te vinden op allerlei plekken! Hier bijvoorbeeld een google drive met alle audio: The Gateway Tapes – Google Drive
Ik raad het wel aan om er eerst een beetje over te lezen, want het is wel redelijk specifiek allemaal. Hier staan alle handleidingen in met wat meer uitleg. Wave 1 to 7 – Google Drive
Het bestaat uit “Waves”, waar per wave 6 meditaties zijn. Meeste mensen doen elke Wave wel een maand om alles goed te leren en beheersen. Ik ben nu zelf bij Wave 4 en ben sinds maart bezig.
Op de reddit staat ook veel handige info https://www.reddit.com/r/gatewaytapes/wiki/start/

1 like