Wat kut dit haha, sorry. ik ben een grote geschiedenis nerd, maar laat die kinderen dan gewoon wat series of films zien om een geschiedenis verhaal virtueel te brengen.
Oh had ik niet gezien lol. Maar ik vind het wel leuk
Gaat hij na 00.30 minder irritant praten of blijft het hetzelfde?
Dan spoel je even door om erachter te komen? Ik heb er 1 uur en 36 minuten naar kunnen kijken dus heb er duidelijk geen last van gehad ![]()
Ik kijk nu ‘Villa Tiezzi’ en ‘Villa Oliva’ waarin mensen een huis verbouwen in het buitenland, echt heerlijk om te kijken vind ik. Wie heeft nog leuke aanraders voor soortgelijke kanalen? In welk land er verbouwd wordt maakt niet uit
Ken je Tia Weston van het $1 house? Die is nu een ander huis aan het verbouwen, haar vader helpt mee. Zo’n vrolijke sfeer in de video’s.
Heel anders, maar een hele rustige sfeer en mooie beelden is Stories from the cascina.
Nee, ken ik niet, klinkt goed!
Dit is mijn favo content!! En veel kanalen die ik al volgde zijn dit uiteindelijk ook gaan doen
Dus hier komen mijn tips:
- Kinging-It
- Rewilding Jude
- Jenna Phipps
- Tia Weston
- Nicky and Harri
- JacksAdventures
- Restoring Number Four
- Caroline McQuistin
- Jacob Harrell
- Shannon Makes
- ‘t papepadje in de steeg
- Duncombe House Diaries
- Camp out west
- weekwithpetra
- Stories from the cascina
- regretlyss
- Ariel Bissett
- roaming wild rosie
- henhouse
- raising voyagers
- practical peculiarities with nikk alcaraz (hij gaat nog beginnen)
- wild we roam
- the rectory
- maigomika
- the lovers
- the irish homestead
- ash mazzina
- back to the roots
- martijn doolaard
- mr and mrs adventure
- mathilde hendriksen
- belgrave villa
- anton in japan
- daan kayser
- casey makes a home
- laura kampf
- from city to smallholding
- from leeds to west
- chris hytha
- marcus storm
- the scottish isle
Nou ja dat was het ff misschien zit er iets tussen ![]()
![]()
![]()
Heeft iemand aanraders voor video’s zoals die van Rosie Maio?
Of zoals die van Doobydoobap
Haha wow thanks, daar kan ik de komende jaren wel even mee vooruit ![]()
![]()
Wat is je top 5?
Ik ken niet alles uit de lijst van @ciselering haha, maar mijn favorieten daarvan zijn Roaming Wild Rosie, die zit in haar eentje in Zweden en knapt zo’n rood houten huisje op. En Ariel Bisset, Canadees met een oud huis dat ze opknapt en echt leuke kleurkeuzes enzo, die is niet geëmigreerd.
Haha ja snap ik!
Top 5 is lastig, want bij velen ben ik ook een beetje afgehaakt omdat het me te lang duurde of ze nu aan side quests zijn begonnen…
Op dit moment vind ik leuk:
- Caroline McQuistin, ze is nu net na een break-up begonnen met een nieuw huis dus dat is helemaal vers
- Restoring Number Four, zij zijn echt fanatiek bezig en gewoon leuke vibes
- Martijn Doolaard, vind ik wel een klassieker, maar is vooral tof als je van rustige, mooie video’s houdt… echt kwaliteit. Zijn eerste video’s met Johannes de dominee vind ik ook tof!
- Rewilding Jude omdat Jude echt een schat is, maar is ook wel een beetje slow tv (net als Roaming Wild Rosie bijv.)
- Regretlyss vond ik ook tof om te volgen omdat het een beetje hysterisch is maar keek wel lekker weg (niet zo langzaam als sommige anderen) en ze is ook al klaar dus dan kun je lekker bingen.
Jenna Phipps volgde ik al lang vanwege haar naaivideo’s, maar is nu met een heel tof huis bezig. Maar ik vind dat de video’s een beetje langdradig zijn wel (denk aan een half uur kijken naar hoe ze een keukenkast installeren ofzo) maarrrr de eerste paar video’s zou ik zeker aanraden!
Haha nee nog niet, hij stond al wel in m’n aanbevolen en sprak me wel aan dus goed gedacht!
@ciselering bedankt voor de aanraders! Was bovenaan de lijst begonnen met steeds een kwartier kijken om te zien wat me aansprak maar dit is wel fijn, begin in met jullie aanraders!

In de comments zijn de mannen nog steeds delulu
“Als die mannen hadden geserveerd hadden ze misschien gewonnen”. Just no