het blijft duitsland
Ja oké
Maar ik had toch een beetje hoop denk ik. Ughhh
Celtic fans (Schotse club) hadden altijd veel gemeen met St Pauli, beiden heel links, maar dat is na 7 oktober een beetje veranderd omdat Celtic Fans wel heel erg pro palestine zijn. Dus misschien kan je die supporten haha?
Haha dat is een goeie! Ik zag inderdaad wat reacties van Celtic fans onder die video.Bedankt, ga ik daar straks even induiken ![]()
Zul je net zien dat ze een heel verkeerde positie hebben inzake Soedan of Congo ![]()
Treasure House is heel leuk om te volgen op YouTube.
Is een jonge vrouw die een huis met alle inboedel heeft gekocht omdat de vorige bewoner overleden was en die geen directe familie had en ze het zonde vond als alles naar de stort zou gaan. Ze gaat langzaam door alle spullen heen en doet dat echt heel creatief en leuk vind ik. Ze doet ook vaak sidequests als ze bijvoorbeeld bepaald bakgerei vindt of haarspullen oid.
Jaaa die ontdekte ik laatst ook! Ze is zo lief
Echt wholesome videos.
Ik kwam deze video vandaag tegen en ik vond het zo leuk om alle veranderingen te zien. Echt een enorm project, maar het is echt prachtig geworden.
Ik zag dit op instagram en het is echt leuk!
Anne-Marije loopt stage. Een vrouw van 50+ die meeloopt met allemaal verschillende beroepen. Ik ben nog lang geen 50+, maar de 40 komt er al hard aan dus misschien spreekt het me daarom aan. De aflevering met de hoofdconducteur vind ik echt mooi, ik ga vaak met de trein maar weet eigenlijk helemaal niet zo goed wat een conducteur nou allemaal doet behalve kaartjes controleren.
Wellicht niche haha maar ik vond Below Deck echt top om ook te zien hoe alles op zo’n charter boot werkt, maar nu vond ik op YouTube TheCrewChef van een chef op charters en het is echt amazing. Super tof om te zien hoe hard ze werken zonder alle drama van Below Deck!
Ja, leuk is zij! Ze werkt echt heel hard en lange dagen en dat haal je wel uit haar filmpjes, maar ze loopt er nergens mee te koop. Vind ik wel bewonderingswaardig, ook de energie en zin erin waarmee ze het allemaal aanpakt. En leuk om te zien wat ze allemaal maakt, zelfs als je niet in koken/eten geïnteresseerd bent. Ze heeft ook nog wel wat mooie verhalen over bijzondere wensen verzoeken van gasten.
Ach mooi! Dank voor de tip