YouTube aanraders

Ja is oorspronkelijk van bailey sarian

Weet niet of ik het al vaker heb gepost maar ik vind het echt heerlijk om van die Korean streetfood filmpjes te kijken ter ontspanning.

Voorbeeldje. Satisfying omdat ze zo efficient en snel werken en het lijkt me allemaal ook zo lekker :drooling_face:

8 likes

Dit account! :rofl:

1 like

Dit kanaal is echt leuk! Leuke filmpjes, vind ik. Experts moeten raden welk product (heb ookal die met kaas gekeken) duurder is, en dan leggen ze ook uit waarom ze denken dat dit zo is.

2 likes

Gemeente Amsterdam heeft een kanaal met korte informatieve video’s over de geschiedenis van de stad. Heel leuk en leerzaam, vooral omdat er echt oude beelden/tekeningen/foto’s worden gebruikt die je normaal niet zo snel tegenkomt. Bijvoorbeeld deze over dienstmeisjes

En deze over het galgenveld in Noord

9 likes

Love deze!

Ik heb pas verspreid over een paar dagen een serie video’s gekeken van een man in Amerika (ergens in Virginia volgens mij) die een oud huis helemaal zelf (met hulp van vrienden/familie soms) ging opknappen om weer te verkopen. Beetje een droge gast wel met flauwe grapjes soms, maar vond het wel echt cool om te zien en knap hoe hij echt bijna alles zelf doet. Proces van 2 jaar geweest geloof ik, en het is helemaal gefilmd van het leegruimen van het huis tot aan hoe het opgeleverd wordt voor de verkoop.
Dit is de eerste video ervan, daarna volgen er echt nog heel veel maar allemaal zo rond de 7 minuten per filmpje.

4 likes

Love Tina, maakt leuke DIYs zodat ik zelf niet hoef te gaan prutsen.

Chloe ben ik ooit aan begin van borduur periode gaan volgen vanwege haar borduur video’s maar beetje blijven plakken. Vind haar kringloop video’s heel leuk en nu haar verhuis serie ook wel oke. Inpakken vond ik niet zo boeiend en langdradig.

Hilde kreeg ik hier als tip via Dames met een maatje meer. Maar ze maakt nu ook vlogs.
Vind het altijd chill dat ze grote bestellingen doet en dan laat zien.

Linh ben ik een keer tegen gekomen door de homepage van YT. Vind haar vlogs altijd chill om te kijken.

Studiovlogs dingen vind ik ook altijd leuk om te zien. geen idee waarom. Bij Katnipp heb ik altijd meer het idee tegenwoordig dat het alleen maar kopen kopen kopen is voor het grotere pand.

Maddie ben ik onlangs tegen gekomen en vind het chill dat ze al haar video’s in stukken opknipt zodat je makkelijk door kan klikken als je wilt.

11 likes

Dank voor het delen van dit filmpje. Heb me zelden zo empowered gevoeld om mezelf mee op date te nemen dan na dit filmpje. Wat een leuk mens!

2 likes

Sommige video’s van haar hebben echt goeie tips. Vond deze video zelf ook heel fijn! Moet dit zelf ook echt eens gaan doen. Zit vaak zo van; mensen hebben geen zin om iets te doen. maar waarom daarop wachten ook, dan doe ik het gewoon lekker zelf voortaan.

4 likes

Ze heeft ook hele fijne podcasts! Ik had veel aan die over het eindigen van een vriendschap: Spotify

3 likes

En dan niet zozeer om het filmpje zelf, maar meer voor de geniale comments eronder.

4 likes

Ik voel me helemaal beledigd na het kijken van dit filmpje met al deze onjuiste beweringen.

Daarom is het hilarisch om de comments te lezen.

1 like

:rofl: Zag deze ook laatst in recommended voorbijkomen. Weet echt serieus nog steeds niet of het als grapje was of dat ze het meende. Zoveel kanalen en rivieren dat ze er depressief van werd? Problemen met communiceren in het Engels, op Schiphol? Car-free country? Nederlanders die Nederlands spraken… we moeten ons schamen

1 like

She suffered so much!!

2 likes

“I suffered so much, I became depressed”

Same girl, same. Al die boten en mensen die Nederlands in Nederland spreken 🥲

Of niet! En onze vreselijke wegen en fietsers die willen dat je aan de kant gaat. Kan gewoon niet! En al die mensen die zo asociaal zijn maar wel allemaal hallo zeggen, ik zou ook depri worden.

Ook zo fijn dat Nederland blijkbaar alleen uit Amsterdam bestaat. :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Volgens mij is het gewoon een grap haha, ze heeft ook alleen maar beelden uit andere filmpjes gebruikt volgens mij?

Marc Rebillet. Lastig om een bijschrift te verzinnen. Het moet je ding zijn, denk ik. Ik vind het heel erg entertaining en krijg er altijd happy vibes van. Hij improviseert (bijna) alles. Dit is een van mijn favorieten:

5 likes