YouTube aanraders

Sommige video’s van haar hebben echt goeie tips. Vond deze video zelf ook heel fijn! Moet dit zelf ook echt eens gaan doen. Zit vaak zo van; mensen hebben geen zin om iets te doen. maar waarom daarop wachten ook, dan doe ik het gewoon lekker zelf voortaan.

4 likes

Ze heeft ook hele fijne podcasts! Ik had veel aan die over het eindigen van een vriendschap: Spotify

3 likes

En dan niet zozeer om het filmpje zelf, maar meer voor de geniale comments eronder.

4 likes

Ik voel me helemaal beledigd na het kijken van dit filmpje met al deze onjuiste beweringen.

Daarom is het hilarisch om de comments te lezen.

1 like

:rofl: Zag deze ook laatst in recommended voorbijkomen. Weet echt serieus nog steeds niet of het als grapje was of dat ze het meende. Zoveel kanalen en rivieren dat ze er depressief van werd? Problemen met communiceren in het Engels, op Schiphol? Car-free country? Nederlanders die Nederlands spraken… we moeten ons schamen

1 like

She suffered so much!!

2 likes

“I suffered so much, I became depressed”

Same girl, same. Al die boten en mensen die Nederlands in Nederland spreken 🥲

Of niet! En onze vreselijke wegen en fietsers die willen dat je aan de kant gaat. Kan gewoon niet! En al die mensen die zo asociaal zijn maar wel allemaal hallo zeggen, ik zou ook depri worden.

Ook zo fijn dat Nederland blijkbaar alleen uit Amsterdam bestaat. :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Volgens mij is het gewoon een grap haha, ze heeft ook alleen maar beelden uit andere filmpjes gebruikt volgens mij?

Marc Rebillet. Lastig om een bijschrift te verzinnen. Het moet je ding zijn, denk ik. Ik vind het heel erg entertaining en krijg er altijd happy vibes van. Hij improviseert (bijna) alles. Dit is een van mijn favorieten:

5 likes

Haha ja deze heb ik heel veel geluisterd. Z’n alarm is ook leuk:

Die Daan Boom heeft heel erg van hem afgekeken

2 likes

Minori heb ik al een paar keer voorbij zien komen in mijn youtube aanraders. Echt wat een droom toch dit, naar een winkel gaan en geen budget hebben en kopen wat je wilt. zonder na te denken. :heart_eyes:

3 likes
1 like

Op aanraden van jouw bericht hier ben ik Hilde gaan kijken op Youtube, leuke meid met leuke filmpjes inderdaad. Waar ik niet tegen kan is het “geknak” van haar benen als ze beweegt tijdens het laten zien van kleding :sob:

1 like

oh shit, die knak hoor ik dus schijnbaar niet. Ga ik de volgende keer toch opletten denk ik :joy:

Ik vind Beryl Shereshewsky en haar Trying Foods From Around The World filmpjes zo leuk om te kijken. Een aanrader als je bv June van Delish ook graag bezig ziet.

2 likes

ik weet niet of deze al eerder hier is aangeraden maar ik vind dit zo’n leuk kanaal van een canadees die in Amsterdam is komen wonen. Wordt Nederland ook erg in opgehemeld.

3 likes

Ja! Ik kijk door dit kanaal heel anders naar herinrichtingen van straten en wegen sinds hij uitlegt hoe het werkt. Super interessant.
Vast grapje: hij komt uit (fake) London, Canada. :joy:

1 like

Wow, wat interessant dit. En wat is Houston ongelooflijk deprimerend? Wow. Goed voor mijn enthousiastme over Nederland wat afgelopen jaar volledig is weg gezakt, haha.

1 like