Ik denk dat dit miyuki 11/0 delica’s zijn. Die gebruik ik zelf ook om te weven en zijn vierkant zoals op jou foto waardoor ze aansluiten. Rocailles zijn willekeurig.
Je hebt ook nog miyuki 15tjes. Als je wil kan ik morgen wel even foto maken van de verschillende formaten.
Het lijken trouwens wel 2 soorten kraaltjes. Die lichte van t 2e armbandje lijken inderdaad delicas, maar die bruine van de eerste lijken normale. Maar heb beide dus kan foto maken als je wil.
Oh ja heel graag! Je zou me daar enorm mee helpen. Dankjewel!!
De vorm (rond of afgeplat) maakt me niet zoveel uit, het gaat me vooral om de grootte.
Nog niet, maar ik vind het heel leuk om te doen dus als je er eentje wilt kopen kan dat natuurlijk
Nice, ik pb je even!
Nou hier zijn de (slechte) fotos.
Goud is miyuki 15/0 de grijze 11/0 de rode miyuki delica 11/0 en de witte 15/0.
Aangezien miyuki delica 11/0 het vaakst gebruikt worden zou ik denken dat jouw lichte armbandje daarvan gemaakt is. En dan lijkt t bruine armbandje wel kleiner dus normale miyuki 15/0. Maar hou er rekening mee dat ze wel echt heel klein zijn. Maar ik zag ze net en dacht wel weer .
Ik vind dit dus zoooo leuk aan dit topic! Dat meedenken en laten zien van materialen🥰
Wauwwww 100x bedankt!! Naar deze info was ik al heel lang op zoek
Hier kan ik mee verder!!
Oke rare vraag misschien, maar hoe doe je zelf een armbandje om als het geen verlengkettinkje heeft? Ik weet dat er een trucje met een paperclip is maar heeft iemand nog andere manieren?
En zou t voor jullie een bezwaar zijn met het kopen van een armbandje?
Ik klem het ringetje tussen mn pols en m’n borst en kan dan met de andere duim het haakje openen (duurt meestal wel eventjes)
Valt wel mee haha, met deze iets meer dan een uur. Maar je krijgt wel pijn aan je hand haha
Hallo lieve @tuula en dames, ik zoek iemand die voor mij een mooie ketting kan maken zoals dit met nude tinten. Hebben jullie een insta of iets? Dm me aub
@tuula die wat je hiervoor hebt gedeeld met die voor oudtante van je vriend en die vor jezelf is echt prachtig, zoiets als die van jezelf zou ik ook heel mooi vinden. Heb je een aan foto?
Denk dat je dan bij tuula op t juiste adres bent.
@tuula volgens mij zag ik laatst bij je instastories van die gestreepte kraaltjes. Die kocht ik 20 jaar geleden op vakantie in Tsjechië al. Daar is mijn verslaving begonnen. Als je nog een keer een leuke vakantiebestemming zoekt is het zeker een aanrader. Het is echt kralenliefhebberparadijs.
Ik ga eens rondneuzen!! Wat een mooie insta ook zeg
Ik heb als voorbeeld recent deze gemaakt met champagne en taupe mocht t iets voor je zijn
@HotMomma
Iemand nog tips voor gouden slotjes die niet snel verkleuren ?
Ah thanks voor de tips! Ik had metaalvrije slotjes besteld zie ik nu en na 1 keer dragen was het al verkleurd (terwijl ik bewust geen parfum toen had op gedaan). Even zoeken naar RVS it is
buigringen zelfde verhaal voor, meh
Mn weefding is door de midden gebroken. Hij zei tijdje terug al krak maar was nog niet helemaal door. Nu wel
@tuula Waardoor is rvs beter dan de normale gold plated? Want in principe zit er ook alleen een laagje over toch? En heb je ervaring met DQ kwaliteit?