Zelf sieraden maken

Dat soort steentjes kan je wel vinden maar dat oorhaakje ben ik niet tegen gekomen.

Heb om 16.40 een bestelling bij curlysbeada geplaatst en kreeg net al verzendbevesting. En dat met black fridag. Ze hadden wel een aantal dingen die ik wilde niet maar dat waren vrij goedkope strengen. Dus niet heel erg.

:heart_eyes:

12 likes

Leuke sieraden komen er weer voorbij.

Hebben jullie trouwens ook dat je dan met 1 sieraadprojectje bezig bent en dat je dan iets specifieks nodig hebt? Hub naar de kralenwinkel in de stad. Ook niet wat je precies zocht. En daarna zit je uren te speuren op etsy of een of andere webwinkel? En dan is t nog maar afwachten of je de maat goed heb ingeschat of de kleur overeenkomt met de foto :sob: heeft iemand anders dit ook? Dit zijn namelijk mijn sieraden struggles.

Ja heb ik ook hoor. Al sla ik de stap naar de stad gaan over. Al zit die winkel waar die kralen hierboven van zijn hier in de stad. Maar die is dan pas om 11 uur open en andere winkels zijn dan al zo druk. En dan vind ik t weer te ver😂

1 like

Ja dat is wel zo. Hier is t een heel leuk winkeltje (www.curlysbeads.nl) . Ook superaardig. In principe verkopen ze alles per streng maar heb ook wel eens iets los gekocht ook al deden ze dat eigenlijk niet.
Lijkt me heerlijk om zo’n winkel te hebben.

2 likes

Ja ik heb ook vaak miskopen gehad en met al die verzendkosten tikt het behoorlijk aan. Daarom koop ik liever in het echt. Maar ben dus niet de enige die hier tegenaan loopt.

Nu al blij met mn nieuwe witte muur.

13 likes

Leuk vooral de hoops!

Aah als ik dit zie vind het ik het bijna jammer dat ik geen sieradendrager ben want super leuk en mooi deze!

1 like

Dankje! Mocht je nog een kerstcadeautje nodig hebben :wink:

@greenie je kan altijd beginnen!

1 like

Haha ik begin 1x in de zoveel tijd weer enthousiast met dragen en afwisselen. Na een tijdje word ik weer laks en hangen al m’n sieraden weer chronisch voor de sier aan m’n rekje :rofl:

Ik onthoud jullie sowieso even voor de kerstcadeautjes! Via welke site kan ik jullie sieraden kopen?

Mij via insta @mooi.van.an of etsy maar daar staat nog niet zoveel op.

En de dingetjes van @tuula via insta @lastdaysofspring.jewelry

1 like

Leuk! Goed gelukt.
Sta hier een beetje stil door al t verbouwen. Hopelijk maandag wat doen.

1 like

Love de hoops, ik ben je gaan volgen!

1 like

Weet iemand hoe je dit doet? Dus bij de rondjes nog een paar keer met draad eromheen, het lukt mij niet haha

2 likes

Ah thanks!

@ferris ik zag dat laatst op tiktok en t zag er heel makkelijk uit. Je maakt eerst een oogje en dan wikkel je t er nog omheen. Iemand hier maakte dit soort dingen. Maar weet niet meer wie. Die heeft ongetwijfeld nuttigere tips😂

Hmm misschien ligt het dan aan de flexibiliteit van mijn kettelstiften

Ik ben begonnen met het gebruiken van onderdelen uit mijn stash. Heb toch nog veel materiaal verzamelt in de loop van der tijd. Deze week 2 hangers gemaakt. Simpel maar leuk.
De parel hanger is van een lange parelketting die ik uit elkaar gehaald heb.

En t rozekwarts hartje had ik nog over van een ander project en erbij een onderdeel van sterren oorbel er aangezet

5 likes

Nieuwe armband gemaakt met maansteen kraaltjes, vind hem zo goed gelukt! (Wel een beetje knudde foto op de vensterbank, maar zo kon ik de kleur er nog een beetje goed op krijgen onder de daglichtlamp van de planten…)

23 likes

Aargh ik word hier zo moe van. Had oorbellen besteld en na 3 dagen is gewoon het gouden laagje eraf. Ik wil gewoon goede spullen hoe moeilijk is t.