Heb je je vormpjes al binnen?
Die van mij zijn sinds de 16e al in t land maar nog niet hier.
En heb ondertussen alweer allemaal andere dingen gezien die ik wil maken. Maar het vormpje niet voor heb besteld.
Ik heb eigenlijk best budget proof tools! Het meeste komt van de Xenos haha, namelijk uitsteekvormpjes (bloem, vierkant, hartje) siliconen vormpjes voor fondant (blaadjes, bloemetjes) deegroller, modelleerset. Verder gebruik ik gewoon een aardappelschilmesje en werk ik vanaf bakpapier, dan laat dat klei gemakkelijk los als je het omdraait!
@Whoopdidoo ik heb ze echt net vanmiddag binnen gekregen. Vroeg me wel ineens een beetje af waarom ik 22 heb betaald voor plastic haha maar ik ga er wel sowieso leuke dingen mee kunnen maken! Denk dat ik er zondag mee aan de slag ga
Plastic schijnt wel beter te zijn dan metalen vormpjes want daar schijn je altijd een soort randje te krijgen waar dat metaal dicht zit.
Ik heb trouwens ook van die hartjes uitstekers, lagen bij mn oude fimo Maandag even langs xenos.
Mn vormpjes zijn nu klaar bij de douane als t goed is. Maar hoop dat ze dinsdag komen want moet morgen en maandag werken en heb zondag andere plannen. Dus zou dan balen als ze er morgen al zijn. Mn plastic borduurringen zijn ook binnen dus heb opeens honderd dingen te doen.
Ohh ja dat geloof ik wel. Hoewel ik dat uiteindelijk wel mee vind vallen bij de oorbellen die ik tot nu toe heb gemaakt met de Xenos vormpjes.
Mijn pakketje was trouwens gister klaar bij de douane dus ze zouden best al morgen bezorgd kunnen worden haha. !
Deze vind ik het tofste tot nu toe die ik het gemaakt de oorstekers moet ik er nog aan vast maken.
Tof!
Is dit dan zelfdrogende klei? Of bak je het?
Fimoklei of soortgelijk ga ik van uit. Dat bak je inderdaad nog.
Ik zag ook hele toffe dingen met een soort bladgoud.
Ja klopt, heb zelf inderdaad Fimo. Halfuurtje in de oven, super makkelijk
Shit je hebt gelijk, hij staat nu bij de brievenbuspost.
Zo leuk! Ik moet ook nog steeds aan de slag. En ondertussen blijf ik maar dingen pinnen op pinterest.
Oeh ja heel leuk! Succes
Ik ga nu aan de slag wish me luck!
Nou tot nu toe een bak ellende. Die uitstekertjes zijn echt niet goed, of t ligt aan mij. Maar eindstand na een uur. 2 lelijke kerstboompjes.
Ja zo is t vormpje dus ook best wel gewoon. Super stom
Dan maak ik trouwens weer sinds tijden iets
(Wat van mijn knutsels)
De middelste is allemaal knoopwerk.
Maar als je hem om hebt hangt hij niet meer mooi boehoe
Zo leuk. Wat voor kraaltjes zijn t? Heel mooi.
@Madam-Mikmak die linksonder vind ik heel mooi.
Tnx! Die had ik voor mijn dochter gemaakt
Wie gebruikt hier miyuki 6/0 of 3mm kraaltjes. De 6jes zijn 3.3mm volgens internet. Heeft iemand een foto van hoe groot dat is op je arm?
Misschien een aparte vraag en ik wil zeker niemand tegen de schenen schoppen, maar is er iemand die oorbellen op aanvraag doet?
Heb jaren geleden oorbellen gehad van iemand die ze zelf maakte en vorig jaar zijn ze kapot gegaan. Het waren m’n favoriete en ik vind nergens iets wat er op lijkt, dus ik zoek iemand die iets in die aard zou kunnen maken .