Ik gebruikte altijd druppels van tan luxe, maar vind het ergens toch niet fijn om telkens body lotion te moeten mixen en steeds vaker viel het niet mooi uit. En vind fake tan zo veel gedoe eigenlijk, dus wilde iets dat een stuk makkelijker was. Niet continu extreem goed moeten scrubben of een handschoen moeten gebruiken en rondlopen met een idioot donkere guide colour.
Heb toen na wat research the butter van tan luxe gekocht en die is echt super chill! Het is een gradual tan, maar na 1x smeren is het echt een groot verschil! Ook een stuk koeler van tint dan de druppels. En voor mij dus echt na 1x aanbrengen hetzelfde qua kleurintensiteit als wat ik bereikte met mousse van bondi Sands etc. Dus niet echt een gradual tan! En het lijkt tot nu toe super natuurlijk te vervagen, kreeg normaal altijd bij mijn elleboog holte, tussen mān borsten in mān hals lichtere vlekken maar nu helemaal niet?! Moest eerst dus altijd extreem scrubben en scheren zodat ik weer zo wit als een a4ātje was en daarna nieuwe ronde fake tan. Maar denk dat ik nu gewoon even goed douche met een washandje en wat extra zeep en het dan gewoon er overheen aanbreng.