Hmm ik heb bondi Sands. Ik kan ook vanavond zelfbruinen en dan donderdagochtend scheren, misschien is dat beter.
Nou het zit erop, nu is er geen weg meer terug!!
Hmm ik heb bondi Sands. Ik kan ook vanavond zelfbruinen en dan donderdagochtend scheren, misschien is dat beter.
Nou het zit erop, nu is er geen weg meer terug!!
En, gewoon goed gegaan?
Ja!
Ik ben aan het twijfelen om tanravel te kopen maar ik ben wel een beetje geïnfluenceed door Monica dus ben benieuwd of iemand het hier heeft?
Het lijkt mij wel fijn omdat het een spray is inplaats van dat je moet smeren.
Niet doen
Je ziet echt alleen verschil als je de donkerste neemt en dan ook maar 1 dag ofzo
Ik vind het ook tegenvallen. Doe het dan 2 x, en je ademt het allemaal in (zo lang kan ik adem niet inhouden) en zie echt minimaal verschil, met afhalen makeup is het ook meteen weg.
Smeer je dit dan elke dag of na hoeveel keer zie je resultaat? Of hoef je deze niet op te bouwen?
Op de verpakking staat dagelijks smeren totdat je de juiste kleur hebt en het daarna 1/2 keer per week om het bij te houden. Ik heb het volgens mij 5 dagen dagelijks gedaan en smeer nu 2 keer per week. Zag na 1 dag al wel wat verschil, maar niet zoveel als ik zou willen. Ik neem m’n gezicht trouwens ook gewoon mee en heb geen last van puistjes oid.
Heel blij met de Marc Inbane druppels. Gemakkelijk 5 druppels met mijn dagcreme mengen en 2x per week aanbrengen. Vlekt niet en heeft een lekkere geur. Gekocht bij Spraytanme, kreeg er ook nog een getinte creme bij.
Ik baal want ik gebruik al jaren de selftan gezichtscrème van Chanel (Soleil Idente Bronze) maar hij is dus nu opeens nergens meer verkrijgbaar heb dus nu de zelfbruiner gezichtscrème van Bondi maar ben daar helemaal niet blij mee. Vlekt en vervaagt heel lelijk, alsof je dan allemaal pigmentvlekken hebt. Weet iemand een fijne gezichtscrème met zelfbruiner?
Geen creme maar de collistar magic drops. Je kunt de druppeltje rechtstreeks op je gezicht doen of mengen met je eigen creme. Ik heb er nog nooit vlekken mee gehad.
Goeie tip! Thanks! Hoeveel druppels doe je erdoor en hoe vaak per week smeer je het dan?
Ik smeer eerst mn gezicht in met creme en doe daarna de druppeltjes rechtstreeks op mn gezicht. Een druppeltje op mn voorhoofd en een grote druppel op allebei mn wangen (veeg ik uit naar mijn kin). In mijn hals doe ik ook 2 grotere druppels en die veeg ik uit richting borstkas. Ik smeer denk ik om de 5/6 dagen zoiets. Als ik alleen een klein beetje wil bijsmeren, meng ik 2 druppeltjes met mijn dagcreme.
Heeft iemand al zelfbruiner van coco & eve uitgeprobeerd?
Wil iemand eigen ervaringen delen met het product Face Tan Water van Eco by Sonya? Zie het regelmatig voorbijkomen als ‘skinproof’ zelfbruiner voor het gezicht, dus zonder al te slechte/irriterende ingrediënten. Maar het zijn steeds dezelfde before/after foto’s die voorbijkomen op verschillende websites en ik krijg het liever aangeraden door één van jullie
Opzich is het prima spul, alleen werkt het (bij mij) wel veel milder qua bruiningseffect dan crèmes. Wat ik doe is dat ik het regelmatig gebruik als bijhoudzelfbruiner. Dus eerst de crème voor het effect en dan bijhouden met deze. Je kunt ‘m ook combineren met je dagcreme, omdat het zo waterig is smeert het niet zo heel lekker. Ik zou ‘m niet nog eens kopen als hij op is denk ik.
Ik vind het wel fijn spul. Heel mild voor je huid. Je moet het wel een paar dagen opbrengen voor je iets ziet en het effect is niet alsof je 3 weken op vakantie ben geweest, maar het helpt mij wel om er wat gezonder en frisser uit te zien. De grauwe winterkleur wordt zeker minder! Voordeel vind ik wel dat je het niet gauw verkeerd kan doen en je ook geen strepen krijgt
Ik ben wel tevreden! Na 1x smeren zie je er al wat meer zongebruind uit. Maar je moet het wel blijven smeren want het “slijt” ook weer snel.
Verder eens met @Quattroformaggi, maar ik vind dus wel dat je al snel verschil ziet maar het is heel subtiel
Dankje voor de tip! Zie deze inderdaad ook regelmatig voorbijkomen, maar had 'm nog niet echt overwogen. Zal er eens naar kijken.
En @Sarie, @Quattroformaggi en @monkeyslut Thanks voor jullie reacties, klinkt wel overwegend positief! Ben juist wel op zoek naar een subtieler effect dus dat is mooi meegenomen. Kochten jullie het in in een fysieke winkel of online?