Zelfbruiner

Goeie tip! Thanks! Hoeveel druppels doe je erdoor en hoe vaak per week smeer je het dan?

Ik smeer eerst mn gezicht in met creme en doe daarna de druppeltjes rechtstreeks op mn gezicht. Een druppeltje op mn voorhoofd en een grote druppel op allebei mn wangen (veeg ik uit naar mijn kin). In mijn hals doe ik ook 2 grotere druppels en die veeg ik uit richting borstkas. Ik smeer denk ik om de 5/6 dagen zoiets. Als ik alleen een klein beetje wil bijsmeren, meng ik 2 druppeltjes met mijn dagcreme.

1 like

Heeft iemand al zelfbruiner van coco & eve uitgeprobeerd?

Wil iemand eigen ervaringen delen met het product Face Tan Water van Eco by Sonya? Zie het regelmatig voorbijkomen als ‘skinproof’ zelfbruiner voor het gezicht, dus zonder al te slechte/irriterende ingrediënten. Maar het zijn steeds dezelfde before/after foto’s die voorbijkomen op verschillende websites en ik krijg het liever aangeraden door één van jullie :wink:

1 like

Opzich is het prima spul, alleen werkt het (bij mij) wel veel milder qua bruiningseffect dan crèmes. Wat ik doe is dat ik het regelmatig gebruik als bijhoudzelfbruiner. Dus eerst de crème voor het effect en dan bijhouden met deze. Je kunt ‘m ook combineren met je dagcreme, omdat het zo waterig is smeert het niet zo heel lekker. Ik zou ‘m niet nog eens kopen als hij op is denk ik.

1 like

Ik vind het wel fijn spul. Heel mild voor je huid. Je moet het wel een paar dagen opbrengen voor je iets ziet en het effect is niet alsof je 3 weken op vakantie ben geweest, maar het helpt mij wel om er wat gezonder en frisser uit te zien. De grauwe winterkleur wordt zeker minder! Voordeel vind ik wel dat je het niet gauw verkeerd kan doen en je ook geen strepen krijgt

1 like

Dankje voor de tip! Zie deze inderdaad ook regelmatig voorbijkomen, maar had 'm nog niet echt overwogen. Zal er eens naar kijken.

En @Sarie, @Quattroformaggi en @monkeyslut Thanks voor jullie reacties, klinkt wel overwegend positief! Ben juist wel op zoek naar een subtieler effect dus dat is mooi meegenomen. Kochten jullie het in in een fysieke winkel of online?

1 like

Heeft iemand ervaring met zo’n spray tan ergens laten doen? En toevallig tips daarvoor midden-nederland?
Ik wil namelijk eigenlijk gewoon net wat meer kleur hebben als ik in mijn trouwjurk sta. Niet heel heftig of ik 3 weken op vakantie ben geweest maar gewoon subtiel. Eigenlijk geen zin om ergens naar toe te gaan, maar heb ook weinig vertrouwen als ik het zelf ga doen :sweat_smile: (of heeft iemand daar toevallig een foolproof tip voor? Denk het niet, anders had ik dat wel in dit topic gelezen natuurlijk)

1 like

Ik heb het een paar keer laten doen voor een gala en ik vond het wel heel chill. Ben van mezelf heel licht, dus ik koos ook voor iets van 2 tinten donkerder. Dan heb je net een mooie kleur en is het niet zo nep. Heb geen tip voor een adres in midden Nederland, maar ik weer wel dat er ook mensen zijn die het bij je thuis komen doen. Dan nemen ze zo’n tentje mee, misschien is dat nog iets?

1 like

Heeft iemand een tip voor bruiningscreme voor het lichaam. Liefst eentje die niet te donker is na 1 keer maar wel goed op te bouwen

Twijfel over de olie van lancaster.

1 like

Ik heb die druppels ook, maar vind je niet dat het er super snel weer af gaat? Ik gebruik ook elke dag een exfoilator dus het zal ongetwijfeld daardoor komen, maar die van Chanel bleef altijd veel langer zitten bij mij. Ben nog steeds geïrriteerd dat die opeens helemaal weg is. Was echt de beste allertijden voor het gezicht…

1 like

Haha woops! Wat ik altijd doe bij mijn handen is gewoon zelfbruiner meesmeren vanaf je arm en dan met een natte washand de binnenkant van mijn handen schoonmaken en ook tussen de vingers en op de nagels. Dan wordt het altijd heel mooi!

Ik ben benieuwd hoe lang ik met die druppels kan. Ik gebruik er elke dag 3 voor m’n gezicht.

2 likes

Omggg ik heb gisterenochtend die loreal verstuiver geprobeerd en heb zo erge vlekken/druppels :o! En zaterdag een bruiloft zo dom. Net gescrubd maar het helpt niet. Ik zie op internet tips over in bad gaan, olie etc en zwemmen. Jullie ervaringen met hoe je t er snel uithaalt? Er is ook tan eraser…
Nou dit doe ik ook nooit meer

1 like

Je kunt een vloeibare exfoilator gebruiken maar dat is heel duur en ik heb weleens een plekje op de hand weggekregen met flink wat nagellakremover, maar ik zou het niet aanraden voor je huid om daar alles mee af te schrobben. Maar joh, als het zaterdag is en je gaat elke dag lekker een uur weken in bad is het er echt met een paar dagen wel af en doe je vrijdag nog met een goede, bijvoorbeeld die van Bondi! Daar kun je precies zien wat je doet.

1 like

@Flippie @Sarie bedankt !!! Stemt me gerust. Kan dr ook wel om lachen nu. Maar het is echt opvallend haha. Moet do en vr werken met korte mouwen. Naja mn collegas zullen t wel typisch een actie voor mij vinden ;).
Ik ga vanavond zwemmen (shame maar mn vriend zei: je kent die mensen daar toch niet en je ligt de grootste tijd in t water) en morgen lekker in bad.

Ik weet nog ik t nog durf te proberen. En anders de spray goed uitsmeren. Dat had ik nu niet gedaan. Spraytan laten doen kan natuurlijk ook….

1 like

Ik heb zelf zaterdag ook een bruiloft en zorg dan dat ik donderdag helemaal ‘wit’ ben zodat ik donderdag en vrijdag kan smeren haha. Komt vast goed met jouw kleurtje!

1 like

Haha Sandy beach hebben wij op de muur, is een kleur van Flexa :joy:

3 likes

Ik doe ook altijd alleen mijn benen, ik vind dat ook niet raar. Ik word niet echt bruin van mezelf maar je bent toch bijna nooit helemaal egaal bruin over je hele lichaam omdat je ook kleding draagt (tenzij je nudist bent die niets anders doet dan aan het strand liggen en zonnen :sweat_smile:)

3 likes

Ik kwam een oude fles van deze tegen:

Vond die zo fijn! En super goedkoop! Ga hem nu maar opmaken met pijn in mijn hart. :broken_heart:

3 likes

Die van de Kruidvat in bruine fles is echt dezelfde! Net melk.

2 likes