Heeft iemand de zelfbruiner bodylotion van de dm al eens gebruikt? Is deze vlekgevoelig of is het meer een glow
Heeft iemand ervaring met zelfbruiner en sauna/spa? Ik ga dit weekend naar een festival waarvoor ik mijn benen wilde bruinen, maar ga de avond ervoor naar de sauna dus wilde het daarvoor al doen omdat ik anders in tijdnood kom lol. Maar kan dat of gaat dat er heel raar af door de warmte en de baden?
Dit is echt een slecht idee haha. Ik zou het lekker na de sauna doen. Je hebt dan nog een hele nacht om het in te laten trekken
Eerste post in dit topic van 2026 yay!
Heeft iemand een goede zelfbruiner tip wat in Nederland te koop is met een wat heftigere violette, rode of roze ondertoon? Ik word echt zo ontzettend gelig/oranje van die groene ondertonen die altijd in zelfbruiner zitten. Niet mooi.
Ik gebruik deze en ben er heel blij mee, maar geen idee of die niet-geel genoeg voor je is!
Heb je die Bondi Sands Technocolor al geprobeerd? Ik heb daar de groene van na een tip van hier en ben daar tevreden over. Ze hebben ook een magenta versie zag ik en een sapphire. Misschien is die magenta dan iets voor jou?
Ik word altijd blij als ik een nieuw/oud topic ontdek!
Wat is jullie ervaring met het bruinen van je benen als je die niet hebt onthaard? Ik wil weer even oefenen met zelfbruinen nu ik nog niet echt korte rokken draag. Ben er niet altijd zo goed in. Alleen heb ik nu nog een beginnend vachtje zitten. Geen zin om te ontharen haha
Hangt van je beenhaar af denk ik! Ik scheer mijn bovenbenen nooit en daar gebruik ik altijd zonder problemen zelfbruiner. Maar ik heb vrij licht en dun haar daar (wel dikker dan het haar op de rest van mijn lijf overigens). Ik scrub wel altijd even met zo’n scrubhandschoentje van tevoren.
Je kan het ook gewoon proberen en als het vlekkerig wordt is het toch nog geen kortebroekenweer
ben wel benieuwd eigenlijk!
Had het inderdaad gedaan, gebruik deze tijd om een beetje te oefenen met zelfbruiner! Had niet het idee dat mijn beenhaar het lelijker maakte!