Als ik zelfbruiner aanbreng na het douchen krijg ik altijd van die donkere puntjes, heb jij hier ook last van? Ik moet elke keer een paar uur wachten na het douchen om zelfbruiner aan te brengen
Door je openstaande poriën misschien?
Inderdaad, het ziet er echt niet uit
Ik heb door jouw post ook de Bondi Sands technocolor in Emerald gekocht en ik ben er echt blij mee! Ik heb dinsdag voor het eerst in m’n leven m’n hele lichaam gezelfbruind en het is heel mooi geworden. Geen vlekken of strepen en de kleur is heel natuurlijk. Ik liet het vandaag aan een collega/vriendin zien en zij was ook onder de indruk haha. Ik heb het aangebracht met zo’n handschoen zonder duim en dat ging heel makkelijk. Ik heb het denk ik 1,5 uur laten zitten en daarna afgespoeld. Eerst leek het alsof alles eraf was gespoeld, maar het werkte nog door en toen ik de volgende ochtend opstond was ik lekker bruin. Ik heb ook het bijbehorende face serum gekocht (was toen een bundel aanbieding op Look Fantastic) en daar ben ik op zich ook tevreden over. Ik kon alleen niet zo goed zien hoeveel effect het heeft gehad, omdat ik al best bruin was in m’n gezicht.
Ik heb een nieuwe holy grail voor mijn gezicht en hals gevonden! Een mist van garnier, doordat het een mist is raakt hij m’n gezicht precies zoals hoe de zon dat zou doen. Je hoeft het daarna ook niet uit te smeren en ook niet af te spoelen. Het vervaagt ook super natuurlijk, hoeft het er niet af te scrubben en wordt ook niet patchy. Gewoon 1x per week ff sprayen en that’s it. Super fijn!
Ik gebruik de variant die ook voor je lichaam is, heb ‘m nog niet op m’n benen ofzo gebruikt. Er is ook een spray alleen voor het gezicht maar die is lastig verkrijgbaar in NL.
Oh dit klinkt mij als muziek in de oren! Ik krijg van zowel Collistar als van Nø Cosmetics (DM gekocht) onzuiverheden. Hoe reageert jouw huid op deze spray?
Gewoon prima! Voelt ook 0 vettig ofzo aan. Het is echt net water, maar droogt binnen een minuut helemaal op. Ik heb sowieso niet snel last van onzuiverheden dus dat vind ik lastig beoordelen, maar nergens last van dus.
Hele random vraag misschien maar spray je dit op in de badkamer? Krijg je dan niet van die kleine vlekjes op je wastafel/douchedeur etc? Of gaat dit er weer makkelijk af? Daarom durf ik nooit een spray te gebruiken en gebruik ik altijd crème maar hoe jij deze omschrijft klinkt echt heel fijn!
Ja eigenlijk wel? Maar echt niets van te zien hoor!
Perfect! Dan ga ik hem ook op mijn wishlist zetten, dankjewel!
Jeee wat goed te horen!
Heeft iemand ervaring met deze?
Zit in een beautybox die ik besteld heb, maar ben zo huiverig voor zelfbruiner.
(Note: ik ben exteem wit, Oost Europees wit zegmaar)
Ik heb nu 2 keer deze zelfbruiner gebruikt op mn benen, was vrij makkelijk aan te brengen voor een zelfbruiner leek. Had nog wel even een stukje in mn knieholte gemist de eerste keer, maar 2e keer echt best wel blij met het resultaat, egaal en goede tint. Maarrr nu na een dag of 4 slijt het oneven. Is dat normaal met zelfbruiner of is dat met een duurder merk minder?
Late reactie en niet deze specifiek maar ik heb de gewone zelfbruiner van dit merk. Even een kleine sidenote dat dit de eerste zelfbruiner is die ik gebruik.
Maar ik ben heel tevreden over de gewone zelfbruiner. Heel gemakkelijk aan te brengen. Ik ben niet iemand die hier heel uitgebreid de tijd voor neemt maar heb hier geen vlekken mee en de kleur bruin is heel subtiel maar aanwezig.
Ik gebruik al 100 jaar die van Bondi Sands en bij mij slijt het ook oneven. Begint meestal in mn ellebogen, daar is natuurlijk veel wrijving
Goed om te weten. Scrub je dat er dan af of wacht je gewoon tot het weer weg is voor je een nieuwe sessie doet bijv?
Als ik lui ben plemp ik er gewoon een nieuwe laag op maar ik probeer te scrubben en dan een heel nieuwe verse laag!
Ik gebruik niet deze, maar ik denk dat dat bij elke zelfbruiner wel gebeurt. Wat ik doe is op het moment dat het lelijk wordt, alles eraf scrubben met een washandje en zeep onder de douche en dan nieuwe erop.
Ik heb net voor de 1e keer Bondi Sands 1 hour express gebruikt en na 1 uur en 10 minuten ongeveer afgewassen, alleen met de straal en daarna voorzichtig droog gedept. Maar nu zie ik op sommige plekken hele lijnen alsof het eraf gedruppeld is. Hoe kan dit? heb van te voren wel gedoucht, niet gescrubt. Lijkt wel of het niet goed gepakt heeft maar zou dit kunnen komen door niet te scrubben?
Die moet je ondanks dat hij zegt dat het binnen een uur werkt gewoon 6/8 uur laten zitten. Geloof dat 1 uur nooit, moet altijd langer.