Ik heb deze ook maar zie helaas geen verschil. Heb de dark versie. Zie echt alleen heel veel glitters op m’n benen maar geen kleurtje helaas. Zie jij al na 1x smeren resultaat?
Lief dankjewel!
Ik heb dit ook, maar ook met bruin worden van de zon. Voeten en knieën zijn altijd heel snel heel bruin. Mn onderbenen gewoon NIET. Heb nog niet echt een oplossing gevonden om t egaal te maken maar het is wel minder als ik alleen mn onderbenen insmeer en knieën+voeten niet.
Ja dat doe ik normaal ook! Eerste dag smeer ik me helemaal in en dag twee en drie op de plekken die niet (goed) gepakt hebben. Maar vind zo jammer, want het is al zo’n gedoe. Ben stiekem echt jaloers op mensen die 5 minuten in de zon zitten en poepie bruin zijn.
Ik word zelf alleen bruin als ik verbrand en dat vind ik het nou ook weer niet waard.
Nou even een update, heb vandaag van 4 mensen te horen gekregen dat ik zo bruin ben en voel me net een oempa loempa. Ik zat ook nog op een witte tuinstoel (bewust maar even niet op een stoel met kussen gaan zitten) en toen ik na een uur opstond was de hele stoel oranje, geen succes dus.
Oh God haha… ben benieuwd hoe ik er morgen in daglicht uitzie!
Ik heb een andere sowieso die zonder glitters en dan ook niet de dark versie. Ik zie na 2 keer zeker subtiel verschil
Het is een egale kleur geworden Ben benieuwd of ik het nog een tintje donkerder krijg dus ga het vanavond weer doen!
Heb uiteindelijk cocao brown dark 4 uur op mijn onderbenen in laten trekken, afgespoeld en toen mijn hele lichaam inclusief onderbenen ingesmeerd met een zelfbruinende bodylotion van Nivea.
Die instant self tan lotion van Kruidvat vind ik ok. Geeft idd direct een beetje een kleurtje maar de zelfbruiner die er in zou moeten zitten vind ik matig. Geen vlekken maar het verschil is gewoon maar heel klein.
Heb nu nog een laagje gesmeerd vandaag, eens zien of dat enige verschil maakt. Omdat ik alleen mijn onderbenen en mijn gezicht/decolleté doe had ik wel verwacht enig verschil te kunnen zien.
Mooi oranje is niet lelijk.
Maar wat/welke vind jij dan goede handschoenen?
Dankjewel!
En mocht je dat nu nog genant vinden, als je voortaan je spullen koopt in een incognitovesnter zie je (volgens mij) daarna geen advertenties in je gewone browser
Echt?!? Ik doe even een dansje
Welke wordt hier bedoeld??
Welke bruiner van Kruidvat bedoel ik ♀️
Kruidvat Summer Bronze
OMG. Ik wilde dus de geliefde egf kruidvat zelfbruiner vandaag kopen. I know, late to the party en kon hem idd al nergens vinden! Maar nu begrijp ik waarom
Ik heb die van Dove nu meegenomen. Die heb ik vroeger wel eens gehad en vond ik niet denderend, maar nu hebben ze verschillende soorten dus wellicht een andere samenstelling die beter is?
Ik heb dit jaar eindelijk eens een mooi kleurtje gekregen en wil dit graag behouden haha!
Olie van Bondi Sands? Heb ik dit nodig in mijn leven?
Ik heb een hekel aan mousse en handschoentjes
Ik gebruik nu de zelfbruiner van Rituals en die werkt super!! Helaas wel een stukje duurder dan die van de kruidvat maar mijn beentjes zijn weer mooi bruin!
Ik wil zoo graag mijn bruine kleur van de vakantie vasthouden. Jij zegt “weer”, bedoel je dan dat je je vakantiekleur op je benen ermee hebt kunnen behouden?
Nee, bedoel dat mijn benen weer net zo mooi bruin zijn als met de kruidvat zelfbruiner.