Zelfbruiner

Oke, 7 euro weggegooid. Ik mezelf lekker ingesmeerd met die Do.Ve bodylotion met zelfbruiner. Toen rook het allemaal nog best prima. Maar ik weet niet wat er is gebeurd, maar ik vond mezelf zo raar ruiken halverwege de nacht? Dus toen mn vriend vanmorgen thuis kwam uit zn werk vroeg ik aan m of ik raar rook. Hij probeerde het nog een beetje aardig te zeggen: ‘‘Jaaaa, het is niet vies hoor, maar het ruikt wel een beetje gek. Ruikt een beetje naar eten ofzo, maar niet vies hoor!!’’ Oké, ik weet genoeg :joy:

3 likes

Kan je vlak na elkaar scrubben, insmeren en zelfbruinen? Ik laat normaal een dag tussen het scrubben/hydrateren en het bruinen omdat ik dacht dat het invloed kon hebben? Ik zit alleen een beetje in tijdsnood

Ik gebruik sinds dit jaar the face en the body drops van tan luxe en ben er zooo tevreden over. Het laat bij mij echt een super mooi egaal kleurtje achter en het ziet er helemaal niet fake uit tenzij je teveel druppels gebruikt natuurlijk

Dit gaat bij mij wel goed, alleen scheren en dezelfde dag bruinen kan niet bij mij, dan krijg ik van die bruine puntjes.

Hoe kan ik zelfbruiner nou het beste aanbrengen? Ik krijg altijd vlekken en strepen…

Met zo’n tanning mitt

1 like

Zo’n handschoen toch? Waar koop je die voor een goede prijs?

1 like

Ik zoek ook nog steeds goede! Ik ben spierwit, zeker in de winter en ik wil het dit jaar een keer voor zijn in plaats van in december schrikken van m’n spiegelbeeld :sob:

Heeft iemand misschien ook tips voor hele subtiele zelfbruiner? Anders is het echt te opvallend voor mijn huid.

Aiii heb vanmiddag m’n benen geschoren. Moet helaas wel vanavond gaan zelfbruinen want heb morgen een bruiloft. Maar anders doe ik een panty aan! Thanks

1 like

Ik heb er 1 in de poundland winkel in Engeland gekocht voor £1,-. Heb hem nu al 6x gebruikt en uitgewassen en doet het nog prima, dus je hebt echt geen dure nodig. Ik durf niet te zeggen waar je ze in NL goedkoop kunt halen. Denk gewoon een Kruidvat, misschien action? Wil dus alleen zeggen dat ze echt niet duur hoeven te zijn. Van die selftan merken verkopen ze vaak voor de hoofdprijs. Zonde

2 likes

Ga morgen langs de Action… dank je!

Jammer dat hij zo duur is!

Maar je doet er wel lang mee, heb na een half jaar ongeveer 1/4 gebruikt

Ik heb twee verschillende flesjes, voor mn lichaam een full size en voor mn gezicht een travel size van 10 ml

1 like

Heb het merk even opgezocht en lijkt me heeel chill! Heb je ook ervaring met self tanners die je met zo’n handschoen aan moet brengen (geordie shore stylo zeg maar)? En zo ja, is dit dan fijner? Die gebruikte ik altijd en dan moest ik echt 1x per week volledig scrubben en oude tan er af zien te krijgen om het vervolgens weer opnieuw aan te brengen en een paar uur met een plakkerig zelfbruiner lijf te zitten. En dat wil vond ik zo irritant dat ik nu al een hele tijd niks gebruik :sweat_smile: hoe werkt dat bij deze? Moet je dit ook echt regelmatig helemaal af scrubben omdat je anders bij opnieuw aanbrengen giga vlekken krijgt of valt dat mee?

Ik ging voorheen altijd onder de zonnebank en daar wilde ik vanaf dus ben ik overgestapt naar tan luxe zelfbruiner, dus heb helaas geen everaring met andere zelfbruiners. Ik gebruik voor m’n lichaam een tanning niet om vlekken op m’n handen te voorkomen en heb het eigenlijk nog nooit m’n lichaam gescrubt omdat ik las had van vlekken na een tijdje. In het begin had ik het opgebouwd en daarna nooit last gehad van vlekken daarna werd het lekkerder weer in NL en ging ik een maand op vakantie dus heb t al twee maanden niet gebruikt, maar denk dat ik van de week het weer ga gebruiken

Heb hem gekocht, fack it. Ik wil 'm gewoon proberen!

1 like

Net bij kruidvat geweest en ze zijn weer in de winkel te koop! Ze hebben wel een nieuw jasje gekregen. Vanavond ga ik weer smeren en hopelijk is de kwaliteit hetzelfde gebleven

2 likes

Zo gelukkig dat ie terug is ga hem zsm weer inslaan