Zomertopic

Hoezo heeft het beste seizoen nog geen eigen topic?!

:bikini::thong_sandal::one_piece_swimsuit::womans_hat::mosquito::tropical_fish::fish::blowfish::dolphin::peacock::cactus::sun_with_face::fire::comet::sunny::sun_behind_small_cloud::watermelon::cherries::strawberry::mango::peach::hot_pepper::icecream::tropical_drink::bubble_tea::beers::clinking_glasses::tumbler_glass::cocktail::ice_cube::champagne::soccer:πŸ› :surfing_woman:t2: :parachute: :man_swimming:t2::woman_climbing:t2::motor_scooter::flight_departure::flight_arrival::beach_umbrella::desert_island::world_map::tent::desert::mountain::sunrise::sunrise_over_mountains:

afbeelding

20 likes

Wat een heerlijk weer hè jongens???

7 likes

Genieten!!! :sun_with_face::heart_eyes:

3 likes

Ik 21 juni:

afbeelding

Ik 23 september:

afbeelding

19 likes

En nu nog een gifje voor de afgelopen nazomerweek

1 like

nog 4,5 maand totdat de lente er is :partying_face: minder dan een half jaar voordat we weer zonder jas naar buiten kunnen

15 likes

Hahahah love het optimisme

3 likes

hoe warm gaat het in jullie huis worden

2 likes

wat bedoel jij

@Zemraluani dats waar we zomerkinders voor zijn :sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face:

1 like

Hopelijk 38 graden :pray:t3:

6 likes

Omg over hoeveel dagen is het eindelijk weer zomer

3 likes

Als je nu met 3 truien en een jas aanloopt kan je net doen of het zomer is want het is :sun_with_face: :sun_with_face: zonnig :sun_with_face: :sun_with_face:

1 like

Ik ben jaloers, hier is het mistig :smiling_face_with_tear:

1 like

Wat zou zomer merch zijn a la de pompoenmok?

image

Ik nomineer deze

6 likes

Ja of dingen met flamingo’s

Hebben jullie ook een zomerhoekje in huis?

Ik zat te denken aan zo’n opblaasflamingo en daarnaast dan een krukje (liefst van riet oid) met daarop zo’n watermeloendrinkding. Nepbloemen erbij is denk ik ook wel leuk, misschien die van Lego. En dan hang ik daarboven aan de muur mijn bikini. Meer tips welkom!!

Grapje nee het balkon is mijn zomerhoekje

6 likes

Toen ik dit begon te lezen werd ik helemaal enthousiast en wilde ik ook een zomerhoekje in huis gaan creΓ«ren maar toen las ik de laatste zin. πŸ₯Ή Misschien dat ik het alsnog wel doe, met een palmboom ipv een kerstboom en bikini’s als kerstballen.

3 likes

Haha waarom niet, lekker doen! :grin:

image

3 likes

Nee maar LOVE dit idee

heb je nog een moodboard gemaakt en zo ja deel! ik droom de laatste week ook alleen nog maar van zomerkleding

winterkleding is zo SAAI en ik haat laagjes
ik wil rokjes en topjes met decolletΓ© en hakken of oversized t shirts met sneakers en blote benen

of dit setje dat ik op vinted scoorde met zebralaarzen of zilveren hakken :two_hearts: zinin :performing_arts:

9 likes