Zomertopic

kinderen van de zon

nog maar 3 maanden en 5 dagen tot de lente!!! !!! !!! !!! !!!

15 likes

En over 6 dagen worden de dagen alweer langer!!!

8 likes

Oh dat klinkt best kort zo!

Iemand nog een zomerhoekje gemaakt in huis? (fotoā€™s!)

2 likes

OMG ja!!!

3 likes

Ja klopt, niet mega actief maar wel een beetje! Ik ga niets uitgebreids doen maar wel een klein kaarsenritueeltje denk ik, en op de 22e 's ochtends naar buiten voor de zonsopkomst (:

1 like

Ja sure! Ik maak een opstellinkje met kaarsen, met Ć©Ć©n grotere kaars in het midden (die staat voor de zon, ik heb er een gele die ik had voor bewaard) en kleinere kaarsen eromheen. Alle lichten uit in huis en even zo in het donker zitten, en als het :sparkles: goed :sparkles: voelt de kaarsen aansteken, beginnend met de grote en dan de kaarsjes eromheen. Vaak wordt er ook een soort chant bij gezegd maar daar voel ik me (nog) niet echt comfortabel bij dus dat doe ik niet haha. Je kan eventueel ook een altaartje maken en daar je kaarsen op zetten, ik moet nog even kijken of ik dat ga doen of dat ik het gewoon ā€˜losā€™ doe

4 likes

Haha dankjewel! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Oh yes :partying_face::cherry_blossom::hibiscus::sunny:

6 likes

Zooo heerlijk dat het om half 5 nog niet donker is en pas rond 5 uur het schemerig word. Nog maar even en dan is het gewoon weer zomertijd :heart_eyes:

6 likes

Even een link naar een zomerse/broeierige playlist zodat het met je ogen dicht nog ergens op lijkt

5 likes

Ohhh ik kan echt niet wachten tot de lente begint en we weer in de tuin kunnen chillen. Ik zag fotoā€™s op insta van vorig jaar dat ik eind februari al in de tuin zat te chillen met koffie (vlak nadat we konden schaatsen) šŸ„¹ā¤ļø

2 likes

Ik schat nog maar 50 dagen!!!

2 likes

Voor het eerst sinds weken sta ik met mā€™n gezicht in de zon en het voelt zo goed. šŸ„¹šŸŒž

4 likes

Als ik weer dagelijks de specht bezig hoor zijn we goed op weg naar het leukste seizoen.

2 likes

ik ben lƩtterlijk aan het dromen van de zomer en blote ledematen die warm gloeien en zomerbriesjes die welkom afkoelen :sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face: maar het is nog maar 8,5 week (minder dan 2 maanden!) tot 20 maart en de eerste rokjesdagen :green_heart::orange_heart::yellow_heart: we zijn er bijna!!!

9 likes

Ja same hierzo :triumph: en ik keek vandaag een YouTube video waar shots uit Call me by your name inzaten en die film is zoā€™n belichaming van het concept zomer en ik werd er gewoon helemaal emotioneel van?

1 like

kan ik me helemaal voorstellen, ik werd ook heel weemoedig wakker.

vind het ook zo bijzonder dat het ā€˜s winters zo moeilijk voor te stellen is dat je het warm zou hebben met alleen een t shirt en een korte broek aan - voelt onmogelijk met 3 lagen thermo, kruik en badjas om je heen :joy: ohh maar die vrijheid van weinig kleding, weinig regen, lang licht, zo veel zin in. begin me nu echt opgesloten te voelen in mn lagen en t donker en de kou.

5 likes

Het is 1 dag zonnig buiten en ik heb nu zin om op een broeierige zomeravond naar huis te fietsen als het begint te schemeren en je de hele dag in het park hebt gezeten en gegeten en gedronken.

9 likes

Ik reed vandaag naar mijn werk en het was al licht buiten :pleading_face: Nu alleen de temperatuur nog omhoog en ik ben blij!!

5 likes