Zomertopic

maar dit weeeeer :cry: en de voorspelling voor de komende dagen ugh

ik hoop wel echt dat ik ook nog in de zee kan zwemmen deze zomer! hopelijk volgende week beter weer :crossed_fingers:

3 likes

Volgende week wordt het weer mooi!!! :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

wejo ook nog een regenboog én deze lucky shot van meeuw-in-regenboog

31 likes

Die tweede foto :drooling_face:

1 like

Heerlijk weer vandaag maar ik hoop op ook nog een beetje zomer op een weekenddag ipv een werkdag…

Ik dacht ik doe er nog een zonnige zomerfoto bij maar ik heb er helemaal niet veel dit jaar :frowning:
Halfzonnige dan maar

9 likes

Rot op herfsttopic. Heb hier helemaal nog geen zin in. Herfst zelf is nog wel oke, behalve de grijze lucht en regen. Maar herfst leidt altijd tot winter, en daar heb ik zo geen zin in. Heb het altijd koud en in de zomer vergeet ik altijd even hoe irritant dat is (kan ook niet tegen 30+ graden, maar dat is hier ook weer niet zo vaak). En ik ben zoveel vrolijker als de zon schijnt. Vandaag ook alweer zo’n stomme druilerige dag.
Dus ik hoop op nog wat zomerse dagen in september, want officieel is het natuurlijk nog gewoon zomer! :grin:

9 likes

Vanaf vrijdag weer zon en zondag zelfs 28 graden :sun_with_face::sun_with_face: dit houdt me op de been :pray:

7 likes

Ik ben ook echt nog niet toe aan de herfst :sob: en het is nu net herfst buiten.
Ik woon ook echt op de verkeerde plek in Nederland, waar het grijs was terwijl het op andere plaatsen in Nederland zonnig is. Waar het regent, terwijl het grootste deel van het land droog is. Vond het echt een teleurstellende zomer qua weer.
De voorspelling van zondag komt hier ook niet in de buurt van de 28 graden.

Het word vandaag 24gr, dat is nog lang geen herfst :sweat_smile:

2 likes

Ja ik moet me echt even mentaal voorbereiden hierop :joy:
Ik moest alweer denken aan m’n daglichtlamp in ieder geval met later licht en vroeger donker

Het regent en onweert en waait ook gewoon in de zomer (dat is niet voorbehouden aan de herfst ofzo) dus ik snap het niet zeker niet met die hoge temperatuur.

2 likes

Ja plus er is nog zeker twee weken 23+ voorspelt met ook gewoon zon, en deze zomer was de op drie na heetste zomer en in de 5% droogste zomers ooit gemeten in Nederland

5 likes

De bladeren kleuren al (zo vroeg) omdat het de bomen stress hebben omdat het veel te droog is geweest afgelopen maanden.
En over gevoel valt verder niet te twisten inderdaad.

10 likes

Ik kan echt enorm genieten van zonnige dagen in september, ik vind het licht altijd zo prachtig dan :heart_eyes: Vooral vanochtend hing er zo’n gouden gloed, zo mooi :star2: En de voorspellingen voor dit weekend jongens!

10 likes

En aan het begin van de avond ook :yellow_heart:! Zo mooi.

Ik had zo’n perfecte (laatste?) zomerdag vandaag. Vanochtend vroeg in de zon ontbeten op m’n dakterras, gezwommen en gerelaxt bij het openluchtzwembad (natuurwater love it :heart_eyes:), met vriendinnen wat gedronken op een terras en daarna friet gegeten op m’n dakterras. En nu nog even buiten lezen. Zo lekker :heart_eyes::sunny:

15 likes