Ja beter keert de zomer nog even terug!
Maar dit weer hoort toch juist ook bij de herfst? 20 graden en een zonnetje? Ik vind het heerlijk , zin in!
Ga denk nog even lekker op de fiets naar het bos en daar picknicken, of ergens appels plukken. Genieten van de nazomer in ieder geval.
Zonnetje op mijn balkon betekent meestal direct warm genoeg voor bikini en hangmat
Die bordjes zijn te leuk he. Ik mis de lente en wintereditie nog maar die zijn niet meer te verkrijgen online of bij een winkel bij mij in de buurt
Oooh jammer!! Ik zat dit jaar ook die site de hele tijd te checken of het nieuwe bordje al uit was.
Misschien komen ze nog op marktplaats?
ik had vandaag opeens een flashback naar de zomer en de deur uitgaan met blote benen en een fladderjurk en lekker loom fietsen naar het strand en terugkomen op blote voeten lijkt echt een heel ander leven en ik kan niet wachten
Ben zo blij dat de zon schijnt ookal is het niet goed voor de droogte
Maar het voelt al zo zomers en vorig jaar was het zo grijs en kut (ik weet nog dat op koningsdag al die kleedjes verregend waren) en nu zo heerlijk om thuis te komen van werk en nog even de zon in te kunnen
Ik ga echt janken omdat mensen nu al in herfsttopic aan het posten zijn Doe normaaaal. Daarom moet dit topic maar even wat nieuw leven in geblazen worden. Ik geniet echt van m’n gaderobe op het moment haha, eindelijk al die lagen kleding uit
Vind ik ook altijd heerlijk, het liefst loop ik elke dag in korte broek en korte mouwen, geem last van kleding om je heen
Echt een bijzonder slag mensen hoor dat nu al plastic herfstzooi bij de Action koopt, het is pas net een paar weken zomer
Echt woest word ik hiervan.
wat ik echt top vind aan de zomer/late lente is dat ik gemakkelijk vroeg opsta. In de herfst en winter had ik echt veel moeite om op tijd op werk te komen omdat ik steeds nog langer in bed wilde blijven
Vind het heel leuk om veel leuke outfits/schoenen/accessoires bij vrouwen te spotten nu het goed weer is! Het valt me afgelopen week echt op hoeveel leuke dingen ik zie, word er helemaal blij van!
ik ben net zoooo lekker in de zee geweest 🩷 het is helemaal niet zulk lekker weer en toen ik aankwam twijfelde ik om erin te gaan omdat het best koud was en hard waaide, maar ik was voor mijn doen al heel lang niet op het strand & in de zee geweest, dus toch maar gegaan… heb er uiteindelijk bijna een half uur in gelegen <3 het water was zo lekker warm en de golven best hoog en onstuimig dus dat was goed vermaak, en elke keer als ik dacht nou nu ga ik eruit en ging staan was het meteen koud en dacht ik nehhh meer zee en liet ik me weer terug zakken.
ben onderweg naar huis vreselijk nat geregend, maar zit nu helemaal rozig na een warme douche met gewassen haar en een gebodylotioned lijf in een pyjama die net uit de was komt op de bank met een spinnende kat naast me <3 had op de terugweg allemaal zomerfruit en lekkere tomaten en burrata en gegrilde aubergine & olijven van de turk gehaald dus de rest van mijn dag is boek lezen en alleen maar lekkers eten. geen zomerse dag maar wel een heel lekkere zomerdag
Hou opppp dit klinkt echt hemels
Jij bent echt de lichamelijke manifestatie van de zomer I love it
ik leef voor deze posts!
dit topic is trouwens wel echt dood dit jaar vergeleken met vorig jaar!! meer zomerposts jongons