Zomertopic

Aaah de zomertijd is ingegaan. Heerlijk dat het zo lang licht is! Nog maar een paar maanden en dan is het echt zomer, kan niet wachten.

4 likes

Ik zit heeeeerlijk te chillen in de zon! Ik zoek een lekkere relax-stoel voor buiten. Hebben een loungebank, maar die is groot en zwaar en niet even snel te verplaatsen naar het laatste restje zon. Hebben ook nog zo’n ligbank, maar ben meer een zitter, haha. Iemand DE tip? :sunny: :sunglasses:

2 likes

Deze van leen bakker! Kun je dus gewoon in zitten maar je kan ook naar achteren kantelen mocht je toch af en toe willen liggen.

Of, wat ik zelf nu heb, is deze van leen bakker:

De rugleuning kan achterover voor het relax-effect haha. Ik heb er twee en als ik geen gasten heb gebruik ik de andere als voetenbankje. Heb ze vooral gekocht omdat ze veelzijdig zijn (met rugleuning rechtop kan ik buiten eten/op de laptop en wat meer achterover dus chillen) en ik niet zoveel ruimte heb, maar kan me voorstellen dat je het niet relaxed genoeg vindt haha. Ze zitten wel gewoon lekker!

1 like

Haha ik moest hardop lachen om deze:

2 likes

Mijn benen zien voor het eerst zonlicht sinds, wat is het, 8 maanden ofzo? En dat gevoel van blote voeten op het gras :heart_eyes: Kan wel janken

@kali waar ben je nou, nu de zon schijnt?

Edit: oh ja op vakantie. Never mind :rofl:

Deze neemt vrij weinig plek in, kan helemaal worden opgevouwen en je kunt er heerlijk op liggen. Mijn favoriet!

(dit type is trouwens echt overal verkrijgbaar in verschillende kleuren en prijzen)

1 like

@Krabsalade ik heb deze en deze is echt fan-tas-tisch! Kan ook opgevouwen worden dus neemt weinig ruimte in en zit en ligt echt heerlijk

2 likes

Jongensss het is blote benen weer :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

ZOOOO intens gelukkig :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: met windje maar dat maakt het juist zo heerlijk

2 likes

Ik geniet echt zo hard van dit weer. Ijsjes, terassjes , mooie mensen. :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Ook als je nu iets doet met mensen hoe simpel dan ook is dat een mega leuke herrinnering. In de winter is het wel leuk maar minder vrij ofzo.
Nu kan je gewoon random wat spullen bij elkaar sprokkelen en gewoon naar buiten gaan. Je hoeft geen hele binnen activiteit te organiseren om het leuk te hebben.

9 likes

Ja ik ben ook helemaal gelukkig! Moest werken vandaag maar dat vond ik ook heerlijk, lekker over het terras hollen en mensen hun ijskoffies brengen, en daarna lekker zelf het terras op, echt perfect :two_hearts:

5 likes

Zitten jullie ook zo heerlijk met je pompoenmok onder een dekentje op de bank :two_hearts:

Nee grapje, geniet van het heerlijke weer allen :sunny: Het is mij wel iets te warm zo maar heb het idee als je je er gewoon aan overgeeft en niet gaat lopen klagen, het allemaal best te doen is.

6 likes

Mijn afwijking dus dat ik niet chill op de bank kan zitten zonder dekentje, zoals anderen niet kunnen slapen zonder iets over zich heen.

Toch zo maar even poging doen tot een siësta :sun_with_face::sun_with_face:

3 likes

Ahhh… ik woon nu een maandje aan zee en het is echt zo fantastisch met deze temperaturen!
Gisteren de beste katerdag gehad ooit omdat ik meerdere keren even een frisse duik kon nemen en toen weer thuis verder kon uitbrakken. Met mijn hond ook dagelijks even in de zee. En net in m’n pauze een bubbletea gehaald en naar de zee getuurd. Gesurfd voor de deur. En iedereen die in badkleding langs mijn huis loopt.
Kom maar door met deze dagen! :smiley:

10 likes

En het wordt aan de kust gewoon nooit echt warm lijkt het. Altijd een lekker windje :sunny:

Het is wel warm, maar minder drukkend ofzo. En vaak idd lekker windje.

Ik wil even een ode doen aan zomerfruit :raised_hands: Ik ben denk ik de sappigste mango van mijn leven aan het eten, echt zo lekker.

9 likes

Goed punt! Ik ben geen fan van de huidige temperaturen, maar ik maak me er ook niet meer zo’n druk om. Maar de NECTARINES jongens, ooooh zo lekker :heart::drooling_face:

6 likes