Zwangerschapskleding inspiratie topic

Omdat het als zwangere best moeilijk is om leuke kleding te vinden.
Plaats hier inspiratie! Eigen foto’s of foto’s van internet is allebei goed!

Help eachother out :grin:

2 likes

Leuk topic! Ben heel benieuwd, vind het nu al lastig. Ik kom alleen op zwarte shirtjes met vestjes/blazers etc. Mn outfit vandaag:
Broek - Noppies
Shirtje - geen idee, geen zwangerschapskleding
Vestje - is een normaal zomerjurkje die ik niet meer goed dicht krijg.

14 likes

Dat met je vest geeft best een leuk resultaat!!

2 likes

5 likes

Ik vraag me alleen af hoe hun nog op hakken kunnen lopen…

2 likes

Ik denk dat ze op hakken kunnen poseren, dat is niet hetzelfde als lopen :wink:

2 likes

Ik ging vandaag shoppen in Groningen (ben nu 18 weken) maar alleen bij Noppies verkopen ze positiekleding en in één minihoekje van de h&m. En dan ook nog allemaal van dat degelijke spul. Halloooo geef leuke kleding. Zag dat h&m online wel veel in de sale heeft, dus dat is even mijn tipje :wink:

3 likes

Leuk en handig topic! Ik ben nu 33 weken zwanger en nu begin ik het wel lastig om er nog leuk uit te zien (lees: een échte ronde buik waar je niet meer om heen kan en niet altijd zin hebt om in een aansluitend kledingstuk te hullen en opgezwollen voeten na een lange dag).

Maar ik draag veel jurkjes en broek, shirtje en een vestje.

Ik heb nog zwangerschapskleding in maat 40 over, iemand interesse?

2 likes

Ik had vaak een zwangerschapsshirt en daar dan een ‘gewoon’ vestje of spijkerjasje overheen. Of een jurkje met veel rek.
Heb tot een maand of 7 nog mijn low waist spijkerbroeken gedragen, daarna woonde ik in zwangerschapsleggings van Blanqi (die gavel lekker veel steun) en Asos. En ik kocht bij de America Today van die flared joggingbroeken, die konden onder mijn buik en waren lekker zacht.
Ik heb nog best veel liggen wat voor een klein prijsje weg mag (maat 34 36).
Hier wat inspiratie:




9 likes

Ik bestelde vaak bij Otrium, moet je je wel voor aanmelden, maar hebben vaak goede deals van Noppies en Supermom:
https://www.otrium.nl/sales/dames/supermom
https://www.otrium.nl/sales/dames/noppies/

En ik heb ook nog een kortingscode van € 10,00 ( REFDJ8FREKERF)
(wel zo eerlijk om te zeggen dat als jullie hem gebruiken ik € 10 shoptegoed krijg, verder geen spon hoor :wink:)

Ohja, retour zenden is niet gratis, dat vond ik wel een minpunt. Maar als je Paypal hebt (of neemt) en daarmee betaald, kun je een aantal keer per jaar je retourkosten terug vragen via Paypal.

Fijn topic, heeft iemand tips voor wat te dragen als het nog geheim is maar je wel een opgezette buik hebt? Een broek met trui gaat wel maar in een aansluitend jurkje bijvoorbeeld valt het toch wel op (althans, voor mezelf). Ik ga volgende week weer werken en wil het dan nog een week of 3 voor mezelf houden, maar niet elke dag hetzelfde aan.

Hoge stretch broek met los shirt?
Sowieso geen strakke kleding dragen. Dus zo los mogelijk bij de buik.

Wikkel jurkjes, of eentje met een band boven je buik en daaronder los?

Lastig hè in het begin

1 like

Een leuke sjaal?

1 like

Ik droeg vaak wat losser zittende blousejes die ik in mijn broek propte maar dan wat losser rond het buikgebied (als deze omschrijving te volgen is).

Verder ben ik het er mee eens dat kleding shoppen in fysieke winkels echt enorm tegenviel. De collectie van Prénatal is niet voor mij met alle dierenprintjes. Kreeg veel te horen dat er enkel online spullen te koop waren als ik er naar vroeg in de winkel. Heb enkel bij H&M inderdaad wat basics kunnen kopen.

Wikkeljurkje van de Hema ( dit heb ik nu aan) gewoon jurkje geeneens een zwangerschaps.

Vind het erg lekker zitten nog :blush:

5 likes

Hema, ik bedoel h en m

Mooie buikfoto’s! :heart_eyes:
Ik was hoogzwanger in de zomer en heb veel positiejurkjes van Bonprix gedragen, die zaten heel fijn.

1 like

Ik heb net via marktplaats een heel pakket gekocht voor 30 euro. Als je daar even goed zoekt is er ook wel wat te vinden! En vaak nog in goede staat omdat je het niet zo lang draagt. Maar, alles zit als een pyjama/huispak dus vraag me af of ik ooit weer gewone kleding aan wil :joy:

1 like

Ik droeg meestal gewoon een rok met een rekbare band en dan deed ik die band boven m’n buik (en dan de rok boven m’n hoofd langs aandoen) en dan een leuk shirtje of blousje erbij in. H&M heeft fijne zwangerschapspanty’s die helemaal over je buik gaan.


Dit was gewoon de dag voor de bevalling :scream:

4 likes