Zwangerschapskleding inspiratie topic

Ik heb meestal een L/40

Ik ben blijkbaar nog niet goed in spoilers, ik heb een foto gezet in what are you wearing today :slightly_smiling_face:

1 like

Ik had vandaag voor het eerst het rode pak aan van guts en in de supermarkt kwam er iemand naar me toe om een complimentje te geven en te vragen waar ie van is! :grin:

4 likes

Aaah wat leuk!!

Wat doen jullie aan met kerst?

Ik heb wel oké jurkjes maar die heb ik al zo vaak aan. Zit nu te twijfelen om een nieuw feestelijk jurkje te kopen of een top voor op mijn flared zwarte broek.
Zag een oké omslagjurkje bij Noppies maar die was effen zwart, dat is ook weer zo saai.

Ik doe een zwarte kokerrok aan met een feestelijke normale top die ik nog heb! Die is zwart doorzichtig met gouden stippen.

Ik heb een heel leuk jurkje gekocht via Bonprix, een zwart jurkje met strik ceintuur en koperen “blaadjes” er op gedrukt zoals bijna elk merk wel had dit jaar. Maar hij zit echt goddelijk en lekker ruim bij de buik. Kan ‘m helaas nergens terug vinden, dus zal wel uitverkocht zijn.

Hopelijk mijn kerstpyjama terwijl K. en babyzus bijpassende aan hebben :sunglasses:

Ik heb trouwens ook een toffe jurk van mamalicious nu (overslag) met een glittertje erdoorheen gebreid, zal eens kijken of die nog online staat. Ook overslag en icm een mooie panty heel feestelijk.

1 like

@Random Klinkt leuk! Ik denk dat ik aan de late kant ben :sweat_smile:
@Suikerklontje Haha heerlijk in pyjama! Ik wil denk ik wel wat kersterigs, er zijn nu zo weinig feestjes geweest waarvoor je je enigszins kon opdoffen dat ik er gewoon zin in krijg :joy: Normaal ben ik echt van hoe comfortabeler, hoe beter.

Ik heb nu deze op het oog: https://www.prenatal.nl/kleding-voor-mama/zwangerschaps-kleding/jurken-en-rokken/prenatal-zwangerschapsjurk-1333880317.html
Ben alleen een beetje bang voor het stofje, maar denk wel het proberen waard.

Hij is heeeel leuk! Heb hem in de winkel gezien op een paspop in de Prenatal vorige week. Alleen leek alsof ie doorscheen aan de onderkant dus heb hem uiteindelijk niet gepast. Ik ben heel benieuwd of het wat is! Hier zie je dat niet op terug namelijk

1 like

Aah dat heeft wel de doorslag gegeven, hij komt deze kant op. Heb nog wel een onderjurkje mocht hij echt doorschijnen. (Oh en er was er nog maar 1 in mijn maat, dat werkt ook altijd te goed :sweat_smile:)

1 like

Oehhh die is leuk, lekker kleurtje ook en ook prima de daarna eventueel wat meer casual gecombineerd te dragen!

En snap ik hoor, als ik niet was net bevallen zou zijn dan zou ik ook wat leuks willen :slight_smile:

1 like

Ik heb een zwart kanten jurkje met subtiele gouden glitter. Hopelijk zit die met kerst nog lekker. Als back-up heb ik een bordeaux pantalon met een mooie zwarte body waar veel rek in zit.

1 like

Ooh dan komt het sowieso wel goed met onderjurk. Wil je laten weten hoe die is straks? :heart_eyes:

1 like

Ik heb deze:

Link

En deze:

Link

1 like

Ik heb voor 16 euro een jurkje bij de Hema gescoord voor Kerst en Oud&Nieuw. Hij was er ook in het goud, maar vond zelf zwart iets subtieler. Oh, en kan na de zwangerschap dus ook nog prima aan!

11 likes

Tof!! Mooi je buik ook :heart_eyes:

1 like

Dankje! Dit was nog wel na zwaar tafelen, dus mega opgeblazen ook haha. Maar dat betekent dat ik het jurkje over een paar weken ook nog ga passen, dus da’s mooi :sweat_smile:

1 like

@SpeedOfSound heel leuk jurkje! Ik vind de mouwtjes ook erg mooi.
———————————————————

Heb nog een leuk jurkje gevonden van de curvy lijn van de Only. Zweef normaal altijd rond maat 42 maar heb deze in 44 gedaan voor extra buik ruimte. Zit echt perfect! Ook nog eentje van M&S Mode gevonden maar die is helaas uitverkocht.

Linkje

1 like

Heeft iemand tips voor fijne (skinny) broeken? Ik ben bijna 15 weken en eigenlijk zit alleen mijn flaired broek nog lekker. Maar op de dagen dat ik niet thuis kan werken is die broek niet handig.

Ik vind die van mamalicious het fijnste zitten!
Gewoon op marktplaats of Vinted kijken trouwens, scheelt mega veel geld!

2 likes