Ik heb deze en mady gehad maar met deze kon ik de eerste 2 weken na de bevalling niks had echt de behoefte aan dikke, grote onderbroeken zonder kant. Dus alleen mady gebruikt in 1 en 2 maten groter dan ik normaal draag. Overigens vond ik mady voor tijdens de zwangerschap ook niks maar daarna dus wel
Ik heb die mady gekocht in 1 maat groter dan normaal voor in de vluchtkoffer. Toen ik hem gewassen had en voor me hield dacht ik ook oei gaat dat wel passen… met mijn huidige buik van 35 weken zit het bovenste randje niet echt lekker, maar hopelijk is na de bevalling die buik ietsje minder
Zojuist een paar bestellingen geplaatst bij H&M, Asos, Guts & Gusto en Prenatal voor leggings (heb er een aantal besteld, even kijken wat ik fijn vind qua stof en maat), broeken, een paar zwangerschapsjurkjes en topjes. Ook een paar artikelen op aanraden van hier Voor het eerst zwangerschapskleding besteld, ben benieuwd! Ik ben morgen 9 weken maar merk nu al dat een aantal broeken beginnen te knellen, vooral 's avonds zitten ze niet meer lekker.
Ik heb deze net binnengekregen en ben er heel blij mee! Staat mooi gekleed en zit superlekker. Wel wat dunnere stof maar dat vind ik niet erg. Nu hoef ik niet meer na te denken over wat ik aan moet met kerst en oud&nieuw.
Mooi!
Ja! Wil je me foto’s sturen?
Dragen jullie steunende leggings, broeken en eventueel een buikband om je buik te ondersteunen? Sommigen zeggen dat het goed is om de buik te steunen en ontlasten maar ik hoor ook juist dat je buikspieren dan slap worden. Wat dragen jullie en wat is jullie mening?
Ik draag wel leggings met buikband maar dat is niet ondersteunend, hangt gewoon losjes. Volgens mij worden echt stevige banden afgeraden tenzij je echt veel last hebt van je buik. Ik zou het eens met je verloskundige bespreken, in ieder geval niet zomaar gaan dragen.
Ik heb een beetje geprobeerd terug te zoeken in andere topics, maar kom er niet helemaal uit.
Wat zijn fijne zwangerschapsbh’s die wel genoeg ondersteuning bieden? Ik krijg last van mijn rug door de te strakke bh band aan het einde van de dag. Ik heb wel relatief grote borsten en een brede omtrek. Ik zag dat die van de h&m veel worden gebruikt, maar zijn die ook ondersteunend genoeg bij normale beweging? Ze zien er namelijk uit alsof het heerlijk zit maar ben bang dat de boel heel erg gaat hangen/extreem doorschijnt onder normale kleding. Het gaat mij er eigenlijk voornamelijk om dat de band wat losser zit denk ik want de cups passen nog prima (nu 20 weken zwanger)
Je kunt dan eventueel ook kijken voor zo’n verlengstukje! Zoiets. Dan maak je alleen de band langer.
Ah top dankjewel! Dat is natuurlijk helemaal makkelijk
Net ontdekt #zalandostyle
Heb deze net binnen, ook die in het zwart en zitten beide echt heerlijk!
Hoe vallen ze qua maat?
Wel normaal denk ik! heb zelf maat 34/36 maar dacht beter iets ruimer dan te straks en 36 zit echt perfect
Heel gaaf! (super late reactie )
Ik ben op zoek naar strakke (bodycon) jurkjes met lange mouw en lekker veel stretch. Rood, wit of zwart mag wel wat chiquer ivm een fotoshoot.
Wie weet er leuke webshops voor mij?
Ik heb er 1 van Most Wanted in het zwart met rib, zit heel fijn!
ASOS?
Mostwantednl of guts&gusto?
Heeft iemand tips voor fijne bh’s? Ik ben bijna 30 weken zwanger en mijn eigen bralettes beginnen echt strak te zitten (vooral bij de cups)! Draag ondanks mijn borstverkleining, maat xl en helaas hebben de reguliere winkels amper bralettes in maat xxl😭 (dus Prenatal enz. wordt hem al niet…).