Zwangerschapskleding inspiratie topic

Ik vind die van Mamalicious wel fijn! Heb er ook 1 van H&M maar die zakt nog steeds vreselijk af en ben inmiddels 32 weken dus dat is geen aanrader.

2 likes

Ik had geen zin om veel geld uit te geven dus ik heb bij de Lidl een paar gekocht nav positieve verhalen en ik ben er ook erg blij mee! Zijn deze: https://www.lidl-shop.nl/ESMARA-Dames-zwangerschapsjeans/p100305523 Er zijn ook meer kleuren/varianten.

1 like

Joeee ben ik weer


Vond deze chill!
2 likes

Deze van zeeman in het zwart. Had ik vorige keer ook en waren fijn. Maatje groter dan ik normaal draag.

Online hebben ze ze niet meer, in dr winkel laatst nog in roze/bordeaux/zwart/groen geloof ik. €2,99 per 2 oid :ok_hand:t3:

Mady onderbroeken van Zeeman.

1 like

Hij zit dus voor geen kant! Hele gekke pasvorm, zo gek dat ik de kans groot schat dat die van mij gewoon niet helemaal klopt :woozy_face:
Het stuk bij mijn borsten lijkt veel te kort waardoor hij heel raar hoog sluit en opkruipt. Geen aanrader dus. Of je moet een paar verschillende opties bestellen, dan kan je de gok nog wel wagen.

Wat jammer! Had zo gehoopt voor je dat ie leuk was, leek op het plaatje zo mooi. Nu maar verder zoeken dan.

Deze had ik gekocht, maar ik vind hem wel erg klein vallen? Mijn post-zwanger billen hadden in ieder geval een maat groter nodig

Deze zijn top!

1 like

Haha yess word ik toch nog eens een forum influencer :sweat_smile: Ik had ze expres een maat groter gekocht dan ik normaal heb en ze vallen ook nog redelijk ruim geloof ik. Ik draag ze nog steeds regelmatig, zit zo lekker. :grimacing:

1 like

Ivm ondergoed vond ik de mady slips echt een tegenvaller. Ook in 1-2 maten groter zit die band bovenaan te strak bij mijn buik. Deze van zeeman vind ik wel top, de rand aan de voorzijde is van stretch kant. En dat zit gewoon veel comfortabeler. En vind ze daardoor ook iets mooier zelfs… heb alleen nog geen ervaring na de bevalling want ben nog (hoog)zwanger.

3 likes

Ik heb deze ook een vond ze inderdaad fijner dan de Mady! De stof is veel soepeler en snijdt niet.

Netbroekjes zijn inderdaad heeeeerlijk. Zit ook in je kraampakket van de zorgverzekering btw.

Ik heb deze en mady gehad maar met deze kon ik de eerste 2 weken na de bevalling niks :no_mouth: had echt de behoefte aan dikke, grote onderbroeken zonder kant. Dus alleen mady gebruikt in 1 en 2 maten groter dan ik normaal draag. Overigens vond ik mady voor tijdens de zwangerschap ook niks maar daarna dus wel

Ik heb die mady gekocht in 1 maat groter dan normaal voor in de vluchtkoffer. Toen ik hem gewassen had en voor me hield dacht ik ook oei gaat dat wel passen… met mijn huidige buik van 35 weken zit het bovenste randje niet echt lekker, maar hopelijk is na de bevalling die buik ietsje minder

Zojuist een paar bestellingen geplaatst bij H&M, Asos, Guts & Gusto en Prenatal voor leggings (heb er een aantal besteld, even kijken wat ik fijn vind qua stof en maat), broeken, een paar zwangerschapsjurkjes en topjes. Ook een paar artikelen op aanraden van hier :grinning_face_with_smiling_eyes: Voor het eerst zwangerschapskleding besteld, ben benieuwd! Ik ben morgen 9 weken maar merk nu al dat een aantal broeken beginnen te knellen, vooral 's avonds zitten ze niet meer lekker.

1 like

Ik heb wat zwangerschapskleding die ik eigenlijk niet draag. Iemand hier interesse? Voornamelijk maat L, wisselend zomer/winterkleding!

Ik heb deze net binnengekregen en ben er heel blij mee! Staat mooi gekleed en zit superlekker. Wel wat dunnere stof maar dat vind ik niet erg. Nu hoef ik niet meer na te denken over wat ik aan moet met kerst en oud&nieuw.

10 likes

Mooi!

Ja! Wil je me foto’s sturen?

2 likes

Ik ga morgen even foto’s maken en dan stuur ik ze op!

1 like