Ooh shit ja!
Misschien met post it er op: 4cm korter svp
Ik draag de hele zwangerschap al flared broeken zonder zo’n band voor de buik. Die broeken kunnen juist heel goed onder je buik. Alle flareds die ik heb zijn ook gewone, geen speciale mama broeken ofzo.
Ik had deze van Supermom, geen jeans maar (voor mij iig) niet te lang. Ik droeg wel een maat kleiner dan normaal en mijn buik paste er tot de bevalling in.
Ik ben op zoek naar een fijne kokerrok tot aan de knie die je over je buik kunt doen en waar je een kort shirtje/blouse/top op kan doen. Dus ook met mooie stof bij de buik.
Ik zag deze van H&M, is dat wat? Of heeft iemand een tip voor een andere hele fijne?
Wil vooral dat het dikke stof is die niet doorschijnt en waar je geen hobbels en bobbels in ziet
Ik denk dat ik 'm gewoon bestel en dan aan jullie laat weten of ie bevalt
Reviewwww: ik heb m binnen en vind de stof eigenlijk wel wat (te) dun. Maar volgens mij schijnt hij nét niet door. Ik ben zelf wat onzeker over mijn bobbel-heupen en billen, maar met een corrigerend broekje eronder ziet het er goed uit.
Stof is wel lekker zacht. De bovenband is niet zo heel mooi, dus idealiter draag ik er wel een shirtje op wat over dat bandje valt. Maat valt ook aan de grote kant, dus bij twijfel zou ik de kleinste maat adviseren.
Voor die prijs hou ik m denk ik wel, maar ik blijf wel stiekem on the lookout voor een iets dikkere versie.
Ik heb een zwangerschapsproof legging van Hip voor de Heb en het is heaven. Super leuke printjes en ik heb van random strangers complimenten gehad😍
Tip : ik had hem voor €5 op Vinted
Hebben jullie aanraders voor chille sportkleding?
Mijn werkkleding is sportkleding dus loop daar het grootste deel van de dag in.
Ik heb nu een legging van de h&m gekocht en die is voor nu wel top (11 weken zwanger) maar denk zomaar dat ie niet de hele zwangerschap lekker zal zitten, want hij is best strak.
Lululemon align.
Eens. Helemaal als je in je werk in sportkleding loopt zou ik in een of twee Aligns investeren, want ze zijn vrij prijzig. Ik heb via hier een tweedehands overgenomen en ben hooked sindsdien (thanks @Karl_Lagerfeld!). Stretchy als no other, en daardoor ook na je zwangerschap nog te dragen. Ik heb wel een maatje groter genomen, maar door de stretch past hij bij veel buikomvangen.
Ik heb vooral afraders: sportleggings van Adidas. Doordat er zo’n grote flubberflap aan de bovenkant zit zakt alles helemaal naar je knieën. Ik kan het niet goed uitleggen maar ik heb er 2 en ik vind ze alle 2 niks
Deze heb ik ook gekocht. Belachelijk duur maar zit echt fijn en kan ik na de zwangerschap ook blijven dragen.
Ik heb een ‘gewone’ sportlegging van de monki. Is oke, maar wordt wel iets strak met 22 weken. Maar een maatje groter verhelpt dat denk ik wel. Deze legging heeft een stevige band, maar niet een hele grote band. Vind ik zelf wel prettig.
Deze! Zowel de high rise als de super high rise
Ik wil voor de laatste weken zwangerschap en de kraamperiode twee nachthemden aanschaffen met knoopjessluiting aan de bovenkant. Iemand tips voor betaalbare opties? (Hoeven niet per se voor zwangere vrouwen te zijn, mogen ook gewoon ‘normale’ wijdere nachthemden zijn)
Ik heb alle 3 de zwangerschappen gewoon m’n eigen sportkleding gedragen en dan alle broeken onder m’n buik, dat ging bij mij prima. Alleen dan met basic zwangerschapsshirts erop (van Anna field geloof ik).
Als die in de buurt zit; Primark, heb er daar 2 van die tot voorbij je billen vallen, met mouwen in maat M (draag normaal S/M) en die zaten ook zwanger prima. Heb ze echt al 5+ jaar en inmiddels zijn ze wat pillig van het regelmatig wassen, maar voor de prijs en hoe lang ze mee gaan echt prima.
Hema en Hunkemoller hebben ze ook vaak, maar alweer iets duurder. Oh en C&A willen ze die modellen ook wel eens hebben.
C&A heeft van die klassieke lange nachthemden met knoopjes. Lekker zacht katoen.
Bij bonprix hebben ze ook die klassieke nachthemden. Zijn hier goed bevallen