Ik merk dat ik nu wel echt in de knoop kom qua kleren. Ik draag praktisch alleen nig maar hetzelfde elke dag🤣
Heeft iemand nog tips voor de lente? Of nieuwe collectie ergens waarvan je dacht: he, das best ok voor zwangerschapskleding
Ik merk dat ik nu wel echt in de knoop kom qua kleren. Ik draag praktisch alleen nig maar hetzelfde elke dag🤣
Heeft iemand nog tips voor de lente? Of nieuwe collectie ergens waarvan je dacht: he, das best ok voor zwangerschapskleding
Hier hetzelfde probleem . Denk dat ik tijdens mijn verlof, vanaf volgende week, gewoon alleen nog maar rond ga lopen in mijn lululemon legging of een joggingbroek haha. Comfort first.
Wat zijn fijne (matte, dus geen shiny sportleggings) die niet doorschijnen? Ik draag ze graag onder lange truien maar wil alsnog niet flashen als ik een keer mijn armen optil. Wel met zo’n band, ze mogen ook ribstof zijn.
En dan nog jeans zonder een band, voor de groeiende buik. Die dus wat hoger zit aan de achterkant. Ik vind jeans met band dan weer verschrikkelijk haha.
Ik ben fan van de Lululemon align high rise, draag ze na mijn zwangerschap nog steeds! Wel prijzig, maar daardoor vind ik het het geld wel waard
Ik ben geen leggingdrager als ik niet zwanger ben, dus dat zou zonde zijn. Maar bedankt voor de tip!
Oja ik bedoel meer in m’n dagelijkse leven als ik niet net post-partum ben haha. Maar ze zien er fijn uit! Schijnen ze ook echt niet door?
Oysho heeft fijne en dikke leggings! Ik draag die nu na de bevalling als chillbroek thuis. Ook Nike heeft een zwangerschapslegging die je na de bevalling kan dragen, doordat je de buikband kan omklappen over je heup.
Monki? En Spanx (misschien kun je een aanbieding vinden)
Heeft iemand ervaring met de zwangerschaps leggings van de zeeman? Vind die flared wel leuk maar als het super dunne stof is die doorschijnt wel wat minder natuurlijk.
Ik heb hem te koop in beige, schijnt idd wel iets door
Ik heb er drie. Een zwarte, simpele flared. Die stof is wat dikker maar wel fijn. De beige die @Sia heeft heb ik ook, maar schijnt zo door dat ik hem niet draag. Ik heb ook de bloemetjes flared. Schijnt niet door, is wel wat dun maar al best vaal geworden in de was helaas. Dus mwoah, vind het niet perse aanraders.
Ik draag hem thuis en anders met iets langere erover naar buiten, hij zit zo comfy
Die met die bloemetjes had ik op het oog. Misschien dat ik het toch laat zitten dan haha.
Ik heb een gewone flared legging van ter stal in een of twee maten groter gekocht. Zit de hele zwangerschap al prima en niet duur! En leuke printjes (iig destijds) De flared van de mama lijn van H&M is heel slechte kwaliteit, schijnt door en heb die niet zoveel aangehad maar heeft al echt zichtbare slijtage.
Die met bloemetjes wordt inderdaad heel snel vaal in de was (na 3x wassen al voor mijn gevoel) en is ook echt wel dun. Schijnt wel een beetje door als je bukt ook. Meer een zomerbroek dan nu voor de herfst.
Weet iemand waar je een beetje een leuke zwangerschaps jeans kopen? Het lijkt wel alsof alles skinny is.
H&M heeft verschillende modellen.
Ik heb bij H&M het soort jeans in blauw en donkergrijs gekocht wat jij bedoelt. Zoek op “mama jeans” en dan krijg je ook flared en straight modellen bijvoorbeeld
Mamalicious heeft ook wat meer recht en flaired.
Welke maat heb je, ik heb er nog 2 liggen. In 31x34 en 32x32 (lengtemaat kan ook net precies andersom zijn, maar ik paste ze iig allebei en ik ben 1.78m).
Ik heb maat 40 en ben 1.76 dus dan zal qua lengte wel goed zitten denk ik.